Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 16:46
niempje..
niempje.. is offline
ik heb hier al een beetje rondgekeken op het forum, maar heb niet echt een antwoord gevonden op mijn vraag.

mijn vriendje en ik zijn al een kleine twee maand seksueel actief. het verloopt allemaal goed en ik voel me ook ontzettend ontspannen bij hem.alleen is er één standje dat niet echt vlot verloopt, en dat is als ik bovenop moet. we hebben het al verschillende keren geprobeert, maar het is nooit gelukt, of toch niet voor lang dan.
ik denk dat ik de beweging vooral niet onder de knie heb, het floept er gewoon steeds uit.. hij probeert me wat te helpen maar dat heeft niet echt veel resultaat.

heeft er iemand soms wat tips voor me? kan ik best echt op em gaan liggen en langzaam naar beneden glijden? gaat t makkelijker als ik met mijn knieën naast hem zit? ik dacht dat het misschien makkelijker zou gaan als we het eerst eens al zittend zouden proberen.. thanx
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 16:51
AngelLena
AngelLena is offline
eeeuh, leg eerst eens uit wat je wel doet, kunnen wij misschien bekijken waar het mis gaat of wat makkelijker zou gaan, anders krijgen we hier straks dingen dubbelop
Oud 30-06-2005, 17:30
famillie
famillie is offline
Komt 'ie dan:

Hij ligt op zijn rug
jij zit op je knieen, met je benen naast zijn lichaam, aan iedere kant een been, je zit dus over hem een.

zijn voeten staan op het bed, maar zijn knieen trekt hij iets op, hierdoor heb jij een soort steuntje in de rug, je glijdt in ieder geval niet naar achter.

jullie heupen zijn dus opdezelfe hoogte
Je komt iets omhoog en leidt de penis naar binnen.

Niet wild op en neer gaan, dan floept 'ie er uit.

je kunt nu zelf rechtstanding omhoog gaan en weer omlaag enz enz of hij kan inderdaad een tegengestelde beweging maken, als hij je heupen vasthoudt kan hij er voor zorgen dat je niet te ver omgoog komt zodat ie er uitfloept.
Ook als hij stilligt kan hij nog steeds je heupen vasthouden om er voor te zorgen dat je niet te ver omhoog gaat, zo blijft ie erin.

Als hij bijna komt of als ie gewoon zo klein is dat het niet kogelijk is om op en neer te gaan kun je je voorzicht van voor naar achter gaan. het is eigen meer met je bekken kantelen.

Veel plezier!!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 17:33
evanescence
evanescence is offline
zoals ik het doe:
Ik ga altijd op hem zitten...niet rechtop (gaat ie te diep..) maar ik zit dus, met mijn knieen naast hem en steun dan op mijn handen (die zet ik boven zijn schouders). je moet ook ff het goed plekje zoeken dat hij er goed in zit...niet te ver naar voren dus...

en dan beweeg ik altijd een beetje met mijn heup en 'schuur' ik om zo maar te zeggen...ik kan het niet goed uitleggen, maar ik zorg ook dat mijn klitje een beetje gestimuleerd wordt doordat het langs zijn lichaam schuurt...
Oud 30-06-2005, 17:33
Type
Type is offline
Citaat:
niempje.. schreef op 30-06-2005 @ 17:46 :
het floept er gewoon steeds uit..
het?! Ik zou het appriciëren als je 't beestje gewoon lekker 'hem' noemt, 't is immers een mannetje.
Oud 30-06-2005, 22:43
Sade
Sade is offline
Citaat:
Type schreef op 30-06-2005 @ 18:33 :
het?! Ik zou het appriciëren als je 't beestje gewoon lekker 'hem' noemt, 't is immers een mannetje.
Ik zou het appriciëren als je de penis geen 'beestje' of 'mannetje' noemt
Oud 30-06-2005, 23:30
Blues
Blues is offline
Citaat:
Type schreef op 30-06-2005 @ 18:33 :
ghé ghé, bedankt kerel dat je 'm verdedigd!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 04:31
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Sade schreef op 30-06-2005 @ 23:43 :
hoezo zou ik mijn beestje geen mannetje mogen noemen?
Oud 01-07-2005, 08:45
juno
juno is offline
Bovenop zitten is ook moeilijker, maar jullie maken denk ik de typische beginnersfout om JOU al het werk te laten doen, terwijl hij een beetje stilligt, in combinatie met te snel of te diep willen bewegen. Ja, dan floept het mannetje eruit ja!

Meisje boven is voor een jongen zeker niet een kwestie van lekker liggen en het maar laten gebeuren: hij zal mee moeten bewegen, jou moeten helpen, want het is voor jou anders een bijzonder vermoeiende bezigheid, in welke houding je ook zit of ligt, omdat alle kracht uit je bovenbenen moet komen en je echt recht tegen de zwaartekracht ingaat. In een straf tempo hou je dat niet vol.

Het zal voor hem bil en rugspieren trainen worden, want daar zit bij hem de beweging in.

Het is de bedoeling dat je die bewegingen van allebei op elkaar af leert stemmen. Je beweegt namelijk tegelijkertijd een beetje, gaat met elkaar mee, komt elkaar tegemoet. En dat wisselt af, soms bepaal jij meer hoe jullie bewegen, en even later neemt hij de leiding. Dit is echt een kwestie van oefenen, en er is niet één goede manier aan te wijzen, maar er zijn er tientallen. Allemaal anders, allemaal lekker. Jullie komen er vanzelf wel achter, het is ons ook gelukt, en wij konden er in het begin ook niks van. Maar het is een heerlijk relaxed en opwindend standje met ontzettend veel variatiemogelijkheden, dus al dat oefenwerk is absoluut de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 09:52
Verwijderd
Het helpt ook om gewoon niet rechtop te zitten, maar voorover te liggen op hem. Met je benen nog 'geknield' naast hem of ook gewoon gestrekt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 12:02
Verwijderd
Citaat:
halveschizo schreef op 01-07-2005 @ 05:31 :
hoezo zou ik mijn beestje geen mannetje mogen noemen?
omdat je beestje een knulletje is
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 13:48
waves
waves is offline
zachtjes naar voren en naar achteren bewegen.. laat hem je anders sturen met zijn handen .
Oud 01-07-2005, 13:55
Benteknol
Benteknol is offline
gewoon gaan klaar
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 17:27
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik vraag me dan altijd af hoe je moet bewegen, kan iemand dat een beetje beter uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Fragezeichen schreef op 01-07-2005 @ 18:27 :
Ik vraag me dan altijd af hoe je moet bewegen, kan iemand dat een beetje beter uitleggen.
Op en neer, beter kan ik het echt niet uitleggen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 00:34
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Sade schreef op 30-06-2005 @ 23:43 :
Ik zou het waarderen als je 'appreciëren' schrijft.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 00:59
Verwijderd
Niet perse naar boven & beneden.... Beweeg in n hoek, naar boven & voor, en naar beneden en achter.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 04:42
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Mephi schreef op 02-07-2005 @ 01:34 :
Ik zou het waarderen als je 'appreciëren' schrijft.
zou ik ongetwijfeld gedaan hebben als ik niet lysDectisch was...

verder is het 'on-top' vooral belangerijk je heupbewegingen goed onder de knie te krijgen. buikspieren helpen ook om het interesanter te maken
Oud 02-07-2005, 10:46
juno
juno is offline
Er IS geen voorgeschreven manier, doe maar wat fijn voelt. Het hangt zo af van jullie lichaamsbouw, dat daar geen gouden regel voor valt te geven.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 16:52
megas
megas is offline
Mijn vriend vind gewoon op en neer niet zo leuk... Hij heeft liever dat ik een beetje voorover leun en rondjes draai. Niet van links naar rechts, maar van boven naar beneden via de voor en achterkant. Euhhh, snep joe?

x
Oud 05-07-2005, 18:03
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik kan er geen bal van haha. Da's nou echt iets waar ik heeeeeel erg moet oefenen.
Oud 05-07-2005, 19:23
Droid
Droid is offline
En er is ook: Niet alles lukt bij iedereen.
de een kan bij dit standje de houding niet vinden of als onprettig ervaren de ander weer bij een ander standje.
Oud 05-07-2005, 19:25
Verwijderd
Ligt ook een beetje aan de 'bocht' die je vagina maakt. Als zijn piemel de verkeerde 'hoek', om het zo maar te zeggen, maakt kan het zelfs pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 21:00
Whateverrr
Whateverrr is offline
Citaat:
famillie schreef op 30-06-2005 @ 18:30 :
zijn voeten staan op het bed, maar zijn knieen trekt hij iets op, hierdoor heb jij een soort steuntje in de rug, je glijdt in ieder geval niet naar achter.
aan dit heb ík veel gehad, als je een 'steuntje' hebt, kan je stukken beter bewegen en lukt t ook veel beter dat had ik tenminste wel..
Oud 05-07-2005, 22:39
grizzy
grizzy is offline
Ik heb laatst gevreeën waarbij ik voor de eerste keer bovenop zat. Plots lukte het wel! Vroeger ging het niet en toen moesten we wel een ander standje doen, de volhouder wint!
Oud 05-07-2005, 23:45
famillie
famillie is offline
Citaat:
Whateverrr schreef op 05-07-2005 @ 22:00 :
aan dit heb ík veel gehad, als je een 'steuntje' hebt, kan je stukken beter bewegen en lukt t ook veel beter dat had ik tenminste wel..
You're welcome
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 09:46
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
juno schreef op 01-07-2005 @ 09:45 :
Bovenop zitten is ook moeilijker, maar jullie maken denk ik de typische beginnersfout om JOU al het werk te laten doen, terwijl hij een beetje stilligt, in combinatie met te snel of te diep willen bewegen. Ja, dan floept het mannetje eruit ja!

Meisje boven is voor een jongen zeker niet een kwestie van lekker liggen en het maar laten gebeuren: hij zal mee moeten bewegen, jou moeten helpen, want het is voor jou anders een bijzonder vermoeiende bezigheid, in welke houding je ook zit of ligt, omdat alle kracht uit je bovenbenen moet komen en je echt recht tegen de zwaartekracht ingaat. In een straf tempo hou je dat niet vol.

Het zal voor hem bil en rugspieren trainen worden, want daar zit bij hem de beweging in.

Het is de bedoeling dat je die bewegingen van allebei op elkaar af leert stemmen. Je beweegt namelijk tegelijkertijd een beetje, gaat met elkaar mee, komt elkaar tegemoet. En dat wisselt af, soms bepaal jij meer hoe jullie bewegen, en even later neemt hij de leiding. Dit is echt een kwestie van oefenen, en er is niet één goede manier aan te wijzen, maar er zijn er tientallen. Allemaal anders, allemaal lekker. Jullie komen er vanzelf wel achter, het is ons ook gelukt, en wij konden er in het begin ook niks van. Maar het is een heerlijk relaxed en opwindend standje met ontzettend veel variatiemogelijkheden, dus al dat oefenwerk is absoluut de moeite waard.
Inderdaad.

Als de jongen niet mee-beweegt voel je er amper wat van
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 09:58
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 06-07-2005 @ 10:46 :
Inderdaad.

Mijn jongens bewogen nooit mee en damn, het voelde toch goed
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 06-07-2005 @ 10:46 :
Inderdaad.

ik zou gek worden als ik niet mee zou mogen bewegen
is toch niets zo leuk als samen lekker bezig zijn, ipv dat maar een van de twee zich helemaal suf heen en weer beweegt..

die standjes van daarnet vind ik ook zo apart, die amazone en hemelbed bijvoorbeeld(zo te zien) die doen we gewoon in een moeite door, wist nieteens dat dat nou echt 2 verschillende standjes waren..

Het leuke van bovenop zitten is voor mij(als jongen) dat het uitzicht gewoon zo geweldig is.. mooie view op alles van je vriendin, en je hebt je handen vrij om overal aan te zitten(al is het maar om te plagen )..

meisje bovenop is voor mij in ieder geval nogsteeds een van de meest leuke standjes die seks heeft..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten