Advertentie | |
|
![]() |
|
Beste Not for Sale,
Aangezien ik te maken had met het 'schisma' was er maar een beperkt aantal woorden voorhanden. Ik heb gekozen voor 'verbond', enerzijds omdat het rijmt met 'ontstond' , anderzijds omdat dit de vertaling is van het hebreeuwse 'ot' waarmee de band wordt aangegeven tussen god en de medemens en tussen mensen onder elkaar. Het gelovige karakter moest behouden blijven. Daarnaast wil ik je natuurlijk hartelijk bedanken met je reactie. Met vriendelijke groet, Marek
||
Citaat:
Beste Vogelvrij, Met alle respect, waarom leef je niet wat meer toe naar de naam die jijzelf op dit forum gegeven hebt; Vogelvrij. Ondanks dat jij jezelf zo vrij als een vogel waant kan jij je eindeloos breken over futiliteiten als een eenmalig verschil in tegenwoordige of verleden tijd. Ik heb in de zin die jij aanhaalt met opzet de tegenwoordige tijd gebruikt. Hoe kom je er dan bij om daar het woord 'moet' bij te gebruiken? Is dat vogelvrij? Hooguit vrij in je knusse kooi. Breek eruit. Met vriendelijke groet, Marek
||
Citaat:
...een schisma ontstond / in het verbond ... OF ...een schisma ontstond / tussen het verbond (en wat anders)
|
Beste Not for Sale,
Nu zie ik het en je hebt helemaal gelijk. Dit gedicht heeft dus een grammaticale imperfectie. Desondanks ga ik het niet veranderen, maar ik ben wel dat je het me hebt verteld. Mijn haar zit ook niet perfect, maar ik ga het niet kammen. Het is van mij. Je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan? En dan voor alle anderen. Er zijn er natuurlijk genoeg die hun borsten of huidskleur laten veranderen in hun streven naar perfectie. Mijns inziens zit perfectie niet in het uiterlijk. Met vriendelijke groet, Marek
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoe kan ik me uit laten schrijven bij de kerk? Pokitaro | 36 | 09-10-2006 13:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wie is er nog meer orthodox? Lil_Alycia | 14 | 19-12-2003 12:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Michiel Smit Nieuw Rechts, soort Vlaams Blok? NN | 226 | 13-12-2003 20:23 | |
Het jaar 2025 Nate | 71 | 25-05-2003 19:57 | |
Woordenlijst Vaticaan Insane Juggalo | 31 | 06-04-2003 15:14 |