Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2005, 14:53
Mois
Mois is offline
Ik heb in HomeSite een html bestand aangemaakt voor een briefpapier-basis in Outlook Express.
Deze:

Netjes opgeslagen in html.
Maar als ik die instel als standaard briefpapier leest 'ie 'm niet goed.

Dan is het balkje van 'contact' bijvoorbeeld een keer zo dik, de afbeeldingen werken niet meer en jah... Alles klopt eigenlijk niet meer...

Iemand enig idee hoe dit kan?

Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 15:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2005, 01:53
Krekker
Krekker is offline
Ben bang dat dit veel heeft te maken met het feit dat MS de w3c regels aan zijn laars lapt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 08:41
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ben ook bang dat ik je permanent zou blokkeren als je dit soort email in mijn inbox zou deponeren. Gelukkig zie ik sowieso alleen de plaintext-versie, maar toch.
Oud 09-07-2005, 18:59
Mois
Mois is offline
He Krekker, wat bedoel je daarmee? 'Dat ik de w3c regels aan mijn laars lap?

Manuzhai, ik zeg ook niet dat ik jou er mee dood ga spammen hoor. Hoezo zou je me blokkeren als ik je dit soort mail zou sturen?
Ik wil het gewoon gebruiken voor een aantal mensen die wat met mijn site te maken hebben.

Ik wil gewoon een standaard mail maken in de stijl van mijn site.
Hoe moet ik het dan doen!?

En hoe doen hccnet, wanadoo, bol.com en etc het dan? Die hebben ook een mail in de stijl van hun site. Die doen het toch ook in html!?

Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 21:14
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Elkana schreef op 09-07-2005 @ 19:59 :

Manuzhai, ik zeg ook niet dat ik jou er mee dood ga spammen hoor. Hoezo zou je me blokkeren als ik je dit soort mail zou sturen?
Ik wil het gewoon gebruiken voor een aantal mensen die wat met mijn site te maken hebben.

En hoe doen hccnet, wanadoo, bol.com en etc het dan? Die hebben ook een mail in de stijl van hun site. Die doen het toch ook in html!?
Jij niet, MS (microsoft) lapt de w3c regels aan zijn laars. Het world wide web consortium (w3c) stelt regels op over hoe html geïnterpreteerd dient te worden. MS heeft de neiging hier schijt aan te hebben en het op hun manier te doen.

Dat de jouwe het niet doet en die van hccnet, wanadoo en bol.com wel heeft er gewoon mee te maken dat zij toevallig html code gebruiken die microsoft software net wel goed interpreteerd en jou opmaak net code gebruikt die slecht wordt geïnterpreteerd. Ik weet niet of een e-mail een stylesheet kan hebben, maar zo ja, zou ik het vooral daarin zoeken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Elkana schreef op 09-07-2005 @ 19:59 :

Ik zou je ook blokkeren hoorm ik hou niet van vervuiling..
En de bedrijven die jij opnoemt die gebruiken geen outlook, die laten het gewoon schoon versturen door speciaal hiervoor ontwikkelde mailsystemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten