Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Komt me heeel bekend voor, zo was de relatie(als ik het zo kan noemen) tussen mij en mn vriend ook.....
Ik wachtte echt altijd af tot dat HIJ iets deed, totdat hij belde enz enz enz.... Als hij dan niet belde ofzo werd ik super onzeker en dacht ik dat hij me niet meer leuk vond..... Ik praatte er ook met zijn vrienden over, dat ik dacht dat hij mij niet leuk vond. Maar nou blijkt het dus ook dat hij vond dat ik ook maarus hem als eerste moest bellen, maar vooral als eerste wat moest zeggen..... Dit vond ik dus heel moeilijk omdat ik als ik bij hem was nooit goed wist wat ik moest zeggen, en hoe..... Nou is het dus uitgegaan omdat hij er geen reet meer aan vond, omdat ik hem de schuld gaf dat hij niks deed terwijl het gewoon zo was dat ik degene was die nooit iets zei.......en dat terwijl ik zielsveel van hem hield.........en eigenlijk doe ik dat nog steeds.....Dus als ik jouw was zou ik er met dat meiske over gaan praten, want misschien zit er bij jullie ook wel wat achter..... Sterkte Kus Mie
||
Citaat:
In een relatie moeten beide partijen bij mijn weten nogsteeds moeite moeten doen, en eraan werken, als jij alleen dat doet, gaat het toch niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lastige situatie; verward... meneergaar | 19 | 04-04-2014 18:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |