Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry, domme ik ook..
1) Scanner: HP Scanjet 4400c 2) CD-brander: Philips, balh blah blah. Met Easy CD creator 4 3) VirusScanner: McAfee 5.15 En als ik het goed begrijp met ik voor 2 en 3 nieuwe software gaan kopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je brander, probeer eens andere software, bijv Nero. Je kunt een trial out downen, kan je 30 dagen gratis fiqqen met dat proggie. Daarna kan je hem altijd nog wel kopen (lees: ff door iemand laten branden ![]() Als dit geen effect heeft, kan je altijd je firmware ff updaten. Ennn je virusscanner, ik weet niet of je kabel hebt, maar ik heb 3 dagen geleden in Morpheus "McAfee 6.0.1" gedownload, das de recentste van McAfee. Is 35 mb geloof ik. Probeer die eens. |
![]() |
|
![]() |
Die van die brandsoftware vind ik wel goed. In Xp heb je dat namelijk niet meer nodig progz als easy cd creator of nero. Het is wel handig maar er zit standaard een optie in xp om via de verkenner cd's te kunnen branden. Zoek en gij zult vinden
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Adaptec is (nog) niet XP-proof, tenminste dat was een maand geleden. Toen ik XP ging draaien, ben ik overgegaan op Nero for XP ofzo (KazAa) en die doet t prima onder XP.
Je kunt op http://www.pcpitstop.com testen welke proggies op je systeem allemaal XP-proof zijn en welke niet... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|