Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Koop een vaste PC en doe eens een search en dan met name op het subforum Hardware. Daar wordt alles heel duidelijk uitgelegd.
![]() Edit. Klik.
||
![]() |
Citaat:
maar ik weet dat bij bedrijfskunde (in rotterdam) er wel degelijk sprake is van groepswerk. En dat is soms best nuttig ook. Bovendien ben je op de faculteit gelijk aangesloten op het bibliotheeknetwerk oid, waardoor je gelijk in de (artikelen)database kunt zoeken. Thuis die verbinding leggen lukt niet bij iedereen. Overigens ben ik nog steeds van mening dat je geen laptop nodig hebt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar goed, je hebt zo'n ding inderdaad niet nodig. We kunnen er nog wel verder over delibereren maar je kunt rustig zeggen dat het niet nodig is. En als topicstarter er halverwege het jaar of na een jaar achterkomt dat het toch wel handig is, dan kun je er altijd dan nog een kopen., |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is groepswerk, wordt als zeer nuttig ervaren en is veel arbeidsintensiever dan een regulier vak. Je kan alles wel vanuit het geheel bekijken. Maar het gaat hier om een individu. Op de uni werken is gemakkelijker qua bibliotheekvoorzieningen dan thuis werken. Dan kan je gaan zeuren dat de procedure te ingewikkeld is, de studenten te dom, de helpdeskfaciliteiten ondermatig et cetera. Maar dat doet er verder niet zo veel toe in een enkel geval, bekeken vanuit de student. En eerst een gewone pc proberen en dan alsnog een laptop kopen lijkt me een zeer onvoordelige optie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je al een laptop nodig hebt is het voor groepswerk, en dan heeft heus niet iedereen een laptop nodig. Ik heb er ook eentje, en voor mij is het voornamelijk handig dat als ik in het weekend naar mn ouders ga, dat ik dan mn schoolspullen bij de hand heb en niet op een usbstick hoef te zetten ofzo. Ik werk nooit op school (=onhandig) en nooit in de trein (=nog onhandiger: heb je daar wel eens een fatsoenlijke tafel gezien?) Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |