Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind de huizen in België maar grauw en grijs en je hebt er 2909480 soorten bouwstijlen naast elkaar staan zodat het een "zooitje" wordt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Duitsland en België hebben ze grotere stenen.. die hebben een wat natuurlijke uitstraling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind de Belgische huizen niet zo geweldig. Ik vind vooral die maffe hoekige dingen op de zijkanten heel raar eruit zien net alsof je de binnenkant van een jas op de muur hebt geplakt ofzo.. Ik ging opzoek naar een plaatje ervan maar kon het niet zo snel vinden.. De nederlandse nieuwbouwbuurten vind ik ook niet altijd gewelidg. Maar ik ben opgegroeid in nieuwbouw dus het maakt me eigenljk niet zoveel uit. De oude huizen in haarlem vind ik eigenlijk best hip ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet zoeken naar het Samson en Gert huis, want dat is echt zo'n Belgisch huis. Ook met van die ruiten op de zijkanten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er staat niet dat je de helft van alle nieuwe huizen zo ergens anders neer kan zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou nooit in een lelijk huis gaan wonen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Maar geef dan eens een voorbeeld van een lelijk Belgisch huis. Ik kan me nl. echt niet voorstellen dat huizen zo van elkaar verschillen in 2 buurlanden.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal een plaatje zoeken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan geen voorbeelden noemen van een lelijk Belgisch huis, ik ken daar geen straatnamen en nummers uit m'n hoofd. Ik kan wel zeggen dat als ik door woonwijken in Brussel en Antwerpen loop ik die huizen niet mooi vind. Een mooi huis hoeft idd niet per se een villa te zijn, zoals Andijvie al zegt. Ik vind het belangrijkste dat het niet grauw is en dat vind ik het in bv. Brussel en Antwerpen dus wel. Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 21:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'De transformatie van de USA naar de USSRA' Love & Peace | 215 | 23-01-2009 13:17 | |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Stop de herdenking? THC1 | 138 | 12-05-2005 01:29 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 |