Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou iemand dit niet in een kwartier geschreven kunnen hebben, of zelfs in vijf minuten? Natuurlijk kan dat. Waarom kom je met zoiets? Serieus! |
![]() |
|
Waar bemoei je je mee? Ik quotete thoughtful en niet jou.
Of je had niet door dat ik dat niet serieus bedoelde (ik weet best dat zoiets in zeer korte tijd kan), óf je bent een gefrustreerde rotpuber met een te groot ego. Of beide. Ook een optie.
||
Citaat:
Maar afijn, nu jij kritiek hebt gegeven op mijn postgedrag, zal ik jou er bij deze op wijzen dat jouw berichten veelal arrogant overkomen en een naar mijn mening grote hoeveelheid interessantdoenerij bevatten. Ik zal je hier verder niet op afrekenen, want zoals jij mij niet kent ken ik jou niet, en ik zal enkel zeggen dat je zo óverkomt en niet dat je zo bént, maar je lijkt me een verschrikkelijk persoon. Edit: Nu mag je, mocht je dat willen, mij verder PM-en: ik wil Thoughtful's topic hier niet mee verpesten. Edit 2: Hoe kun je van een kern van waarheid in mijn zogenaamde axioma spreken als axioma's niet te bewijzen zijn?
Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 00:05. |
![]() |
|
Ik vind het niet echt een experiment, hoor... Het is best wel heel erg Thoughtful en dat is positief
![]() Ja, mooi gedichtje, beetje vaag en toch wel moeilijk lezen af en toe, maar ik vind hem goed. En de inhoud is niet helemaal duidelijk, maar dat is niet erg ![]()
|
Verwijderd
|
Dank jullie wel voor de reacties.
![]() @ Vogelvrij: Hm, dat het een Thoughtful-gedicht is, vind ik eigenlijk helemaal niet zo positief ![]() ![]() En dat het vaag is weet ik, maar zo ben ik nu eenmaal geloof ik, als ik dicht. @ scrooping~paper: Er zit ook wel een verhaal achter hoor, maar dat zal er wel niet uit te halen zijn. @ James_25cm_Bond: Ik had het niet over jouw gedichten. @ CSN/Ave: Dank jullie wel ![]() |
![]() |
|
hij was niet toegankelijk genoeg dat ik hem de eerste keer zag, maar toen ik hem de tweede keer zag -voorzichtig, dat moest haast wel- maakte dat het juist dat ik hem echt zag staan.
ik ben zoo moeoe ![]() als je het niet erg vind, thoughtful, bekijk ik hem net zo lang vanavond tot ik in slaap val. |
![]() |
|
Ik heb hem nog een paar keer gelezen en af en toe lijkt t wel alsof k n beetje snap waar het over gaat, maar misschien houd ik me teveel aan de titel vast. Okee, dit is wat ik eruit haal:
Iemand kan niet slapen en beschrijft dan de buitenwereld en waar degene op dat moment aan denkt, maar wil eigenlijk het liefst het raam dicht doen, zodat de buitenwereld de gedachten niet meer kunnen onderbreken. (oef, was dat even een lange zin ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Mijn reactie liet even op zich wachten. Ik vind het een bijzonder gedicht. Ik probeerde het te begrijpen maar dat is niet echt gelukt.
![]() Volgens mij zou het gaaf zijn om jou dit te horen voordragen, btw. Formuleringen zijn mooi, raar, maar ik vind de tweede regel niet fijn. Ik weet het niet, overdreven denk ik. De nekwol, die vind ik echt schitterend ![]()
|
Verwijderd
|
@ Vogelvrij: Weet ik, en dank je, maar ik vat dingen nu eenmaal graag verkeerd op
![]() @ scrooping paper: Ja, en dat vond ik ook leuk ![]() @ Not for Sale: Je hebt wel gelijk, geloof ik, maar ik ga het lekker niet meer veranderen, want dan waren het niet meer mijn gedachtenspinsels. Ik zou het best willen voordragen (dat zou sowieso vaker moeten gebeuren op DoP!), maar ik heb geen microfoon. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Thoughtful, ik vind dit echt meesterlijk van je ![]() Ja, geweldig, het loopt ook zo lekker. Die klanken, hmm ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dankjulliewel
![]() Ik vind het zelf elke keer onbegrijpelijker worden en volgens mij is dat niet echt goed, maar wel erg Thoughtful volgens mij. Hmpf. In ieder geval bedankt voor de reacties, dat stimuleert mij wel om vaker in vage buien toch maar te gaan dichten. Of zo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kampvuurverhalen aniN | 5 | 21-02-2013 18:15 | |
De Kantine |
Saaien en Oogsten #1388 Martińo | 500 | 24-05-2011 21:16 | |
De Kantine |
Het tweehonderdvijfentwintigste Wsz-topic! Verwijderd | 500 | 01-06-2008 02:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: IJS Ieke | 0 | 04-11-2004 21:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de deur moet op een kiertje 1. metzondernix | 5 | 11-10-2002 16:40 | |
ARTistiek |
Een zieke engel op weg naar de hemel (aids) murwari | 18 | 29-09-2001 16:20 |