![]() |
|
Wie o wie is bekend met deze band? Ik heb laatst een DVDtje van iemand gekregen met daarop de discography en blijkbaar had ik een unplugged live CDtje daarvan te pakken. Ik vond het niets.
Nu heb ik hem eens helemaal doorgebladerd, heb Subsurface helemaal geluisterd en ik moet zeggen dat ik het niet slecht vind. Leuk gitaarwerk. Het is lekkere progessieve powermetal zal ik maar zeggen. Ook flink wat symphonisch werk en hier en daar nog best wat experimenten met de maten en timing. Het rockt zogezegd wel, komt lekker op snelheid en sleept me redelijk mee. De toetspartijen zijn zeer ondergeschikt, maar wel lekker melodisch. Ik kan er erg goed naar luisteren. Zang is niet overdreven, niet te hoog, heeft wel wat algemeens, maar zeker niet slecht. In ieder geval wel power en voldoende capaciteit om toch de lucht in te schieten. Kortom, wie kent ze? Wat vind je ervan? Website MP3 (Mission profile) ![]() ![]()
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De UK krijgt een nieuw kiesstelsel! Joostje | 6 | 12-05-2010 20:53 | |
Software & Hardware |