Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 21:59
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Ik ben verliefd op een meisje ( Duh!). Als ik boos op haar ben dan kan ik heel lastig doen, maar dan negeert ze me gewoon, wat meestal eindigt dat ik haar mis en niet meer kwaad kan zijn.

Als ik op MSN zit dan konden we echt goed met elkaar praten als ik EERST iets zei. Als ik nix zei, zei zij dus ook nix.

En als ik nu iets zeg dan heeft ze maar weinig aandacht voor me. Ze wacht niet meer op mij om tegen haar iets te zegge (mss heeft ze dat ook nooit gedaan ).

Als ik met haar spreek dan kan ze echt verschrikkelijk lief doen maar zelf neemt ze nooit initiatief meer.

Vroeger deed ze dat wel, maar toen kregen we ruzie en, wel toen was ik kwaad en negeerde ze me gewoon en is ze begonnen om te gaan met andere mensen.
Als ik dan haar erover aansprak dat ze niet meer met me spak glimlachte ze gewoon, deedt ff lief en begon dan gewoon met iemand anders te praten.

Als ze tegen mij begint te spreken gaat het altijd over haar andere vrienden.

Ze ziet me als een vriend maar intresseer ik haar eigenlijk nog wel? Ik denk het niet...

EDIT: Weg vlaams.

Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 22:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2002, 22:04
Squall
Squall is offline
ik denk het ook niet mijn jong
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:15
Tofke_H
Tofke_H is offline
Eerst eventjes wil ik je aanraden om in het vervolg proberen iets minder "vlaams" te gebruiken, ik vrees dat er een deel van je tekst niet te verstaan was.

Ik denk dat zij het geluk heeft om meerdere vrienden te hebben en dat jij het met minder moet doen. Misschien wel ongeveer alleen zij. En dus als jij haar verliest dan heb je "niemand" meer, en als jij opeens zou verdwijnen uit haar leven, dat ze gewoon kan door gaan met al die andere vrienden. Sorry als ik dat verkeerd heb opgemaakt.

Eigenlijk zou jij haar eens moeten negeren, duidelijk maken dat jij het niet leuk vind dat ze je negeerd. Maar dat is natuurlijk moeilijk, vermits je dan "alleen" bent.

Probeer eens met haar te spreken en op een moment dat jullie alleen zijn, dan kan ze niet met iemand anders beginnen te praten. En laat haar dan niet beginnen over haar andere vrienden. Maar praat over jullie. Hoe zij wilt dat jullie relatie is, weet ze eigenlijk wel dat jij verliefd op haar bent, of ben je maar een vriend van haar net zoals een heleboel andere.
Oud 06-06-2002, 22:25
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Eerst eventjes wil ik je aanraden om in het vervolg proberen iets minder "vlaams" te gebruiken, ik vrees dat er een deel van je tekst niet te verstaan was.

Ik denk dat zij het geluk heeft om meerdere vrienden te hebben en dat jij het met minder moet doen. Misschien wel ongeveer alleen zij. En dus als jij haar verliest dan heb je "niemand" meer, en als jij opeens zou verdwijnen uit haar leven, dat ze gewoon kan door gaan met al die andere vrienden. Sorry als ik dat verkeerd heb opgemaakt.

Eigenlijk zou jij haar eens moeten negeren, duidelijk maken dat jij het niet leuk vind dat ze je negeerd. Maar dat is natuurlijk moeilijk, vermits je dan "alleen" bent.

Probeer eens met haar te spreken en op een moment dat jullie alleen zijn, dan kan ze niet met iemand anders beginnen te praten. En laat haar dan niet beginnen over haar andere vrienden. Maar praat over jullie. Hoe zij wilt dat jullie relatie is, weet ze eigenlijk wel dat jij verliefd op haar bent, of ben je maar een vriend van haar net zoals een heleboel andere.

Neenee, ze is niet men enige vriend. Ik heb veel vrienden en veel vriendinnen waaronder mensen die haar dan weer niet graag hebben.
soms wordt ze er kwaad voor maar zegt er nix over. Dan is ze weer wat afstandelijker.
Maar zei is belangrijker voor mij dan die vrienden die haar niet graag hebben (trouwens het gaat nu toch al weer beter tussen hun).

Ik kan haar wel negeren, heb ik trouwens al gedaan, dan is ze ff kwaad en daarna negeert ze mij gewoon ook.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 13:55
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Komt me heeel bekend voor, zo was de relatie(als ik het zo kan noemen) tussen mij en mn vriend ook.....
Ik wachtte echt altijd af tot dat HIJ iets deed, totdat hij belde enz enz enz....
Als hij dan niet belde ofzo werd ik super onzeker en dacht ik dat hij me niet meer leuk vond.....
Ik praatte er ook met zijn vrienden over, dat ik dacht dat hij mij niet leuk vond. Maar nou blijkt het dus ook dat hij vond dat ik ook maarus hem als eerste moest bellen, maar vooral als eerste wat moest zeggen.....
Dit vond ik dus heel moeilijk omdat ik als ik bij hem was nooit goed wist wat ik moest zeggen, en hoe.....
Nou is het dus uitgegaan omdat hij er geen reet meer aan vond, omdat ik hem de schuld gaf dat hij niks deed terwijl het gewoon zo was dat ik degene was die nooit iets zei.......en dat terwijl ik zielsveel van hem hield.........en eigenlijk doe ik dat nog steeds.....Dus als ik jouw was zou ik er met dat meiske over gaan praten, want misschien zit er bij jullie ook wel wat achter.....

Sterkte

Kus Mie
Oud 09-06-2002, 21:33
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:

Neenee, ze is niet men enige vriend. Ik heb veel vrienden en veel vriendinnen waaronder mensen die haar dan weer niet graag hebben.
soms wordt ze er kwaad voor maar zegt er nix over. Dan is ze weer wat afstandelijker.
Maar zei is belangrijker voor mij dan die vrienden die haar niet graag hebben (trouwens het gaat nu toch al weer beter tussen hun).

Ik kan haar wel negeren, heb ik trouwens al gedaan, dan is ze ff kwaad en daarna negeert ze mij gewoon ook.
Laat haar varen zou ik zeggen, en kijk uit naar iemand anders. En laat ze jou maar negeren, ze past gewoon dat toe om jou terug te laten kruipen naar haar. Hou jij nu dit keer het been eens stijf en geef jij nu eens niet toe. Laat haar dat doen, en als ze dat niet doet, dan gaat het nooit iets "meer" tussen jullie worden.
In een relatie moeten beide partijen bij mijn weten nogsteeds moeite moeten doen, en eraan werken, als jij alleen dat doet, gaat het toch niet.
Reageren

Regels voor berichten