![]() |
|
Hoewel het me altijd enorm intrigeert wat iedereen allemaal voor leuke aankopen doet in de supermarkt vind ik het ook erg fascinerend om iets dieper op deze bezigheid in te gaan
![]() ![]() ![]() Waar doe jij je boodschappen? Ga je altijd naar de dichtstbijzijnde supermarkt? Of altijd naar de goedkoopste? Of koop je je appels en sinaasappeltjes altijd bij de Turkse groenteman op de hoek omdat je daar korting krijgt vanwege je haarkleur of etniciteit? Winkel je met een mandje? Of toch liever met een wagentje? Of ben je zo iemand die alles stoer in z'n handen door de winkel meedraagt met alle risico's van dien? En hoe zit het met de zegeltjes; spaar je die toevallig ook? Voor wie nog luiers nodig heeft hier even een extra prijsvergelijkinkje om in de stemming te komen: http://www.degoedkoopsteluiers.nl/pr...?sort=&prod=24 Leef je gerust helemaal uit ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-06-2005 om 05:53. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en wij hier thuis gaan naar C1000 voor vlees en voor andere dingen naar de aldi en heel soms naar de AH want daar woon ik tegenover en dat is wel es makkelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |