| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoop ik... Sport en racespellen natuurlijk nog. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
wanneer beginnen nou eens mensen in te zien dat the sims gewoon de definitie der gheyness is .....
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 en 6 vond ik het leukst.. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Probeer Jones In the fast lane eens
Eigelijk een voorloper van The Sims, uit pak em beet 1993 ofzo? http://www.flashback-aw.net/games.php?GameID=28 Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 17:48. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zijn genoeg games op de pc waar geen wapen in voorkomt, maar alsnog erg vermakelijk zijn. en sowieso, niet iedereen is verliefd op het die japanse shizzle. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan het volledige spel ook nergens vinden. Verder is de enige Japanse shizzle die ik dig Metal Gear Solid. Nu weer on-topic: Championship Manager/Football Manager |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt ook zo'n kastelenbouw sim die laatst is uitgekomen (naam kwijt) daar heb je 2 modes. De oorlog mode (je kasteel bouwen, maar ook legers etc.) of een peacefull mode (puur je stadje oid opbouwen etc). |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en daarbij: al die old skool games: sam & max hit the road, indiana jones adventures, pac-man ,7th guest, 11th hour, alle tycoon's alle sims (sim city, sim farm, sim tower enz.) |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil monsters ala de zombies in eternal darkness, ze staan in je weg en je schrikt er soms van, maar je mept ze wel zo neer. En mijn tv is ongeveer 3x zo groot als mijn beeldscherm dus ik wil SH2 op groot formaat meemaken.
|
|
|
|
|||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: