Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had het nog niet eens bekeken als pastelkrijt achtig (mja tis ook gewoon verf ![]() tja, Robin heeft nou eenmaal zo'n kraagje bij Jim Lee's tekeningen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als ik het zelf goed heb is wat daaraan gedaan had kunnen worden: meer schaduw bij Batman's borst. maarja, nu doe ik er niks meer aan en ik ben er wel tevreden mee. ![]() Verder: Bedankt! |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Juliie hebben wel gelijk, maar ik denk dat het masker er aan de voorkant genoeg uitspringt en dat de achterkant eigenlijk niet zo van belang is. Citaat:
![]() ik heb er schaduw in verwerkt voor licht-donker verschil en was zowiezo al blij dat ik de huidskleur een beetje normaal op het doek had gekregen. (ik ben deels kleurenblind) |
![]() |
||
Citaat:
Wat voor soort verf heb je hier eigenlijk voor gebruikt?
||
Citaat:
een naam kan ik helaas niet geven want ik kan geen chinees ![]() (bij die zaak weten ze welke ik bedoel als ik roep"die verf") |
![]() |
||
Citaat:
ik heb geen zwart gebruikt voor de schaduwen, het is een donkere versie van de huidskleur zelf. En de schaduwen heb ik, net als idd de hele tekening, gekopieerd. Zo stonden ze gewoon op de schets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij batman wind ik zn 'masker' heel mooi, maar zijn mond is wat minder.. en zn kaak is ook niet zo goed mjah.. een dikke voldoende ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Strips! Methuselah | 84 | 19-01-2010 08:19 | |
ARTistiek |
Batman schilderij HUSH Rooster | 42 | 30-05-2005 16:49 |