Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 13:00
Hulk
Hulk is offline
Dit is het nieuwste probleem in Canada en de VS wat je zelf kunt maken met batterijen, schoonmaakmiddel en luciferdoosjes...
Heeft iemand dit wel eens gebruikt? En is dit niet gewoon hetzelfde als speed? (chemishe naam is Methamphethamine).

Recept: http://www.totse.com/en/drugs/speedy...ctu172921.html
Oud 27-07-2005, 13:10
Moustache
Moustache is offline
laatst iets op tv over gezien; je gaat er dik kapot van. maar veel plezier
Oud 27-07-2005, 13:30
Verwijderd
Ik vrees dat een drug met ingredienten van batterijen, schoonmaakmiddel en luciferdoosjes mij niet zal aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:51
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Reverend schreef op 27-07-2005 @ 14:30 :
Ik vrees dat een drug met ingredienten van batterijen, schoonmaakmiddel en luciferdoosjes mij niet zal aanspreken.
Oud 27-07-2005, 15:03
K-pax
K-pax is offline
die amerikanen ook , erg creatief!
Oud 27-07-2005, 16:09
wann
wann is offline
Citaat:
Daster schreef op 27-07-2005 @ 14:00 :
Dit is het nieuwste probleem in Canada en de VS wat je zelf kunt maken met batterijen, schoonmaakmiddel en luciferdoosjes...
Heeft iemand dit wel eens gebruikt? En is dit niet gewoon hetzelfde als speed? (chemishe naam is Methamphethamine).

Recept: http://www.totse.com/en/drugs/speedy...ctu172921.html
Heb ik wel eens gedaan (het gebruik), is gewoon dus meth, ook wel speed genoemd; meth is amphetamine met een methylgroep ervoor en is een stukje sterker.

Wat je opsomming betreft, je laat pseudoephedrine weg, dat is het belangrijkste (wordt in de USA nog verkocht in afslankmiddelen en energizers).

En over die gebruikte producten, dat is gewoon om op een goedkope/legale manier aan chemische middelen te komen. Dingen die daar in zitten worden hoogstwaarschijnlijk ook wel gebruikt in drugs die de heren wel aanspreken.

K-Pax: volgens mij waren het Chinezen en/of Japanners die het tegen het eind van de jaren tachtig/begin jaren negentig hadden bedacht, waardoor Meth (voor het eerst gemaakt in 1919) makkelijker te produceren werd wat dan ook veel werd gedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 17:23
Verwijderd
vies spul, wil er niks mee te maken hebben
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 17:26
Hulk
Hulk is offline
er zitten wel 15 ingredienten in ofzo.. maar ik noemde er een paar...

pseudoephedrine kun je uit een bepaald soort verkoudsheidspillen halen.

maar het is echt een probleem in de vs.. .er zijn al een miljoen amerikanen verslaafd aan. het is nog verslavender dan heroine.

ik ga het zelf wsl niet proberen trouwens... maar dit soort dingen interesseren me wel
Oud 27-07-2005, 17:33
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Ojah dat maaken ze in Reportage op SBS6.
Er zit ammoniac en gootsteenontstopper in als ik SBS mag geloven.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 17:48
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 27-07-2005 @ 18:23 :
vies spul, wil er niks mee te maken hebben
alsof gewone speed geen vies spul is
daar zit ook rotzooi zat in dit is alleen nog wat erger
Oud 27-07-2005, 18:08
K-pax
K-pax is offline
@wann

dan gaat mijn lof naar de Aziaten
Oud 27-07-2005, 18:13
little nemo
little nemo is offline
1 Case Regular Pint size Mason Jars ( Used for canning)
2 Boxes Contact 12 hour time released tablets.
3 Bottles of Heet.
4 feet of surgical tubing.
1 Bottle of Rubbing Alchohol.
1 Gallon Muriatic Acid ( Used for cleaning concrete)
1 Gallon of Coleman's Fuel
1 Gallon of Aceton
1 Pack of Coffee Filters
1 Electric Skillet ( If you don't know what iam talking about i will have pics later)
4 Bottles Iodine Tincture 2% (don't get the declorized it won't work)
2 Bottles of Hydrogen peroxide

jezus wat een troep gaat daarin zeg... xtc is zo ongeveer een vitaminepil vergeleken met dit
Oud 27-07-2005, 18:25
Chakra
Chakra is offline
nog ni gebruikt, en ook nooit van plan om te gebruiken.
net als speed is dit ook rotzooi ( alleen véééél erger)

da is echt zottendrugs, je wordt daar aggresief van, blijft er letterlijk dagen van wakker ...
bweurk, en denk is aan diene afkick die je ervan moet krijgen.
Oud 27-07-2005, 18:48
Mir-idiotA
hahaaa oprah winfrey!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:54
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 27-07-2005 @ 19:48 :
hahaaa oprah winfrey!
wat een dom mokkel was dat trouwens zeg (oprah niet, zo'n cheerleadermeisje dat eraan verslaafd was)
Oud 27-07-2005, 18:57
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 27-07-2005 @ 19:54 :
wat een dom mokkel was dat trouwens zeg (oprah niet, zo'n cheerleadermeisje dat eraan verslaafd was)
ohw dat wil ik zien,komt er nog een herhaling ofzo?
Oud 27-07-2005, 19:01
Mir-idiotA
Citaat:
little nemo schreef op 27-07-2005 @ 19:57 :
ohw dat wil ik zien,komt er nog een herhaling ofzo?
nee was al tijdje geleden
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:06
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 27-07-2005 @ 20:01 :
nee was al tijdje geleden
jamaar laatst was ze er weer en lieten ze zien hoe het nu met haar ging; kon ze mooi even vertellen hoeveel ze van haar moeder hield en daarmee het publiek een traantje weg laten pinken
Oud 27-07-2005, 19:43
Mir-idiotA
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 27-07-2005 @ 20:06 :
jamaar laatst was ze er weer en lieten ze zien hoe het nu met haar ging; kon ze mooi even vertellen hoeveel ze van haar moeder hield en daarmee het publiek een traantje weg laten pinken
hahaha ja dat was helemaal geweldig... ik lachte me suf...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:36
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Heb je de manier van alexander shilgin (uit het boek pikhal)al eens gelezen hoe je methamphetamine maakt? van die chemicalien wordt je ook niet blij, en van de chemicalien die je bij xtc gebruikt ook niet meer...
Als je het zou weten zou je het niet meer willen proberen...
En je zegt wel gootsteenontstopper, maar heb je op school dan (nog) nooit gehoord wat dat eigenlijk is...????

Die aflevering op sbs6 heb ik ook toevallig gezien...
En wat sbs6 zegt klopt dus echt niet.... want anders zou iedere nederlander er al aan verslaafd zijn als het zo makkelijk te maken is, je moet toch wel wat meer chemische kennis hebben om dat te kunnen begrijpen....

Ik interesseer mij wel voor deze soort dingen, maar echt begrijpen van die chemische dingen van het maken doe ik ook niet... het is alleen maar kennis vergaren om de werking van dit soort spullen beter te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 28-07-2005 @ 14:36 :
Heb je de manier van alexander shilgin (uit het boek pikhal)al eens gelezen hoe je methamphetamine maakt? van die chemicalien wordt je ook niet blij, en van de chemicalien die je bij xtc gebruikt ook niet meer...
En je zegt wel gootsteenontstopper, maar heb je op school dan (nog) nooit gehoord wat dat eigenlijk is...????

En wat sbs6 zegt klopt dus echt niet.... want anders zou iedere nederlander er al aan verslaafd zijn als het zo makkelijk te maken is, je moet toch wel wat meer chemische kennis hebben om dat te kunnen begrijpen....

Ik interesseer mij wel voor deze soort dingen, maar echt begrijpen van die chemische dingen van het maken doe ik ook niet... het is alleen maar kennis vergaren om de werking van dit soort spullen beter te begrijpen.
Heb jij wel eens gekeken naar je medicijnen.. Ik beloof je: dat wil je liever ook niet weten, wat voorn troep daar allemaal ingaat. Lees voor de gein eens het lijstje met bijwerkingen van bv een simpel kuurtje tegen darmproblemen. Daar wordt je ook niet vrolijk van.

Ik vind het soms zoiets hypocriets.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
HC4L schreef op 27-07-2005 @ 18:48 :
alsof gewone speed geen vies spul is
daar zit ook rotzooi zat in dit is alleen nog wat erger
maar goed dat je geen idee hebt van wat er in zit, behalve als je laat testen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 14:28
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Ik weet het, als je al gewoon kijkt op wat er in de shampoo zit waar je je haren mee wast, dan kun je al schrikken....
Bij het maken van pijstillers zoals aspirine, paracetamol daar wordt ook zwavelzuur bij gebruikt, maar dat zit niet in de eindstof die je uiteindelijk inneemt....

@E Che Guevara: In de zeep waar je je handen mee wast zit ook gootsteenontstopper (natriumhydroxide... in het engels sodiumhydroxide voor als je het eens wilt nakijken)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 14:44
Mafheid
Mafheid is offline
Nooit aan beginnen, alsjebieft.
Oud 28-07-2005, 14:47
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Waar moet je nooit aan beginnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2005, 15:28
Mafheid
Mafheid is offline
crystal meth
Oud 28-07-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 28-07-2005 @ 15:28 :
Ik weet het, als je al gewoon kijkt op wat er in de shampoo zit waar je je haren mee wast, dan kun je al schrikken....
Bij het maken van pijstillers zoals aspirine, paracetamol daar wordt ook zwavelzuur bij gebruikt, maar dat zit niet in de eindstof die je uiteindelijk inneemt....
Ik ben ooit eens voor de gein gaan kijken naar een creme die ik voorgeschreven heb gekregen van de dokter. Ik kreeg t een beetje benauwd. Toen ging ik dat eens vergelijken met de Clearasil, Garnier, L'Oreal, weetikveelwatvoortroepnogmeer dat ik ook op mn huid gooi, bijna alles is hetzelfde, behalve dat die van de dokter tig keer sterker was.

Fijn.

Ook dat spoelwater, wat je krijgt voor je beugel, daar word je ook niet vrolijk van. En dat doe je notabene nog in je mond ook.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 19:41
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 28-07-2005 @ 14:36 :

er zijn zoveel drugs goedkoop en makkelijk te verkrijgen... dat betekent toch niet dat iedereen er gelijk aan verslaafd is. als ik dat recept lees is het inderdaad makkelijk te maken, en ik geloof wel dat dat het echte recept is..

had laatst trouwens nog een filmpje gezien van een kerel die auto's aan het jatten is terwijl die aan de crystal meth zit...

http://www.big-boys.com/articles/baitcar.html

let op het moment dat hij zn pistool pakt, hij is zo aan het trippen dat hikj denkt dat het afgaat, en reageert dus ook op die manier.
Oud 31-07-2005, 19:13
Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Je lichaam IS in feite namelijk een batterij. Niets eten, K+ zout en water werkt ook een heleboel voedsel heeft hetzelfde effect als MDMA of speed (invloed op serotonine peil of dopamine peil), hetzij in wat mindere mate. Bijv niets eten en vervolgens sinaasappelsap en je hebt gegarandeerd wijde ogen en 't gevoel alsof je een MDMA pilletje op hebt, al is 't meer zoals een zwakke MDMA pil. Best een gaaf alternatief
Oud 31-07-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Vanima Estel schreef op 31-07-2005 @ 20:13 :
Je lichaam IS in feite namelijk een batterij. Niets eten, K+ zout en water werkt ook een heleboel voedsel heeft hetzelfde effect als MDMA of speed (invloed op serotonine peil of dopamine peil), hetzij in wat mindere mate. Bijv niets eten en vervolgens sinaasappelsap en je hebt gegarandeerd wijde ogen en 't gevoel alsof je een MDMA pilletje op hebt, al is 't meer zoals een zwakke MDMA pil. Best een gaaf alternatief
haha ja hoor, had ik dat maar.
heb het wel als ik veel red bull shit achterelkaar drink ofzo, maar dat was het dan ook wel
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 03:56
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Vanima Estel schreef op 31-07-2005 @ 20:13 :
in het belonimgscentrum wordt ook dopamine en serotonine (gelukshormonen) afgegeven als je eet, zodat je die handeling zal herhalen. echt wijde doppen zal je er imo niet van krijgen...

wat xtc veranderd aan die situatie is dat bijna ALLE serotonine wordt afgegeven. normaal gesproken wordt serotine weer opgenomen nadat het een gelukssignaaltje heeft afgegeven. maar xtc belemmert ook de heropname zodat grote hoeveelheden serotonine telkens opnieuw hetzelfde signaaltje afgeven.

die wijde pupillen worden veroorzaakt doordat xtc behalve in het gelukscentrum ook in andere delen van de hersenen stofjes vrij laat komen. zoals bijvoorbeeld in het schrikcentrum. een vriend van mij had laatst een pil gebikt en schrok zich helemaal te pletter toen er een bal naar hem toe gegooid werd .
Reageren

Regels voor berichten