Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 09:16
firelizzard
firelizzard is offline
Hey iedereen,

Allereerst een hele goeiemorgen! Ik heb een aantal problemen met mijn Nokia 2100. Zijn er meer mensen met deze problemen en is er een oplossing voor?

Als ik mijn mobiel oplaad en hij is klaar met laden gaat de hele telefoon uit. Dat opzich is niet zo erg ware het niet dat ik iedere keer de datum en de tijd weer opnieuw in moet stellen....Heel vervelend.

Sinds kort heb ik het probleem dat ik helemaal niets meer kan doen met de telefoon omdat er in het scherm de melding contact service staat...Ook heel vervelend want ik kan niet bellen en niet gebeld worden

Nu ben ik al bij een Nokia servicepoint geweest, maar daar komt uit dat ik 'm op moet sturen á €75,00 (daar heb ik een nieuw mobieltje voor ) en dat dat wel eens 3 á 4 weken kon duren. Dat betekend dus dat ik zolang zonder mobiel zit, want ze hadden geen leentoestellen.

Dit alles hadden ze bij Nokia nog nooit meegemaakt en dat is het stukje van het verhaal wat ik betwijfel. Daarom de vraag:

Zijn er mensen met dezelfde problemen met een Nokia toestel (maakt niet uit welke) en wat voor antwoord kregen jullie van Nokia?

Sorry voor het lange verhaal maar ik wil het toch weten

F.

P.S. Hij is 15 maanden oud.

Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 10:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2005, 10:45
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 03-07-2005 @ 10:16 :
*knip*
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...+service&meta=

in de 2e link staat overegens een oplossing voor het probleem
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 10:54
firelizzard
firelizzard is offline
Citaat:
twain4me schreef op 03-07-2005 @ 11:45 :
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...+service&meta=

in de 2e link staat overegens een oplossing voor het probleem
Dank voor de snelle reactie, maar ik heb geen MBUS kabel voor mijn mobiel....Ik heb ook de goeie software niet. Daar komt bij dat ik vind dat Nokia het netjes op moet lossen zij zijn uiteindelijk de grootste ter wereld

En dan haal ik het van het internet en dan zit er zodirect een virus in ofzo, dat zie ik niet zo zitten.

Toch bedankt voor de moeite, maar die site had ik ook al gevonden.

F.
Reageren

Regels voor berichten