Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 22:06
ratjas
ratjas is offline
joepieeeeeeeeeeeeee de cell games zijn vandaaag begonnen!! (bij DBZ uiteraard ) kijken dus, doordeweeks dagelijks om 16 uur op Yorin!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2002, 22:19
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline

Misschien kijk ik ook af en toe stiekem wel eens.

Heb de titel ietsje aangepast, is nu wat duidelijker.
Oud 03-06-2002, 23:26
Lyx
Lyx is offline
mwauh....

het hele 'cell' gedoe duurt nogal lang vergeleken met andere verhaal lijnen
Oud 04-06-2002, 00:25
D@mien
D@mien is offline
wel balen dattet niet van de FUNimation is...maar gewoon die Ocean met hun baggerversie.....maar ach...kep ze toch allemaal al op mn HD staan...van Funimation
Oud 04-06-2002, 13:18
ratjas
ratjas is offline
ja een vriend van mij had ze allemaal gedownload maar ik had geen zin om ze al vantevoren te zien voordat ze op tv kwamen, want dat is toch sjieker
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:30
Verwijderd
Hopelijk zijn er op zaterdaga en zondag nog steeds rewinds, want doordeweeks kan ik niet kijken , en opnemen... tja... dat gaat te ver
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:44
Verwijderd
Ja?? Finally! Dat duurde ook drie jaar of zo!! *gaat maar gauw weer kijken*

Hmz, ik vinnut toch leuker met de saiyaman saga, die had mun broertje...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 18:10
Vash!
Vash! is offline
Die stemmen!!!

misschien kan ik wel proberen om die van funimation af te spelen, en dan tv erbij te kijken
Oud 04-06-2002, 20:05
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Die stemmen!!!

misschien kan ik wel proberen om die van funimation af te spelen, en dan tv erbij te kijken
hehe my thoughts exactly..Ocean zuigt...FUNimation rulezzz...die Gohan lijkt wel een klein meisje...Cell klinkt voor geen meter, Roshi klinkt dom...Dr. Brief (vader van Bulma) klinkt als een seniele oude malloot...en baby Trunks...dat lijkt wel een speenvarken ipv een baby....héél veel stemmen zijn vreselijk slecht....maar volges mij is de Ocean goedkoper dan de FUNimation...vandaar dat c.network die heeft...et blijven natuurlijk geldwolven...weinig uitgeven, veel binnenhalen..en ja..dan is de kwaliteit minder...in dit geval bijna nog erger dan nederlandse dubbs... (*klopt dit héél snel af*)

Ik moet dr niet aan denken dat ze Goten een klotestem geven...Goten RULEZZ!! En Hercule...damn...ik durf bijna niet te kijken...lijkt me vreselijk...

en OMG [****SPOILER****]
Als Gohan met zn wijvenstem SSj2 wordt...
[/****SPOILER****]

Dit is een van de redenen dat ik de eps download...die zijn ALTIJD van de Funimation...
Oud 05-06-2002, 14:23
Verwijderd
FUNimation sucks ook. Vegeta klinkt als een wuss

Het enige voordeel van FUNimation is dat Goku niet zo'n hoog stemmetje heeft, maarja, dat hebben die Japanners nou een maar, hoe lager, hoe eviller, dus Goku's stem wordt door een vrouw gedaan...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 17:39
Kupu
Kupu is offline
De stemmen zijn nu weer normaler gelukkig
Oud 06-06-2002, 11:49
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
Morgan schreef:
FUNimation sucks ook. Vegeta klinkt als een wuss

Het enige voordeel van FUNimation is dat Goku niet zo'n hoog stemmetje heeft, maarja, dat hebben die Japanners nou een maar, hoe lager, hoe eviller, dus Goku's stem wordt door een vrouw gedaan...
Volgens mij ben ik de enige die geen problemen heeft met de Ocean-versie van dbz

Ik vind Vegeta's stem wel geinig, evenals Cell

*is ook vreemd mannetje, vandaar*

Enkel Gohans stem is bagger, evenals de muziek, maar de rest heb ik totaal geen problemen mee, ik ben wel benieuwd hoe het klinkt als Gohan hier SSJ2 word

(Volgens mij ga ik nu heeeeeeel veeeeeel forumers tegen me krijgen )
Oud 06-06-2002, 14:32
GRRR
GRRR is offline
nog een half uur!!! ghihi
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 14:42
sXe
sXe is offline
Dat werd tijd zeg
Oud 06-06-2002, 14:48
Verwijderd
ugh, weeeer ellenlang wachten totdat het leuk wordt.

*wil eindelijk eens de buu-saga zien*
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 18:38
barkrukkie
barkrukkie is offline
zolang ze na de cell-games maar niet weer ergens opnieuw beginnen met herhalen, en gewoon doorgaan met de Great Saiyaman- saga..
Oud 06-06-2002, 20:14
konflict
konflict is offline
die stemmen zijn idd vreselijk... maar tis nog altijd beter dan nagesynchroniseerd in het Duits (tijdens uitwisseling enkele majin buu afleveringen gezien).

niet dat ik 't volg ofzo, m'n broertje kijkt altijd en dan.. eh... nouja, dan zie je nog wel eens wat
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 21:55
ShadowLady
ShadowLady is offline
oh joy! dan mag ik wel weer eens gaan kijken
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 00:18
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
zolang ze na de cell-games maar niet weer ergens opnieuw beginnen met herhalen, en gewoon doorgaan met de Great Saiyaman- saga..
In september herehalen ze ze weer...voor de vakantiegangers die ze gemist hebben...
Oud 07-06-2002, 10:13
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
D@mien schreef:

In september herehalen ze ze weer...voor de vakantiegangers die ze gemist hebben...

welke afleveringen herhalen ze na de vakantie dan?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 13:09
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
maar waarom niet in het JAPANS

zet er ondertiteling bij -
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:06
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
D@mien schreef:

was eigenlijk ook wel te verw88. Gaan ze tot die tijd wel gewoon door? Misschien dat we dan nog de buu-saga krijgen te zien
Oud 07-06-2002, 19:35
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Lyx schreef:
mwauh....

het hele 'cell' gedoe duurt nogal lang vergeleken met andere verhaal lijnen
en de andere verhaallijnen zijn al langdradig...
Oud 07-06-2002, 21:11
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
cup a soup schreef:

en de andere verhaallijnen zijn al langdradig...
nouw, de Frieza-saga vonnik nog het langdradigste, de Cell-saga blijft tenminste nog enigszins boeiend, op een bepaalde rare manier
Oud 07-06-2002, 21:17
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
konflict schreef:
die stemmen zijn idd vreselijk... maar tis nog altijd beter dan nagesynchroniseerd in het Duits (tijdens uitwisseling enkele majin buu afleveringen gezien).

niet dat ik 't volg ofzo, m'n broertje kijkt altijd en dan.. eh... nouja, dan zie je nog wel eens wat
lol tekenfilm (nouja... anime dan ) nagesynchroniseerd gewoon ingesproken dus mja boeiend ook...

Ik wil het ook zien! Mja... kan niet zucht...
Oud 07-06-2002, 21:24
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
konflict schreef:

duitse stemmen zijn erg, maar franse stemmen zijn nog veeeeeeeeeeel erger!!!

*heeft een keer een franse dbz-aflevering gezien*

Echt zoooow nep gewoon!!!!
Oud 07-06-2002, 22:30
majiti
majiti is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
ik heb thuis de afleveringen op paier staan en weet eigenlijk al wat er gaat gebeuren, en zoals ik het zie is de great saiyaman-saga weer zo'n k*t tussen verhaaltje net zoals die ene na de frieza saga (ben de naam even kwijt.).
Oud 07-06-2002, 23:42
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
majiti schreef:

ik heb thuis de afleveringen op paier staan en weet eigenlijk al wat er gaat gebeuren, en zoals ik het zie is de great saiyaman-saga weer zo'n k*t tussen verhaaltje net zoals die ene na de frieza saga (ben de naam even kwijt.).
De Garlic jr. Saga sloeg idd nerges op..et enige belangrijke daarvan is de reis van Vegeta..

De Saiyaman saga vind ik persoonlijk wel leuk..er zit weinig echte actie in, maar et introduceerd onder andere mijn favo character: Goten.

[SPOILER!]

De Saiyaman saga is ook nog belangrijk voor et verhaal...et laat zien hoe Gohan en Videl naar mekaar groeien.

[/SPOILER]

Ik vind de Saiyaman saga wel humor hebben..kep in de GSS(Great Saiyama Saga) en in de WMATS(World martial arts Tournament saga) meer gelachen dan in spannig gezeten..en das ook belangrijk...behalve bij Spopovic, dat was wel spannend..

Spoiler

Voor echte spanning moet je echt wachten tot de Buu/Fusion saga...dat is et wachten meer dan waard...
Oud 10-06-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:

[/SPOILER]

Ik vind de Saiyaman saga wel humor hebben..kep in de GSS(Great Saiyama Saga) en in de WMATS(World martial arts Tournament saga) meer gelachen dan in spannig gezeten..en das ook belangrijk...behalve bij Spopovic, dat was wel spannend..

Ik moet wel zeggen dat ik de persoon in kwestie eerst wel een strakke gozer vond, maar sinds hij zijn bek opentrok heb ik opeens heel wat meer bewondering voor de originele Batman uit de jaren 60 of 70. Verder moet ik zeggen dat ik de Ginyu force zelfs betere passen vindt hebben (hint, hint)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
majiti schreef:

Das juist leuk. Al die gevechten zijn geen hol aan. Nee, dan Videl. Videl roelt! En Gohan ook als de Great Saiyaman, je lacht je ziek om zijn dansjes. Teveel naar the Ginyu force gekeken volgens mij. En Mr. Satan is ook strak, gewoon omdat hij zo afschuwelijk ego is. ^____^

*had veel liever heel dbz zo gehad* Meer gein, minder vechten... Make love, not war XD
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:54
Verwijderd
Cell-saga is wel aardig eigenlijk. Helemaal 't slot is toch wel spectaculair -- moet zeggen dat ik n00b ben verder op gebied van anime overigens.

De Buu-saga ben ik érg benieuwd naar; heb 'm tot aflevering 243 ofzo. Daarna zijn de episodes moeilijk te vinden :/ -- Mocht iemand ze overigens hebben/weten te vinden --> zie mijn sig!

DragonballGT is overigens ook erg goed, de hele serie. Hoewel ik SSJ2 stoerder vind dan SSJ4 (SPOILER: wazige zet trouwens, SSJ4 Vegeta die wil fusen met SSJ4 Goku). Overigens gaat die gimmick van Mr. Satan ook behoorlijk vervelen.

Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:08
Verwijderd
GT goed?! Uche. Akira heeft er niet eens aan meegewerkt. Ik ben het niet met GT eens. Dus. Maar ik vin SSJ4 wel cool
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
GT goed?! Uche. Akira heeft er niet eens aan meegewerkt. Ik ben het niet met GT eens. Dus. Maar ik vin SSJ4 wel cool
D'r gaat niets boven die SSJ2 "look" als in 'niets in de hele wereld gaat me tegenhouden om jou te slopen, makker' ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:

D'r gaat niets boven die SSJ2 "look" als in 'niets in de hele wereld gaat me tegenhouden om jou te slopen, makker' ofzo.
Ok, maar die vacht is gewoon purdy. Rraaw
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Ok, maar die vacht is gewoon purdy. Rraaw
:>

SSJ3 is trouwens ook wel stoer, met dat lange haar.

Maar heeft niemand hier de Buu-saga compleet? Majin Vegeta heerscht wel, bdw.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 17:54
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

:>

SSJ3 is trouwens ook wel stoer, met dat lange haar.

Maar heeft niemand hier de Buu-saga compleet? Majin Vegeta heerscht wel, bdw.
Voor zover ze innet engels uit zijn heb ik ze...(248-253 komen 23 Juli uit) check www.saiyan.nl maar ff...daar stat heel veel info..(en episodes)

ff om et legaal te houden: wis ze wel na 24 uur
Oud 12-06-2002, 06:28
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:

Voor zover ze innet engels uit zijn heb ik ze...(248-253 komen 23 Juli uit) check www.saiyan.nl maar ff...daar stat heel veel info..(en episodes)

ff om et legaal te houden: wis ze wel na 24 uur
Kijk eens!

Mijnheer, U bent zojuist Uw gewicht in goud waard geworden! :>

Mijn dank is enorm. -- Helaasch heb ik die serie's al :/

Maar de Buu-saga is toch allang afgelopen? Ik heb namelijk wel een zooi gasten gezien op Kazaa die afleveringen 260+ hadden. Slechte kwaliteit weliswaar.

Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 06:31.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 09:46
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Dat is Japans en nog niet in Amerika uitgekomen...dat zal eind 2002 gebeuren. Want de verwachting is dat ze in Amerika in 2003 DBGT gaan uitzenden. Voorlopig moet je het dus doen met de baggerversie die op verschillende share-progs te vinden zijn...

Ik w8 gewoon op de Buu-saga, aangezien ik de Cellgames-saga al gezien heb en omdat Buu roeleert.
Reageren

Regels voor berichten