![]() |
|
Hoi,
Ik kan met sommige vragen hier niet terecht in Religie, want die zijn te specifiek/te vérvoerend voor de leek of snijden een onderwerp aan waar de meesten offtopic zegjes gaan doen (denk aan mijn topic over Jehovah Getuigen, ik heb aangegeven dat het mij specifiek om de vraag gaat over het eeuwig leven of de vernietiging en toch gaat iedereen vertellen wat hun allemaal is overkomen m.b.t Jehovah Getuigen ![]() Ik dacht dus: laat ik mij eens verheffen naar een hoger "level", een of ander forum speciaal voor godsdienstige zaken bedoelt. Liefst 1 waar ook de geleerde mensen komen (imams, theologen, dominee's, rabbi's enz), maar dat zal wel teveel gevraagd zijn. ![]() Punt 2 is dat de meeste forums specifiek gaan over 1 godsdienst, b.v op marokko.nl kan ik veel topics en vragen kwijt (hoewel er een groot slag terroristachtig denkende randdebielen zitten, maar dat vind ik nu juist wel leuk eigenlijk) maar da's alleen Islam. Als ik op duizend verschillende forums zit terwijl het ook allemaal op 1 forum kan (maar wel met subforums) kies ik toch graag voor het laatste. En dan zou ik het ook erg op prijs stellen als het NL is, maar Engels is ook wel goed. www.theologyweb.com komt redelijk in de buurt, zij het dat je GELD moet betalen om er een beetje fatsoenlijk gebruik van te kunnen maken. Gratis is wel een pré ja. Iemand enige suggestie? ![]() Ik heb overigens ook een prachtig Joods forum gevonden, voor de liefhebbers: http://efterom.xs4all.nl/joods.tk/
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Euhm, nou ja je zou www.gkv.nl kunnen proberen, da's een gereformeerde site, maar ik denk dat je daar redelijk wat kwijt kunt. En het zijn voornamelijk volwassenen dus je krijgt sowieso een fatsoenlijk/serieus antwoord.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik zit voornamelijk op een Amerikaans Joods forum, maar dat is meer bedoeld als gemeenschapsforum, juist wat meer gesloten voor buitenstaanders. Is een strikt orthodox forum (maar wel vrij toegankelijk). Wie de link wil mag me PM'en. ![]() |
![]() |
|
extreem (imo), vol vooroordelen, kortzichtig. Kortom christelijk forum
![]() http://www.plexat-forum.nl/phpbb/
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat wil niet zeggen dat kinderen nooit fatsoenlijke antwoorden kunnen geven maar wel dat volwassenen vaak wat weloverwogener gefundeerde antwoorden geven, hoewel kinderen op hun manier ook heel verrassende relevante antwoorden kunnen geven. (maar meestal is het poep wat ze praten, sorry) Mijn voorkeur gaat nu eenmaal uit naar een volwassen gesprekspartner.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland:broeinest voor moslimterroristen. Fellaci | 85 | 02-02-2002 10:15 |