Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2005, 20:06
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2005, 20:26
Dato_16
Dato_16 is offline
Ik kan me wel voorstellen dat je je daar een beetje druk om maakt.
Maar als je met z'n 4en in een appartement zit dan leer je elkaar echt wel snel kennen lijkt me.
Ik denk dat je op de eerste dag de andere 3 meisjes al niet meer als onbekenden zult zien.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 22:29
Balance
Balance is offline
Ik denk dat het juist veel handiger is met z'n vieren dan met z'n drieen. Nu kunnen jij en R veel met elkaar optrekken en N met die vriendin. Zo hebben jullie geen last van elkaar.
Oud 15-07-2005, 23:13
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-07-2005 @ 23:29 :
Ik denk dat het juist veel handiger is met z'n vieren dan met z'n drieen. Nu kunnen jij en R veel met elkaar optrekken en N met die vriendin. Zo hebben jullie geen last van elkaar.
inderdaad
sowieso is een even aantal altijd handiger, is mijn mening dan.
ik denk dat jullie open moeten zijn naar elkaar zodat voor iedereen duidelijk is wat iedereen wil gaan doen die vakantie en je niet ineens voor allerlei verrassingen komt te staan.
ook goede afspraken maken over uitgaan, geld e.d.
De één kan over bepaalde zaken anders denken dan de ander, als je dat van te voren niet weet kan het miss. mis lopen?

xxx succes! fantome
Oud 16-07-2005, 16:58
Gambokkur
Gambokkur is offline
ga gewoon op vakantie met bekenden.
Anders ga je gewoon niet ?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 17:37
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-07-2005 @ 23:29 :
Da's waar.. kijk anders eerst gewoon ff de kat uit de boom.. misschien valt het allemaal reuze mee, en is dat onbekende meisje juist wel heel leuk.. misschien dat zij ook wel een positieve invloed heeft op het meisje wat je eerst een beetje vond tegenvallen?

En als 't niet gaat, dan kun jij je vast wel prima vermaken met R, toch?
Oud 16-07-2005, 18:00
Verwijderd
wees blij dat er iemand met N meegaat, als je N tegen vindt vallen heb je zo misschien minder "last" van haar. En denk eraan dat die 4e persoon misschien net als R wel (onwijs) rielekst is en je dan met 2 chille en 1 minder chill iemand zit..

van te voren gewoon niet te veel verwachten.. kan het ook niet tegenvallen.. heel veel plezier!!!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 19:35
Roos
Roos is offline
Ik vind het stoer dat je met onbekenden op vakantie durft te gaan
Weet je hoeveel meiden hetzelfde probleem hebben, en dan maar thuis gaan zitten mokken. Maak er gewoon het beste van, en mocht het niet goed klikken, ga dan gewoon met R leuke dingen doen, en misschien daar wat meer vrienden maken
Oud 22-07-2005, 23:39
dr dribble
dr dribble is offline
het is in ieder geval tof dat je met vreemden op vakantie durft te gaan. het zou bij mij nooit opkomen.
en ik denk dat je elkaar wel snel leert kennen als je bij elkaar in het appartement zit.
je hoeft natuurlijk ook niet elke minuut van de dag met zijn 4 en op te trekken.

maar k vind het stoer dat je het doet!!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 00:38
Kurogane
Kurogane is offline
je moet je niet druk maken om wat anderen om je denken wat zover relevant is, leven your life to the max en je MOET niet voor jezelf schamen betreft of je nou geen/weinig vrienden hebt. Je mag best liegen zover je het je goed uitkomt. Voor de rest juist heel stoer dat je met vreemden gaat, maak je nog eens nieuwe vrienden.
Oud 23-07-2005, 22:32
Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Ik heb weleens een vakantie besproken dat we met zijn 4en zouden gaan. Ik en een vriend van me; 'dude'. 'Dude' had nog een oude maat van 2 jaar geleden, die ook weer een vriend heeft. Met zn 4en zouden we dan 'onafhankelijk' richting frankrijk rijden. Echter had niemand ('nog') zijn rijbewijs maar dat zou geregeld worden. Na een meet and greet bleken het hardstikke toffe gasten, en ze hadden ongeveer dezelfde ideeen over wat voor type vakantie het zou worden. Ik ben afgehaakt op de kosten (500 euro in de pot). Niet omdat ik het geld niet had, maar omdat ik bang was dat het het niet waard zou zijn (kosten - plezier verhouding). Ik denk dat het wel ok zou zijn verlopen ware het niet dat die 3 echt voetbalfanaten zijn, en die 2 vrienden dan echt trancefanaten, dus dan zat ik daar in mijn eentje, met geld in de pot, zonder rijbewijs, luisteren naar trance. Ook de foto's die ik zag van vorige vakanties op die locatie waren lang niet zo indrukwekkend als de manier waarop die andere dude het bracht. Beetje verdrietige vertoning eigenlijk. Ik kwam ook nog eens uit met de datum dat ik vakantie had aangevraagd dus had ik dat maar als excuus meteen gebruikt.

Vakantie's met vreemden.. succes. Let op situaties dat je merkt dat jullie meningen even dreigen te botsen en beiden dan ineens van onderwerp veranderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten