Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 17:17
harry_beuker
harry_beuker is offline
Een aantal weken geleden heb ik de verkering met mijn vriendin uitgemaakt omdat ze veel problemen thuis had, ze reageerde alles op mij af, en heb toen op een moment gezegd dat ik er niet meer tegen kon en zo niet verder wou, maar ik heb haar nog wel een kans gegeven. Totdat ik het een aantal weken geleden uit heb gemaakt.
Ik dacht dat ik helemaal over haar heen was, maar sinds een week hebben we weer contact met elkaar. Ze vertelde dat ze mij terug wou, en ik heb gezegd dat ik dat misschien ook wou.
Het probleem is dat ik dit weekend met een ander meisje gezoend heb, eigenlijk zoende ze mij maar ik heb er niks aan gedaan om haar te stoppen.
Ik zit hier nu ontzettend mee. Ik wil sowiezo niet te snel beslissingen nemen door weer een relatie met mijn ex aan te gaan, maar misschien zit er nog wel toekomst in. Ik weet niet hoe ik het haar moet vertellen, het zal wel moeten want ze komt er sowiezo achter.
Ik hoop advies van jullie te krijgen over wat ik moet doen, en hoe ik het aan moet pakken.

Greetz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2005, 17:23
Verwijderd
Eerlijk duurt het langst. Luister, ik heb afgelopen weekend toen het net uit was een ander meisje gezoend, maar dat betekende niets. Dus dat je dat even weet als we weer bij elkaar komen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:29
Estar
Estar is offline
waarom zou je ermee zitten?

Je hebt niks met je ex en je hebt zelf de keuze gemaakt om te zoenen, en je ex moet zich ook wel realiseren dat het voor haar 'tijd' is gebeurd.

Ik zie het probleem niet zo in eigelijk
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:33
Shitonya
Shitonya is offline
uitmaken voor zo'n stomme reden? Dan heb je wel geluk dat ze je nog terug wil, helemaal wanneer je haar verteld dat je afgelopen weekend met een ander wijf heb staan bekken
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 17:35
Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap je probleem niet? Je hebt met een ander meisje gezoend, terwijl het uit was. Daarna kwam pas ter sprake dat jullie elkaar misschien wel weer terug willen? Wat maakt die zoen met dat meisje dan nog uit? Je had in die tijd geen verplichtingen naar je ex toe.
Oud 04-07-2005, 17:54
filia dei
filia dei is offline
Wat Loezzel zegt.

En stomme rede om het uit te maken.. had je haar niet beter kunnen steunen? Dan met nog meer problemen opzadelen?
Oud 04-07-2005, 18:07
harry_beuker
harry_beuker is offline
Stomme reden om het uit te maken... ik denk niet dat jullie de ernst ervan inzien...ze ging soms ontzettend hysterisch tegen me tekeer....laatste maanden altijd ruzie en heb haar vaak genoeg gewaarschuwd...wil geen zelfmedelijden opwekken ofzo maar ik ben in die tijd bijna 10 kilo afgevallen door die bagger daar.. ik kon er gewoon niet meer tegen.
Maar ik voel me ondanks dat het uit was onzettend schuldig tegenover haar....maar iig bedank voor de goede reacties, en voor de andere tjaa...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:13
BleuEyes
BleuEyes is offline
uuh,, het haar vertellen.... Eerlijkheid duurt serieus het langst... Het was toch uit??!!

Je kunt het haar natuurlijk ook een poosje verzwijgen,, maarja ik weet niet hoe boos ze zal zijn, als jullie al een poosje zouden hebben, en je het haar verteld..

Succes iig...
Oud 04-07-2005, 18:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
harry_beuker schreef op 04-07-2005 @ 19:07 :
Stomme reden om het uit te maken... ik denk niet dat jullie de ernst ervan inzien...ze ging soms ontzettend hysterisch tegen me tekeer....laatste maanden altijd ruzie en heb haar vaak genoeg gewaarschuwd...wil geen zelfmedelijden opwekken ofzo maar ik ben in die tijd bijna 10 kilo afgevallen door die bagger daar.. ik kon er gewoon niet meer tegen.
Maar ik voel me ondanks dat het uit was onzettend schuldig tegenover haar....maar iig bedank voor de goede reacties, en voor de andere tjaa...
Even voor de duidelijkheid: Waarom wilde je ookal weer naar haar terug?

Leuk hoor dat je verliefd bent, maar jij gaat voor. (niet zozeer in de relatie maar wel voor jezelf) 10 kilo afvallen is veel.

ontopic: Ik zou het haar gewoon zeggen. Hoewel je die verplichting niet eens hebt.. jullie waren uit elkaar, wat jij toen deed was jouw zaak.
Oud 04-07-2005, 18:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
You were on a break.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 19:10
BCR
BCR is offline
Gniffel.
Oud 04-07-2005, 19:17
Roobe
Roobe is offline
Hallo, bel je ex en regel een afspraak.
Als ik je woorden lees moet ik daaruit opmaken dat je je ex nog altijd heel leuk vindt. Dus, bellen, doe lekker impulsief en vertel het haar gewoon. Hoort ze liever van jou dan van een ander lijkt me!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 20:16
Verwijderd
oh ik merk het al, jij wilt alleen een vriendin in goede tijden? jij had haar moeten bij staan in de moeilijke tijden die ze doormaakte, ookal reageerde ze dat op jou af. Verkering betekend niet alleen de leuke dingen hoor!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 21:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
kunamosity schreef op 04-07-2005 @ 21:16 :
oh ik merk het al, jij wilt alleen een vriendin in goede tijden? jij had haar moeten bij staan in de moeilijke tijden die ze doormaakte, ookal reageerde ze dat op jou af. Verkering betekend niet alleen de leuke dingen hoor!
Ik maak iets heel anders op uit z'n verhaal hoor.
Oud 04-07-2005, 21:14
harry_beuker
harry_beuker is offline
Citaat:
kunamosity schreef op 04-07-2005 @ 21:16 :
Ik denk dat jij zoiets nog nooit hebt meegemaakt....maar kan me natuurlijk vergissen. Hoop het niet voor je.
Ik ging er gewoon aan onderdoor aan de hele situatie, als dat een aantal maanden aanhoudt, wat zou jij dan doen in zo'n situatie??
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 22:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ben het totaal met Loezzel eens
Oud 05-07-2005, 11:46
Shitonya
Shitonya is offline
Harry dan kon je er ook met haar over praten en haar mening erover aanhoren en een eventuele oplossing ervoor. Je zou toen ook een paar weken even elkaar niet kunnen zien zodat ze de tijd heeft om erover na te denken en of ze die frustraties van thuis niet op een andere manier kan uiten... uitmaken is echt de laatste optie
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 11:55
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-07-2005 @ 12:46 :
Harry dan kon je er ook met haar over praten en haar mening erover aanhoren en een eventuele oplossing ervoor. Je zou toen ook een paar weken even elkaar niet kunnen zien zodat ze de tijd heeft om erover na te denken en of ze die frustraties van thuis niet op een andere manier kan uiten... uitmaken is echt de laatste optie
Misschien was dat ook wel de laatste optie?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:05
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 05-07-2005 @ 12:55 :
Misschien was dat ook wel de laatste optie?
Kan ik me moeilijk voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:24
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-07-2005 @ 13:05 :
Kan ik me moeilijk voorstellen.
Hij ging er zelf aan onderdoor... hij is 10 kilo afgevallen! Hij heeft haar al een aantal keren aangegeven dat hij het op deze manier niet meer trok. Ik vind het niet zo raar dat je op zo'n moment dan voor jezelf kiest, ook al heeft je vriendin nog zo'n rottijd... Ze zijn nog niet getrouwd hoor!
Oud 05-07-2005, 14:40
harry_beuker
harry_beuker is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-07-2005 @ 12:46 :
We zijn eigenlijk al een aantal weken uit elkaar geweest om alles voor ons zelf op een rijtje te zetten, en elkaar rust te geven. Toen we het weer aandurfden leek het de eerste weken goed, maar daarna werd het weer bagger.
Nu zullen jullie wel denken waarom ik het weer een kans wil geven. Ik merk dat ze erg veranderd is en weer het meisje van vroeger. De laatste keren dat we elkaar zagen sprong de vonk direct weer over.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:24
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Waarom is iedereen zo boos dat hij het ooit heeft uitgemaakt?
Als ik moest kiezen tussen mezelf en mn vriend, is het denk toch heel jammer voor mijn vriend.
Ik ken de situatie dat je denkt, sjeees dit hou ik niet al te lang meer voor.
Reageren

Regels voor berichten