yay! afgelopen zaterdag was ik op de tt in assen

met een geweldige plaats in de strubben zag ik alle leuke momenten van de race
ik heb zelfs gefilmt hoe hoffman zijn kawasaki het begaf en hij het grint in ging! wat ze niet eens op de tv hebben laten zien. Ik was namelijk de mooie kawasaki aan het bewonderen....wat is het toch een geweldig mooie motor... sexy kontje...
anyways...
t was een vette wedstrijd, ik had nooit verwacht dat melandri 2e en edwards 3e zou worden! tuurlijk was rossi eerste... maar dat viel te verwachten...
biaggi viel me een beetje tegen, maar die zat natuurlijk ook niet zo goed in zijn vel na die boete!

eigen schult zullen we maar zeggen...
het was een interessant gevecht tussen rossi en melandri, maar aan het einde kon melandri rossi toch niet bijhouden, ookal probeerde hij het wel, maar zijn motor ging op een gegeven moment spinnen

dus toen gaf hij het maar op.
capirossi komt ook weer een beetje terug... das ook wel leuk.
Ik vraag me af of we meer actie zullen gaan zien tussen melandri en rossi!

ook wel knap dat melandri op zijn 15e al in de 125cc zijn eerste overwinning had behaalt, dat belooft wel wat denk ik zo...
hayden was ook wel goed weg, maar ging later weer iets meer naar achteren... en nakano deed het volgens mijn idee ook goed op de mooie groene kawasaki
(nu rossi nog op de kawasaki en het is een en ik zit kwijlent achter de tv...

)
de 250cc en 125cc heb ik ook gezien, maar die volg ik minder, het was wel vet om te zien... wel grappig dat het geluid van die motoren ook zo anders zijn. wat heeft die duc in de 990cc trouwens een mooi geluid zeg... dan heb ik het over de oude van capirossi waar die nieuwe nu op rijdt... die heeft een iets zwaarder geluid.
Ik vraag me af hoe het gaat worden nu ze weer over gaan van 990cc naar 800cc...
wat een geweldig circuit heeft assen, afwachten hoe het wordt nu ze hem gaan veranderen vanwege dat natuurgebied dat er achter ligt...spannend

haha... ik hoop dat hij nog wel even interessant blijft ondanks dat hij korter wordt.
volgende keer wil ik er defenately weer bij zijn!