Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het idee dat ze net als de rest ff flink wilde neuken. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Volgende keer dus wel op tijd ja zeggen. Nu was je gewoon te laat, en dan probeert zij het wel bij de volgende. Jij smste wel terug maar zij dacht, omdat het met zijn telefoon was, dat het je vriend was, dus hem voegde ze toe. Wat haar betreft heb jij geen interesse in haar. Tja, zonde. Had je fijn kunnen neuken man, laat je je kans voorbij gaan.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en in dat smsje had ik wel gezet dat ik geen beltegoed had dus ik die telefoon gebruikte.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Volgens mij kan je het op 2 manieren interpreteren hoor, het al vernoemde "ze is een slet" ofwel denkt ze gewoon dat je niet genoeg interesse hebt, en wilde ze je jaloers maken door met je vriend te gaan praten. Volgens mij moet je gewoon eens afspreken en dan weet je het, als ze meteen overflirterig begint te doen dan weet je al dat ze je gewoon in bed wilt krijgen, als ze zo een beetje verliefd doet weet je dat ze je leuk vindt en als ze je totaal geen aandacht schenkt moet je ze vergeten
![]()
||
Citaat:
Kan je, als je weer is naar zo een feest gaat, mij uitnodigingen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
nou door de alcohol kan het niet komen want ik had tussen de 20 en 25 glazen bier op en ik was een klein beetje aangeschoten. het was bijna alleen water. en ze hing ook niet om íedereen heen, maar alleen bij mij en een keertje bij een maat van mij.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Geweldig! Leve de bReazeh-sletjes!!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De koran verplicht de vrouw niet om zicht te bedekken SweetGirl___ | 30 | 03-04-2012 23:24 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vinden vrouwen en meisjes iemand met geld aantrekkelijker? supergirl#1 | 5 | 10-11-2009 07:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrouwen uit etnische minderheden hebben dubbele achterstand Love & Peace | 20 | 07-03-2006 10:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is de vrouw minderwaardig in het Jodendom? Oum Taqiyyah | 45 | 06-12-2003 14:07 |