![]() |
|
Verwijderd
|
Dag lezers!
Ik zit er over te denken om over te stappen op een ander anticonceptie middel. Ik gebruik nu de pil, maar doordat ik vaak slaapdiensten draai wordt mijn ritme regelmatig in de war geschopt dat ik hem nog wel eens wil vergeten. Niet zo handig dus. Nu heb ik rond gesnuffeld en tot nu toe spreekt de anticonceptiepleister me het meeste aan. Zo hoef ik er maar 1 keer per week aan te denken, blijft hij werken bij diarree, overgeven en antibiotica gebruik en is hij net zo betrouwbaar als de pil. Hij is vrij nieuw en ik heb op dit forum ook nog geen ervaringen gelezen van gebruiksters, vandaar dit aparte topic. Iemand ervaring met deze vorm van anticonceptie? Groeten, Mij meer informatie over de anticonceptiepleister |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ jet: ja dat kan. Normaal draag je 3 weken zo'n pleister en dan een week niet, net als met de pil eigenlijk... je kunt dus ook gewoon na die 3 weken meteen een nieuwe opplakken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #22 Pluis | 501 | 22-11-2012 14:49 | |
Lifestyle |
.. omdat we allemaal zoveel interessante dingen beleven idontcare | 500 | 13-09-2007 18:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 11! Daantje_0705 | 500 | 18-06-2005 19:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic, deel 9! Miracle | 500 | 16-12-2004 09:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
De Pil uit 't Ziekenfonds Verwijderd | 90 | 01-10-2003 09:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket? Gatara | 292 | 29-09-2003 19:56 |