Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Sport en racespellen natuurlijk nog. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wanneer beginnen nou eens mensen in te zien dat the sims gewoon de definitie der gheyness is ..... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1 en 6 vond ik het leukst.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Probeer Jones In the fast lane eens
![]() Eigelijk een voorloper van The Sims, uit pak em beet 1993 ofzo? http://www.flashback-aw.net/games.php?GameID=28 ![]() Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 16:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zijn genoeg games op de pc waar geen wapen in voorkomt, maar alsnog erg vermakelijk zijn. en sowieso, niet iedereen is verliefd op het die japanse shizzle. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kan het volledige spel ook nergens vinden. ![]() Verder is de enige Japanse shizzle die ik dig Metal Gear Solid. Nu weer on-topic: Championship Manager/Football Manager ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt ook zo'n kastelenbouw sim die laatst is uitgekomen (naam kwijt) daar heb je 2 modes. De oorlog mode (je kasteel bouwen, maar ook legers etc.) of een peacefull mode (puur je stadje oid opbouwen etc). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en daarbij: al die old skool games: sam & max hit the road, indiana jones adventures, pac-man ![]() 7th guest, 11th hour, alle tycoon's alle sims (sim city, sim farm, sim tower enz.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En mijn tv is ongeveer 3x zo groot als mijn beeldscherm dus ik wil SH2 op groot formaat meemaken. ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: