Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2005, 16:45
Verwijderd
Onwijs humor, heb er nou al zin in. Vanavond heb ik een reünie van het Noordik (mijn middelbare school) en zag dat er veel oude vrienden van me ook komen. Ook leuk; uitvinden of de losers van toen nog dieper gezonken zijn. Leuk leuk leuk...

Iemand hier al eens een reünie gehad, en hoe was dat? Vertel je sappige verhalen!

Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 16:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2005, 16:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 10-09-2005 @ 17:45 :
Ook leuk; uitvinden of de losers van toen nog dieper gezonken zijn. Leuk leuk leuk...
Ja, erg leuk
Oud 10-09-2005, 16:58
Verwijderd
Mjah, twee jaar geleden een reunie van de basisschool gehad. Godzijdank droegen sommigen een naambordje. Het was wel grappig om te zien hoe iedereen veranderd was.

Een paar enorm knappe meisjes, een enkel br3eZah-meisje en een aantal irritante figuren die nog steeds irritant of dom waren. Maar ook wel een aantal leuke personen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:39
Verwijderd
nee niet gehad
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:49
Dolores
Dolores is offline
Nee, nog nooit gehad. Twee jaar geleden was er wel een reünie van mijn basisschool, maar toen kon ik niet, best jammer. Had me best leuk geleken, mja, komt ooit nog wel.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:56
snoopy
snoopy is offline
ja, ik heb pas geleden een reunie gehad van m'n middelbare school. Het was alleen te kort geleden dat we allemaal van school gegaan waren (3 of 4 jaar), waardoor niemand verander was. Beetje jammer. Hopelijk over een paar jaar weer .
Wat wel een beetje jammer is, en wat je met elke reunie waarschijnlijk hebt: de mensen waar ik geinteresseerd in ben, spreek ik sowieso nog, en de mensen die me niet boeien hoef ik op de reunie ook niet te zien. Er zijn een paar uitzonderingen, maar niet zoveel.
Oud 10-09-2005, 18:01
Dus toch!
Dus toch! is offline
Nooit gehad, maar van mij hoeft het ook niet zo nodig.
Oud 10-09-2005, 18:12
Verwijderd
Ja, had reünie van de basisschool twee jaar ongeveer nadat ik daar weg was. Idd, niemand veranderd, dus niet echt boeiend. Weet niet of ik een volgende keer zou gaan, dat zou ongeveer over 20 jaar zijn denk ik, als de school 50 jaar bestaat.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Dus toch! schreef op 10-09-2005 @ 19:01 :
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Dus toch! schreef op 10-09-2005 @ 19:01 :
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 18:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Meh. Ik ben juist blij dat ik 2/3 van die schurftpaupers nooit meer hoef te zien. Dan ga je toch niet naar een reunie?
Oud 10-09-2005, 18:37
Roos
Roos is offline
Neeh, geen behoefte aan ook. Ik hoef mijn klasgenoten niet te zien om te weten dat ik succesvoller en beter ben terechtgekomen
Oud 10-09-2005, 18:51
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Nooit gehad, ik zie het ook niet zo snel gebeuren ook.
Oud 10-09-2005, 20:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, nog nooit gehad.
Oud 10-09-2005, 21:30
Biertank 52
Biertank 52 is offline
nooit gehad

ook geen behoefte aan
Oud 10-09-2005, 21:36
Balance
Balance is offline
Over zo'n anderhalve maand heb ik een reünie van m'n middelbare school, maar ik denk dat dat niet zo bijzonder zal zijn. We zijn dan net anderhalf jaar van school af en met veel mensen heb ik ook nog wel contact.
Oud 10-09-2005, 22:30
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-09-2005 @ 19:20 :
Meh. Ik ben juist blij dat ik 2/3 van die schurftpaupers nooit meer hoef te zien.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 10-09-2005 @ 19:37 :
Neeh, geen behoefte aan ook. Ik hoef mijn klasgenoten niet te zien om te weten dat ik succesvoller en beter ben terechtgekomen
Hier sluit ik me volledig bij aan, well said
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 23:10
Verwijderd
ik heb er ook totaal geen behoefte aan.

Ook geen tijd voor, trouwens
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-09-2005 @ 19:20 :
Meh. Ik ben juist blij dat ik 2/3 van die schurftpaupers nooit meer hoef te zien. Dan ga je toch niet naar een reunie?
Typisch dat nerds dit altijd zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 01:31
Verwijderd
Er was een reünie toen ik net van school af was, vond het daarom onzin om te gaan. Van een andere school waar ik op heb gezeten was er een paar jaar terug een reünie, maar omdat ik daar niet in de eindexamenklas heb gezeten kreeg ik geen uitnodiging, een vriendin van mij wel, ze vroeg nog of ik mee ging, maar ben niet gegaan.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 05:02
Verwijderd
Ik ben blij dat ik nog geen reunie heb gehad.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 07:57
Wawl
Wawl is offline
Nooit gehad, lijkt me wel leuk.
Oud 11-09-2005, 11:36
Ieke
Ieke is offline
Volgende week. Ga er toch maar even kijken.
Oud 11-09-2005, 11:41
Verwijderd
Nooit gehad

Maar van de basisschool lijkt het mij wel leuk, ik ben een van de weinigen die hier nog woont
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2005, 11:57
Verwijderd
Ja, maar niet boeiend.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb 28 oktober een reunie Ik wil mijn vriendinnen en (L)jes wel weer zien! Ik wil weten of Motor-boy(hij is knettergek op alles dat motoren heeft, of snel kan rijden) nog steeds zo'n voetbal-vormig hoofdje heeft als eerst. Hij is van groep 1-8 alleen gegroeid en verder niets veranderd! Zou daar verandering in komen?
Oud 11-09-2005, 13:03
thunder110
thunder110 is offline
Mijn school heeft elk jaar een oudleerlingensoos voor alle jaren, maar de échte oudleerlingen komen niet meer. Verder om de vijf jaar ofzo een lustrumreünie.
En binnenkort een reünie van mijn basisschool? . Ik zat nogal op een achterstandsschool dus ik weet niet wat ik daarbij moet verwachten.
Oud 11-09-2005, 13:06
Verwijderd
Was opzich wel grappig om er te zijn. De grootste rebel uit die tijd liep opeens rond in een roze polo en had een knotje in, iedereen was opeens oud en netjes geworden, sommige mensen waren nog steeds mooi, anderen nog lelijker dan ik me had voorgeteld en de grootste etters uit die tijd wilden door de grond zakken als je ze overdreven vriendelijk aansprak
Ook leuk: 'Jij bent getrouwd hè? hadden we ook niet anders van je verwacht...' Ook weer wat leraren gesproken, opzich allemaal wel aardig.

Maar inderdaad, de mensen die ik echt graag had willen zien waren er niet, en de mensen die ik sprak, spreek ik daarbuiten ook wel.

Wel sund trouwens, hoorde dat er 2,5 week geleden een oudklasgenoot overleden was aan een hartstilstand... zomaar opeens...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 13:54
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Nee, nooit gehad.
Oud 11-09-2005, 14:56
ViperDax
ViperDax is offline
ja een paar jaar geleden van mijn eerste(van de 2) basisschool. alleen ik herkende zowat niemand....(ging daar ook weg op mijn 8ste)
Oud 11-09-2005, 15:31
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 11-09-2005 @ 00:21 :
Typisch dat nerds dit altijd zeggen.
Typische pauper-reactie
Oud 11-09-2005, 15:41
Qamra
Qamra is offline
Vorig jaar was er een reunie (na 3 jaar ) van de Havo. Ik heb de behoefte om te gaan nergens kunnen vinden. Later hoorde ik van een oud-klasgenoot dat er 2 mensen waren
Oud 11-09-2005, 15:45
Verwijderd
Nooit gehad, 'k denk ook niet dat het ooit nog gaat komen. Lijkt me op zich wel leuk om een keertje een reünie van de basisschool te hebben, gewoon om herinneringen op te doen. Ik vraag me eigenlijk niet erg af wat mijn klasgenoten zijn gaan doen ofzo... de meesten zullen nu wel ergens werken en ik denk dat er 2 of 3 nu op de universiteit zitten. 't Lijkt me wel leuk om één meisje te zien, dat altijd enorm verwend was. Ik denk dat ze er nog precies hetzelfde uit ziet en nog even verwend doet
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 16:18
Qimm
Qimm is offline
En iedereen was nog precies even triest

Meteen zie je overal weer dezelfde kliekjes, jezus, groeien mensen daar nou nooit uit?
Oud 11-09-2005, 17:44
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 11-09-2005 @ 17:18 :
En iedereen was nog precies even triest

Meteen zie je overal weer dezelfde kliekjes, jezus, groeien mensen daar nou nooit uit?
En jij stond daar maar in je uppie omdat je niet bij die kliekjes wilde horen
Oud 11-09-2005, 19:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 11-09-2005 @ 17:44 :
En jij stond daar maar in je uppie omdat je niet bij die kliekjes wilde horen
Some things never change. Maar gelukkig liepen er wel léuke mensen rond, daar heb ik alleen nooit bij in de klas gezeten
Oud 11-09-2005, 20:32
Verwijderd
Ik vond het vooral grappig om te zien dat de zogenaamd populaire lui nog steeds even triest waren, en dat de voormalige klassesukkels er zo enorm op vooruit zijn gegaan! Stilste meisje van de klas praat nu, lacht nu, heeft leuke vriend en leuke vrienden, gewoon een topleven. Zelfde bij anderen - zitten goed in hun vel, lachen, genieten van het leven.
En de popi jopi's kijken een beetje rond, rennen snel terug naar hun kliekje en zijn gewoon niet veranderd. Gaan met zelfde mensen om, hebben nog steeds dezelfde vriend, werken nog steeds bij dezelfde supermarkt, zijn dik geworden, hebben een suffe studie of een rotbaantje en ze kunnen nog steeds niet accepteren dat hun haar nu eenmaal niet witblond is
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 21:04
Mara
Mara is offline
Misschien van de basisschool, dat is wel grappig om te zien

@Morgan:
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 06:52
Verwijderd
@Morgan: Oeh, dat klopt echt! Ik ben vooral ook best benieuwd naar de stille mensen van de basisschool, de mensen die toen een grote mond hadden, zullen niets zijn veranderd. Een beetje een populair meisje zag ik een jaar geleden nog lopen, ze was op de basisschool echt populair, op de middelbare school ineens niet meer en nu is ze dik en lui
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 12:35
Verwijderd
Ik heb nog contact met een aantal oud klasgenoten. Verder lijkt het me wel leuk om de 'rest' weer eens te ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 16:52
Iduna
Iduna is offline
Nog nooit gehad, het lijkt me best leuk, maar dan wel pas als ik eenmaal afgestudeerd ben en werk.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 17:08
Verwijderd
Ik had anderhalf jaar geleden een reünie van mijn middelabre-school klas. Ik ben niet geweest. 't Was misschien ook nog wat vroeg voor een reünie. Als er over een jaar of acht eentje is wil ik daarentegen daar graag bij zijn, altijd interessant . Een basisschool-reünie lijkt me ook leuk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 12-09-2005 @ 18:08 :
Een basisschool-reünie lijkt me ook leuk
Dat lijkt me inderdaad helemaal meeschterlijk! Met de meeste mensen heb ik namelijk geen contact meer, dus ben wel benieuwd wat er van geworden is. Is ook langer geleden...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 15:23
boer
boer is offline
ik heb nog met bijna iedereen van de basisschool contact, dus een reunie zou een beetje nutteloos zijn. Van de middelbare school vind ik het weer te kort geleden.
Reageren

Regels voor berichten