Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kijk
die package heb ik dus al lang geinstalleerd. ik ga deze gewoon ff downloaden, want die andere kan een oudere versie zijn omdat ie uit de mdk-cd komt...
||
![]() |
Citaat:
KDE compilen duurde bij mij ontzettend lang ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En dan te bedenken dat ik alleen de basis had geinstalleerd (dus QT, kde-libs, kde-base en kde-support geloof ik) ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey, je kunt ook gewoon de static-rpm van http://gabber.sourceforge.net downloaden, ben je er tijdelijk vanaf
![]() Is echter wel een oudere versie ![]() [Dit bericht is aangepast door Marc S (04-12-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kweethet niet zeker overigens... ik ga het wel ff proberen ![]()
|
![]() |
De static laadt geen shared-libs... aangezien daar de objectcode van de libs ingebonden wordt in de ELF binary.
Als het goed is tenminste ![]() Maar goed, volgens mij gebruik je te oude libs. Undefined symbol errors krijg je geloof ik omdat de libs bepaalde functies niet ondersteunen, terwijl het programma ervan uitgaat dat ze aanwezig zijn. Is er geen RPM specifiek voor je distro? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja, de dynamic mdk-8.x rpm die heb ik dus geprobeerd... ik heb alle libs geinstalleerd die staan in de dependencies op de gabber site en toen kreeg ik dus de foutmelding iets verder naar boven. nu heb ik dus de static gedownload (is er maar eentje van op dit site) en geinstalleerd en nou krijg ik dus die laatste foutmelding.
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoewel, gisteren zat ik nog met Opera for Linux onder FreeBSD met ABI emulatie te surfen ![]() Maar goed, was ook maar een kwestie van packages selecteren en van de FTP-server downloaden ![]() Kortom: ik weet het niet meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Compile Gabber zelf 'ns. Waarschijnlijk is dat programma op een andere GNOME versie gecompiled ofzo. Ik heb dat probleem zelf ook met Licq-plugin-kde.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ja, het is linux. ook al is het stabieler, het is nog steeds net zo onvoorspelbaar als windows af en toe.
||
![]() |
Citaat:
![]() De mensen die echt zelf GNOME hebben geprogrammeerd enzo lossen zoiets waarschijnljik binnen een half uurtje op... voor ons ligt het net iets anders ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is niet onvoorspelbaar. Met Debian heb ik Gabber gewoon ge-apt-get en had nergens problemen mee. Vond het overigens een rukprog.
Staan de libraries van GAL in je ld.so.conf?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|