Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik neem altijd brood met sandwichspread (komkommer) mee en kaas erop. Brood met philadelphia (dat blijft ook best goed zolang) en een soort vleeswaar (cervelaat of kipfilet, geen bederflijke zoals ham) of komkommer, bij dat laatste moet je wel van ietwat zompig brood houden, maar het is wel lekker. Zoute drop, pepermunt, rol zaanse kermis (koekjes), tucjes, zakje nootjes en dat soort dingen verder. Gewoon compacte snaaieritus dus.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast aan snoep niet te veel, meestal een zakje met tumtum ofzo. Een pakje kauwgom voor de smaak, maar pepermunt of tictacjes werkt naturlijk ook. Rol mentos doet het altijd goed. Voor 's avonds vind ik iets van chips of kaaskoekjes altijd super lekker. Mn moeder neemt ook altijd kleine blokjes kaas mee. Die plakken wel een beetje dan maar oooh zo lekker. Aan drinken kopen we meestal alles in de bus, ik neem dan ook allleen een flesje water mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Als je ruim 20 uur in een bus moet zitten, dan heeft dat zefls geen zin (of je moet natuurlijk de broodjes die klef kunnen worden als eerste opeten ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wa hebbie nieuw? Verwijderd | 500 | 23-04-2006 23:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
De Mac Dommelsch Shitonya | 17 | 29-04-2004 00:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wil iemand de vertaling van bienvenue a al lecture misschien hebben? Wiltine | 1 | 22-02-2003 13:13 | |
ARTistiek |
Lopen met de hond. DarkCat | 9 | 04-02-2002 12:09 | |
ARTistiek |
Stukje uit MIJN dagboek toen ik nog in groep 8 zat. [DFU]DutchGirllie | 35 | 07-10-2001 14:35 |