Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2005, 07:10
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Hey, ik zit een beetje in een rare/irritante situatie, deze gaat als volgt:

Een lief meisje vind me leuk, met als bedoeling een relatie, en mijn beste vriend vind haar helemaal de top en is verliefd op der, zij vind hem leuk als vriend, en ik vind haar ook wel leuk, kan best wat worden. (Eerder heel schattig). Gisteravond waren dat meisje en ik
best close, ondanks dat die vriend haar heeft meegenomen naar de plek waar iedereen was.

Naja ik had dus geen fiets, was aangeschoten, en zij bood haar haar fiets aan, ik blij en ja gezegd, nu zijn we met zn tweeën om half 4 naar huis gefietst, gekust etc, dat vond die goede vriend echt niet leuk, hij probeerde steeds tussen mij en die vriendin te komen, evenals een paar andere vrienden.

Nu vind een ander meisje me leuk, maar dat is de ex van ook een heel goede vriend van me, en het is net een weekje ofzo uit. Dat meisje heeft me mee uit gevraagd, en wil heel graag dat ik kom. We waren ook best close op een ander feest van een weekje geleden toen het net uit was, en ik vind haar ook wel leuk, in welke zin weet ik nog niet. Gaan of niet? Ik heb geen date nog, dus tsja...

Nu vind ik ook een ander meisje leuk, eerder leuker dan de andere twee, maar dat is het zusje van ook een goede vriend van me, 1 jaar jonger dan mij, en zij flirt steeds met me, ik flirt wel terug, maar ik ontloop gesprekken steeds.

Mij vriendengroep is zo hecht, dat als iemand iets weet de hele groep zijn mening erover klaar heeft, dit komt door jaren van vriendchap. Nu is mijn vraag: "wat vinden jullie van de situaties apart?"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2005, 07:23
Verwijderd
Ik zou eerst maar eens uitzoeken wie van die meisjes jij nou echt leuk vindt.
En niet zomaar met die meisjes gaan zoenen als je (nog) niet zeker bent over je gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 08:47
WolterB
WolterB is offline
Ik vind dat je alle gevallen niet apaprt moet kijken

En zolas ik wel vaker zeg: Als je meer dan één iemand tegelijk leuk vindt, vind je geen van allen leuk genoeg
Oud 15-07-2005, 09:28
dwight88
dwight88 is offline
das wel heel veel tegelijk, denk dat je inderdaad voor jezelf (en dus eigenlijk ook voor hun) eerst moet uitzoeken wat jijzelf nu wil, dan kan je dat gebruiken bij het uitstippelen van je verdere plannen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 12:51
Verwijderd
De semi-bezette laten staan, overlaten aan je vriend. De ex laten staan, of iig langer wachten en eventueel bespreken met die vriend. Het zusje open road geven
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 12:54
Verwijderd
Jij bent vást een voorstander van een harem.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 12:55
Verwijderd
Het klinkt echt alsof jji een relatie wil, met wie maakt niet zo veel uit. Ik weet het natuurlijk niet, maar zo komt het over. Ik zou anders gaan voor het zusje omdat een ex wel lullig is (tenzij die vriend er niets om geeft) en dat andere meisje vind jij niet echt leuk, maar je vriend is verliefd op haar. Ik vind dat je dat dan niet echt kan maken, tenzij je tot over je oren verliefd op haar zou zijn. Vraag natuurlijk wel eerst aan die vriend of hij er problemen mee zou hebben als jij iets met z'n zusje zou beginnen..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 12:55
juno
juno is offline
Zodra die drie dames er van elkaar achterkomen dat je ze alledrie "wel leuk" vindt, ben je dead meat, dat snap je zeker wel.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 14:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Jezus Christus... drie meisjes nog wel. En er is echt geen meisje dat je leuk vindt dat géén ex/love-interest/familie is van je vrienden? Dáár zou ik eens naar op zoek gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 19:12
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Ja weet ik et..de meisjes die ik leuk vind vinden mij dan weer alleen leuk als vriend of whatever..Ik ben erg geintresseerd naar een relatie, tis weer een tijdje geleden en ik ben het best beu, het is alleen dat veel meisjes niet zichzelf zijn, en iemand anders willen zijn ofzo, ze zijn niet partnergericht zegmaar, dat vind ik echt een grote afknapper.

Juno kan je nog even een reden geven waarom ik dead meat zou zijn?
Bedankt voor de reacties.

Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 22:06
Jones
Kom op man, het is het begin van de zomer Ik zou ze alledrie proberen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 22:19
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
WolterB schreef op 15-07-2005 @ 09:47 :
En zoals ik wel vaker zeg: Als je meer dan één iemand tegelijk leuk vindt, vind je geen van allen leuk genoeg
Ligt eraan op welke manier je ze leuk vind hoor dr is n verschil tussen leuk leuk en verliefd leuk, zeg maar

anyway, je vind dat zusje t leukst zeg je, nou praat dr ff met die vriend van je over wat die ervan vind, maar dat is het best te proberen.
Oud 17-07-2005, 02:16
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Je kan ook een kwartetje proberen, dan hoef je niet te kiezen!
Oud 17-07-2005, 11:56
juno
juno is offline
Yup, en als het dan tegenvalt kun je altijd nog gaan klaverjassen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:58
juno
juno is offline
Waarom dead meat? Omdat vrouwen jaloerse krengen zijn, en zeker niet een van de drie mogelijke kandidates willen zijn waarvan het jou niet zo veel kan schelen wie van de drie er toehapt als er maar eentje hapt....
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 12:47
Smobbo
Smobbo is offline
mm, nou je hebt dus een luxeprobleem...
En zoals bekend:
Een luxeprobleem is geen probleem

Ga ze gewoon lekker allemaal af joh!
Je bent jong en je wilt wat .
Gewoon gaan, en je ziet wel hoe het gaat, als je na verloop van tijd 1 van de 3 (of weer een andere voor mij part) echt een stuk leuker vindt ga je daar gewoon vol voor!

Suc6 (en veel plezier )

P.s. wat voor types zijn het in vredesnaam? Ze komen namelijk nogal euh 'makkelijk' in je verhaal over.
Oud 17-07-2005, 14:41
stout!
stout! is offline
Als je niet zeker weet of je een meisje wel echt leuk vind, zou 't 't niet waard zijn om je vriend te kwetsen.
Dat zusje schijn je het leukst te vinden, dus het antwoord op je vragen lijkt me makkelijk.
Oud 17-07-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-07-2005 @ 08:23 :
Ik zou eerst maar eens uitzoeken wie van die meisjes jij nou echt leuk vindt.
En niet zomaar met die meisjes gaan zoenen als je (nog) niet zeker bent over je gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 23:19
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 17-07-2005 @ 13:47 :
mm, nou je hebt dus een luxeprobleem...
En zoals bekend:
Een luxeprobleem is geen probleem

Ga ze gewoon lekker allemaal af joh!
Je bent jong en je wilt wat .
Gewoon gaan, en je ziet wel hoe het gaat, als je na verloop van tijd 1 van de 3 (of weer een andere voor mij part) echt een stuk leuker vindt ga je daar gewoon vol voor!

Suc6 (en veel plezier )

P.s. wat voor types zijn het in vredesnaam? Ze komen namelijk nogal euh 'makkelijk' in je verhaal over.
Word hij dan uit zijn vrienden groep gekicked, leuk voor hem.
Al denk ik niet dat dat, snel gebeurt met die jeugd van tegenwoordig.

Zoals gezegd is, eens goed nadenken wie nu er dik boven die andere 2 uitsteekt.
Reageren

Regels voor berichten