Hey iedereen,
Allereerst een hele goeiemorgen! Ik heb een aantal problemen met mijn Nokia 2100. Zijn er meer mensen met deze problemen en is er een oplossing voor?
Als ik mijn mobiel oplaad en hij is klaar met laden gaat de hele telefoon uit. Dat opzich is niet zo erg ware het niet dat ik iedere keer de datum en de tijd weer opnieuw in moet stellen....Heel vervelend.
Sinds kort heb ik het probleem dat ik helemaal niets meer kan doen met de telefoon omdat er in het scherm de melding contact service staat...Ook heel vervelend want ik kan niet bellen en niet gebeld worden
Nu ben ik al bij een Nokia servicepoint geweest, maar daar komt uit dat ik 'm op moet sturen á €75,00 (daar heb ik een nieuw mobieltje voor

) en dat dat wel eens 3 á 4 weken kon duren. Dat betekend dus dat ik zolang zonder mobiel zit, want ze hadden geen leentoestellen.
Dit alles hadden ze bij Nokia nog nooit meegemaakt en dat is het stukje van het verhaal wat ik betwijfel. Daarom de vraag:
Zijn er mensen met dezelfde problemen met een Nokia toestel (maakt niet uit welke) en wat voor antwoord kregen jullie van Nokia?
Sorry voor het lange verhaal maar ik wil het toch weten
F.
P.S. Hij is 15 maanden oud.