Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Onze boekenwinkel in de school heeft ook 2de hands geloof ik, maar dat is natuurlijk beperkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is het verstandig om die boeken in één keer te kopen? Of zou het ook mogelijk zijn om dat pas te doen als je zeker weet dat je ze in de les nodig hebt? Want zoveel geld in één keer betalen is niet niks ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoefde op de pabo de boeken ook bijna niet te gebruiken, voornamelijk de readers. Ik had mijn boeken amper open gehad. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik was ontzettend vroeg met inschrijven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Van de meeste opleidingen hoor ik dat het bedrag rond de 500 euro ligt.
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op www.qompas.nl kun je er zelf nog meer zoeken als je wilt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar ik ga PTP doen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Bij lotingsstudies moet je je, dacht ik, in eerste instantie alleen bij de IB-Groep aanmelden en pas als je ingeloot bent bij de hogeschool/universiteit.) |
![]() |
||
Citaat:
Nu ik in Deventer ga studeren kreeg ik te horen dat ik me bij de hogeschool MOET aanmelden, omdat je anders daar niet op school komt. Kheb het toch maar gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb op de site van de twee opleidingen, waar ik nog uit moet kiezen, de aanmeldblaadjes uitgeprint. Als ik weet welke het wordt, stuur ik die op en ga ik op vakantie. ![]() ![]() Ik wil wel weten, of ik dan nog niet meer post krijg, die ik dringend moet beantwoorden (er let wel iemand op m'n post, maar toch, handig is anders).
||
Citaat:
@ Chloe Siere: ik denk dat zulk soort dingen idd (zoals Leonoor al zei) per opleiding geregeld worden en dat de PABO blijkbaar iets sneller is dan de PTP ![]() (maar maak je geen zorgen, je krijgt vast ook gauw je boekenlijst!) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik wil trouwens nog erg graag antwoord op m'n vraag. Hoe moet ik me nu aanmelden, is het blaadje van de IBG genoeg? Ik ga woensdag op vakantie en dan moet het dus rond zijn.
||
Citaat:
@Miracle: volgens mij heb ik destijds alleen naar de IB-groep m'n papieren gestuurd en kreeg ik vervolgens papieren terug (denk van de school zelf) die ik toen moest invullen. Maar ik weet het niet meer zeker.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De IBG meldt je min of meer aan bij de onderwijs instelling waar je wil gaan studeren. Vervolgens stuurt die instelling je alle formulieren op; je moet een pasfoto opsturen, vaak persoonlijke gegevens invullen, gewaarmerkt kopie van je diploma, soms een uittreksel uit het bevolkingsregister, en soms ook nog een kopie van je identiteitsbewijs. De IBG geeft dus alleen aan dat jij bij die instelling die-en-die studie wil gaan doen, vervolgens moet je je nog wél gewoon zélf bij die instelling inschrijven, maar de formulieren daarvoor ontvang je dus vanzelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() een deel van de boeken heb ik zelfs voor slechts 60 procent van de prijs gekocht... het tweede jaar was maar iets van 350 eurie, en voor het derde hjaar heb ik mijn lijst nog niet binnen....
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |