Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind Vegeta's stem wel geinig, evenals Cell ![]() *is ook vreemd mannetje, vandaar* Enkel Gohans stem is bagger, evenals de muziek, maar de rest heb ik totaal geen problemen mee, ik ben wel benieuwd hoe het klinkt als Gohan hier SSJ2 word ![]() (Volgens mij ga ik nu heeeeeeel veeeeeel forumers tegen me krijgen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik wil het ook zien! Mja... kan niet ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *heeft een keer een franse dbz-aflevering gezien* Echt zoooow nep gewoon!!!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
De Saiyaman saga vind ik persoonlijk wel leuk..er zit weinig echte actie in, maar et introduceerd onder andere mijn favo character: Goten. [SPOILER!] De Saiyaman saga is ook nog belangrijk voor et verhaal...et laat zien hoe Gohan en Videl naar mekaar groeien. [/SPOILER] Ik vind de Saiyaman saga wel humor hebben..kep in de GSS(Great Saiyama Saga) en in de WMATS(World martial arts Tournament saga) meer gelachen dan in spannig gezeten..en das ook belangrijk...behalve bij Spopovic, dat was wel spannend.. ![]()
Spoiler
Voor echte spanning moet je echt wachten tot de Buu/Fusion saga...dat is et wachten meer dan waard...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*had veel liever heel dbz zo gehad* Meer gein, minder vechten... Make love, not war XD |
![]() |
|
Verwijderd
|
Cell-saga is wel aardig eigenlijk. Helemaal 't slot is toch wel spectaculair -- moet zeggen dat ik n00b ben verder op gebied van anime overigens.
De Buu-saga ben ik érg benieuwd naar; heb 'm tot aflevering 243 ofzo. Daarna zijn de episodes moeilijk te vinden :/ -- Mocht iemand ze overigens hebben/weten te vinden --> zie mijn sig! DragonballGT is overigens ook erg goed, de hele serie. Hoewel ik SSJ2 stoerder vind dan SSJ4 (SPOILER: wazige zet trouwens, SSJ4 Vegeta die wil fusen met SSJ4 Goku). Overigens gaat die gimmick van Mr. Satan ook behoorlijk vervelen. Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
ff om et legaal te houden: wis ze wel na 24 uur ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijnheer, U bent zojuist Uw gewicht in goud waard geworden! :> Mijn dank is enorm. -- Helaasch heb ik die serie's al :/ Maar de Buu-saga is toch allang afgelopen? Ik heb namelijk wel een zooi gasten gezien op Kazaa die afleveringen 260+ hadden. Slechte kwaliteit weliswaar. Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 06:31. |
![]() |
|
Dat is Japans en nog niet in Amerika uitgekomen...dat zal eind 2002 gebeuren. Want de verwachting is dat ze in Amerika in 2003 DBGT gaan uitzenden. Voorlopig moet je het dus doen met de baggerversie die op verschillende share-progs te vinden zijn...
Ik w8 gewoon op de Buu-saga, aangezien ik de Cellgames-saga al gezien heb en omdat Buu roeleert.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Dragonball Z budokai tenkaichi 2 *Naon()Flux* | 27 | 06-02-2008 10:46 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #13 Verwijderd | 500 | 03-05-2006 16:19 | |
Games |