Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 12:53
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
stel je voor het is uit tussen jou en je ex 2 weekjes. je ex was 2 weken lang boos geweest om iets onwijs doms en beseft dat hij fout zat. en opeens komt hij met het idee om een seksrelatie te beginnen en vervolgens kijken of er weer iets kan ontstaan tussen jullie. wat zouden jullie doen? en denk je dat er nog gevoelens zullen spelen?
Oud 07-07-2005, 12:58
Schranktür
Schranktür is offline
Hihi, ik denk dat die jongen je aan het lijntje wilt houden om af en toe even zijn 'kwakje' te lozen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 12:59
yapo
yapo is offline
Dan zou ik me afvragen waarom ik in eerste instantie iets met die ex had. Met seks los je geen problemen op, je verplaatst hooguit de aandacht op die manier zodat je uiteindelijk de problemen vergeet. Als je een seksrelatie wil moet je dat zelf weten, maar persoonlijk heb ik liever een gevoelsrelatie waarbij het met elkaar praten de oplossing voor problemen is.

Het feit dat ie aangeeft dat ie sex wil spreekt denk ik wel voor zich...
Oud 07-07-2005, 13:02
sgaapje
sgaapje is offline
Zo'n seksrelatie loopt dan waarschijnlijk toch weer uit op een gewone relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:06
yapo
yapo is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 07-07-2005 @ 14:02 :
Nee, dat loopt goed totdat die meneer ex iemand tegenkomt waar ie wel een gevoelsrelatie mee wil hebben... als ie daar überhaupt al aan toe is.
Oud 07-07-2005, 13:08
Estar
Estar is offline
Hij kan dan een breezersletje gaan zoeken, no way dat hij bij mij terecht kan daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:09
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
yapo schreef op 07-07-2005 @ 14:06 :
Nee, dat loopt goed totdat die meneer ex iemand tegenkomt waar ie wel een gevoelsrelatie mee wil hebben... als ie daar überhaupt al aan toe is.
Volgens mij zijn echt pure-seksrelaties tussen exen niet mogelijk, of je moet gewoon echt niet meer om elkaar geven.. Maar ik denk dat het gevoel toch altijd weer om de hoek komt kijken, waardoor het al snel weer een normale relatie wordt.

Of hij is een klootzak die haar gewoon gebruikt, maar als dat zo is heeft hij waarschijnlijk nooit echt van haar gehouden en liep hun relatie toch al niet goed.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:39
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 07-07-2005 @ 14:09 :
Volgens mij zijn echt pure-seksrelaties tussen exen niet mogelijk, of je moet gewoon echt niet meer om elkaar geven.. .
Inderdaad.

En verder, als jij behoefte hebt aan sex met je ex moet je het zeker doen! En zorgen dat je niet opnieuw belazerd wordt of wat dan ook..
Oud 07-07-2005, 13:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 07-07-2005 @ 13:58 :
Hihi, ik denk dat die jongen je aan het lijntje wilt houden om af en toe even zijn 'kwakje' te lozen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:49
STP
STP is offline
Ik heb nog ruim twee maanden sex gehad met m'n ex nadat 't uit was...
Oud 07-07-2005, 13:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
yapo schreef op 07-07-2005 @ 13:59 :
Dan zou ik me afvragen waarom ik in eerste instantie iets met die ex had. Met seks los je geen problemen op, je verplaatst hooguit de aandacht op die manier zodat je uiteindelijk de problemen vergeet. Als je een seksrelatie wil moet je dat zelf weten, maar persoonlijk heb ik liever een gevoelsrelatie waarbij het met elkaar praten de oplossing voor problemen is.

Het feit dat ie aangeeft dat ie sex wil spreekt denk ik wel voor zich...
Oud 07-07-2005, 14:22
*!lovelygirly!*
Citaat:
STP schreef op 07-07-2005 @ 14:49 :
kwamen er gevoelens terug? en heb je er geen spijt van?
Oud 07-07-2005, 14:37
JJ13
JJ13 is offline
ik zou er niet aan beginnen
Oud 07-07-2005, 14:59
MB
MB is offline
Ik zou het niet doen, je kan toch wel bij de plaatselijke disco een vent halen die seks met je wilt hebben?
Oud 07-07-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
sgaapje schreef op 07-07-2005 @ 14:02 :
Ja, en vervolgens loop je tegen dezelfde dingen aan als waar je tijdens jullie eerste relatie tegen aan liep. Niet doen dus.
Wil je een seksrelatie, dan kan je beter een jongen zoeken die geen ex van je is, en waar je geen gevoelens voor hebt.
Of gewoon wachten tot je weer een vriend hebt, met wie je fijne seks kan hebben; dat lijkt mij de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:06
Laurents_V
Laurents_V is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 07-07-2005 @ 15:59 :
Ik zou het niet doen, je kan toch wel bij de plaatselijke disco een vent halen die seks met je wilt hebben?
Ja Helemaal mee eens, heb je nog een beetje afwisseling ook, en als er iets fout gaat, zie je die persoon ook niet meer zo vaak. En als je het heel leuk vindt, kan je ook nog een afspraak maken.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:16
Optima
Optima is offline
werkt niet

als jij seks wilt, en hij niet, of andersom, krijg je gezeik

punt
Oud 07-07-2005, 17:18
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Ik heb nog altijd seks met mn ex =S Als we same afspreke, gebeurt het gewoon .. daar is niks ergs of doms aan .. ik beslis zelf ook dat ik op dat moment seks wil met hem duss .. wil je seks met je ex .. prima maar kom achteraf niet zeike dat hij je gebruikt heeft
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 07-07-2005 @ 12:58 :
denk ik ook
Oud 07-07-2005, 17:59
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Agree
Oud 07-07-2005, 18:02
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Jazeker wel.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:28
STP
STP is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 07-07-2005 @ 15:22 :
kwamen er gevoelens terug? en heb je er geen spijt van?
ik heb er geen spijt van maar op een gegeven moment werden het wel vreemde situaties opzich, want echt 'uitelkaar' ga je dan niet...
Oud 07-07-2005, 18:30
Verwijderd
Da's de verkeerde volgorde in mijn ogen: Eerst seks en dan kijken of er een relatie uit voorkomt.

Kijk eerst maar eens of het überhaupt een relatie wordt, en daaruit kan dan eventueel seks uit voorkomt. Mocht dat namelijk niet gebeuren en ga je wel in op zijn voorstel, zul je je waarschijnlijk flink gebruikt voelen...

Niet doen dus lijkt me
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 18:41
Verwijderd
Been there, done that..

Mijn ex en ik waren 'gedwongen' uit elkaar gegaan, en we gaven nog veel om elkaar. Sex volgde. Maar ik zou het je niet aanraden. Het is makkelijk om even aan je behoefte te voldoen, en ja, zeker voel je nog wat voor elkaar.
Maar wss voel jij meer voor hem (of hij voor jou), als andersom. En dan ga je valse verwachtingen geven enzo, en dan krijg je ruzie..

En ja, wss wil hij gewoon zijn kwakje kwijt...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat zou ik niet doen. Zeker niet om te zien of er een relatie uit voort komt. Klinkt een beetje dat iemand je aan het lijntje houdt alleen maar om seks te hebben.
Oud 07-07-2005, 20:38
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 07-07-2005 @ 13:53 :
stel je voor het is uit tussen jou en je ex 2 weekjes. je ex was 2 weken lang boos geweest om iets onwijs doms en beseft dat hij fout zat. en opeens komt hij met het idee om een seksrelatie te beginnen en vervolgens kijken of er weer iets kan ontstaan tussen jullie. wat zouden jullie doen? en denk je dat er nog gevoelens zullen spelen?
Waarom wil hij je niet gewoon terug dan?
Van een seksrelatie komt normaal gesproken geen gewone relatie, denk ik.
Als je wilt kijken of er nog iets kan ontstaan, moet je afstand nemen, tenzij je ook alleen maar seks wilt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:48
Verwijderd
Jullie relatie bestond waarschijnlijk uit ontzettend veel gezeik en goede seks.

ondertekend,

Psycholoog Dukko.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:51
Estar
Estar is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-07-2005 @ 19:41 :

Het een keer niet zelf doen is soms erg aantrekkelijk niet waar

Ik zag net trouwens een andere topic van de topicstarter,hoe is het eigelijk afgelopen met dat afspreken met de ex?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:14
Verwijderd
Nu niet meer, maar toendertijd wel. Alhoewel, misschien zou ik het nog steeds doen tegen beter weten in. Maar ik weet uit ervaring dat het dan nog veel moeilijker is om dat hoofdstuk af te sluiten, dat je toch weer hoop krijgt etc.
Werkt dus niet echt.. In ieder geval niet als je nog steeds meer voor hem voelt en uiteindelijk wilt dat het weer goed komt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou er niet aan beginnen. Volgens mij worden je gevoelens alleen maar sterker en zou je nog meer bedonderd kunnen worden.
Oud 07-07-2005, 21:56
Verwijderd
Ik zou het niet doen, puur en alleen 'omdat hij met het idee komt om een seksrelatie te beginnen'. Ja hier, ik ben ook wel lekker, dan zoekt hij maar een breezerslet.
Nee zeg. Seksrelaties met exen vind ik wel logisch, maar dan omdat het per ongeluk gebeurt. Niet omdat hij met het idee komt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 21:56
Metal
Metal is offline
Citaat:
Dukko schreef op 07-07-2005 @ 21:48 :
Jullie relatie bestond waarschijnlijk uit ontzettend veel gezeik en goede seks.

ondertekend,

Psycholoog Dukko.

hahahahahahaahahahahahahahahahahah jij moet echt komiek worden.
Oud 08-07-2005, 10:51
U*NiQ
U*NiQ is offline
Niet aan beginnen. Ik zit er middenin, seksrelaties zuigen Je begint er aan (hoewel het in mijn geval niet zo is uitgesproken: Goh, zullen we een seksrelatie beginnen?) met het idee dat het inderdaad misschien wel iets kan worden. Maar negen van de tien keer is de jongen in kwestie al lang blij dat hij zijn 'kwakkie' kwijt kan en is verder niet van plan om er meer dan een seksrelatie van te maken.

Ach ja ..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 10:59
juno
juno is offline
Stel het hem andersom voor: eerst maar weer eens een gevoelsrelatie opbouwen, en de sex volgt daar dan vanzelf wel uit. Lijkt mij de logische volgorde!

Nu houdt hij jou een wortel aan een stok voor, namelijk een eventuele gevoelsrelatie, om zelf een sexrelatie te kunnen scoren.

Je mag het doen hoor, hoop doet leven, maar ik voorspel je dat je er erg veel verdriet en teleurstelling van zult hebben, want als hij nu geen gevoel meer voor je heeft, komt dat ECHT NIET terug door sex. Het kan wel terug komen, door praten, weer eens samen wat doen, maar NIET enkel en alleen door sex.

Het is sneu, maar ook dit exemplaar is een rotte appel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:35
*!lovelygirly!*
Citaat:
Estar schreef op 07-07-2005 @ 21:51 :

Ik zag net trouwens een andere topic van de topicstarter,hoe is het eigelijk afgelopen met dat afspreken met de ex?
niks gedaan maar wij waren wel met onwijze ruzie erdoor uit elkaar gegaan. maarja
Oud 08-07-2005, 14:37
*!lovelygirly!*
Citaat:
*Juliah* schreef op 07-07-2005 @ 21:38 :
Waarom wil hij je niet gewoon terug dan?
Van een seksrelatie komt normaal gesproken geen gewone relatie, denk ik.
Als je wilt kijken of er nog iets kan ontstaan, moet je afstand nemen, tenzij je ook alleen maar seks wilt.
omdat hij op kamers gaat half augustus, en dan is de afstand tussen ons meer dan 2 uur reizen duzja.
Oud 08-07-2005, 14:39
Toet0r
Toet0r is offline
Zodra hij een chick heeft gevonden waar hij wel een gevoelsrelatie mee wil is ie weg.. Ik denk niet dat je jezelf daar beter door gaat voelen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:47
Estar
Estar is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 08-07-2005 @ 15:39 :
Zodra hij een chick heeft gevonden waar hij wel een gevoelsrelatie mee wil is ie weg.. Ik denk niet dat je jezelf daar beter door gaat voelen.
Ik denk dat ze te erg hoopt dat het goed komt dmv seks en wat we ook zeggen dat ze de negatieve dingen niet wil zien.

Dus ze kan het proberen en kijken waar het schip strand, ze wordt er sowieso wijzer door.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:04
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Estar schreef op 08-07-2005 @ 16:47 :
Ik denk dat ze te erg hoopt dat het goed komt dmv seks en wat we ook zeggen dat ze de negatieve dingen niet wil zien.

Dus ze kan het proberen en kijken waar het schip strand, ze wordt er sowieso wijzer door.
Ja, das waar. Ze kan het altijd proberen, maar ik zou er niet vanuit gaan, dan kan het bijna alleen maar meevallen..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat denk ik ook.
Oud 08-07-2005, 19:19
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
STP schreef op 07-07-2005 @ 14:49 :
Ik zelfs 5 maanden
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 07-07-2005 @ 21:51 :
Tsja, ach.. Als het mij om de sex te doen was gewees, had ik wel iemand anders gezocht. Ik voelde nog wat voor mn ex, en dat is een zeeeeer foute insteek om aan een sexrelatie te beginnen. Ook al was de sex zó goed...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 11:09
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 08-07-2005 @ 15:37 :
omdat hij op kamers gaat half augustus, en dan is de afstand tussen ons meer dan 2 uur reizen duzja.
Daar heb je je antwoord al.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 00:01
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 07-07-2005 @ 13:53 :
Ik zou mijn ex op het moment keihard uitlachen!
Helemaal omdat ons "sexleven" niet goed was en hij veels te vaak te snel kwam... Daar wilde hij trouwens niks aan doen, het was maar mijn probleem, zei hij..

ff on-topic: vind je jezelf niet iets te goedkoop om zoiets te doen? Ik bedoel: ik zie seks als iets tussen 2 personen om hun liefdesband mee te versterken, niet om makkelijk aan je gerief te komen. Daarvoor kan hij nog altijd naar de hoeren gaan....

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 02:30
moenbase
moenbase is offline
als de relatie daar voor toch alleen maar op seks gebaseerd was dan maakt het toch geen drol uit. go for it. het is slechts seks, beiden jullie pleziertje nadat het uit is, moet kunnen toch. ethisch gezien kan t alleen wat ander liggen, nou ja, jammer dan
Oud 10-07-2005, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 08-07-2005 @ 20:19 :
Ik zelfs 5 maanden
Ik bijna een jaar.. (naja, zo vaak zag ik m niet in dat jaar maar oke )
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
vampire_esje schreef op 10-07-2005 @ 01:01 :
Ik zou mijn ex op het moment keihard uitlachen!
Helemaal omdat ons "sexleven" niet goed was en hij veels te vaak te snel kwam... Daar wilde hij trouwens niks aan doen, het was maar mijn probleem, zei hij..

ff on-topic: vind je jezelf niet iets te goedkoop om zoiets te doen? Ik bedoel: ik zie seks als iets tussen 2 personen om hun liefdesband mee te versterken, niet om makkelijk aan je gerief te komen. Daarvoor kan hij nog altijd naar de hoeren gaan....

Vampire_esje
Jezus, jij had echt een hufter van een ex. Ik hoop dat jij toch tenminste hém gedumpt hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:15
rodina
rodina is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-07-2005 @ 19:41 :
Been there, done that..

Mijn ex en ik waren 'gedwongen' uit elkaar gegaan, en we gaven nog veel om elkaar. Sex volgde. Maar ik zou het je niet aanraden. Het is makkelijk om even aan je behoefte te voldoen, en ja, zeker voel je nog wat voor elkaar.
Maar wss voel jij meer voor hem (of hij voor jou), als andersom. En dan ga je valse verwachtingen geven enzo, en dan krijg je ruzie..

Idd, en 't levert alleen maar meer gezeik op.
Oud 11-07-2005, 18:27
Verwijderd
Door de seks misschien het gevoel terugkomen? Hahaha, nee. Goeie smoes.
Niet aan beginnen. Zelfbehoud?

Of wel aan beginnen/mee door gaan maar realiseren dat dit sneller fout kan gaan dan goed.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:54
yapo
yapo is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 08-07-2005 @ 20:19 :
Ik zelfs 5 maanden
kmoest 'r niet aan denken!
tenzij 't natuurlijk fantastische sex is
Reageren

Regels voor berichten