Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 21:09
Metal
Metal is offline
Zijn er mensen die die dit fantastische spel kennen?
Ik heb gezocht, maar kon niets vinden.

Het is dus een third person shooter, western stylo, met een ongelofelijk vette gameplay. Was voor mij het spel van 2005.(of was het 2004?)

Het spel ligt nu bij verschillende zaken voor 30 euro in de schappen, dus mensen die het niet kennen en van third person shooters houden, gewoon kopen, je zult er geen spijt van krijgen.

Red dead revolver in een notendop:

Our story begins in the late 1880s. There is no Red Dead Revolver, just Red, a young kid living with his family on the western frontier. His family strikes gold—strikes it rich in fact—but it is not long before news of their good fortune reaches the ears of General Diego, a rogue Mexican general, who sends his bandits on a mission to massacre Red’s family and steal their gold.

Red’s family is slaughtered before his eyes, his mother burned, his father shot down. Red has only revenge on his mind. He quickly picks up his dad’s gun - which fell into the fire – burning his hand and leaving an imprint as a permanent scar and reminder of what happened. But he gets off a single shot, hitting one of the bandits in the arm as they ride off.

Now, many years later as a man, Red’s prepares to act on his lifelong thirst for revenge…

Gameplay:

Read Dead Revolver is a blazing third person gun slinging action game, fueled by a revenge driven storyline punctuated with humor. The arcade style gameplay blends seamlessly with the elements of the Wild West era. Full motion capture cutscenes fuel the cinematic ambition of the game.

You will learn the ways of the untamed frontier as a bounty hunter, in your quest for justice. Red’s arsenal includes a variety of weapons including pistols, rifles, shotguns, and dynamite. During levels Red can carry one side arm, one long arm, and one thrown weapon. In total there will be around 30 different weapons.

The Wild West is realized with a wide variety of environments. Dusty towns, windswept prairies, rugged saloons - all of the elements that one would expect to see in a classic Western movie respectfully integrated into the game. There is a stunning attention to lighting in Red Dead Revolver. Rays of sunlight stream in through windows, candles and torches correctly light interiors, and the sunsets are breathtaking."
Oud 03-01-2006, 21:13
Verwijderd
Leuk, maar niet Uber.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 22:32
Verwijderd
Is het er ook voor de PC?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 00:32
Koning
Koning is offline
Dat heb ik veel gespeeld en uitgespeeld, schieten ging wel leuk, veel guns, kon me wel boeien ja!
Oud 04-01-2006, 00:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-01-2006 @ 23:32 :
Is het er ook voor de PC?
screen is van de pc geloof ik.
moet je natuurlijk wel een gamepad hebben. liefs eentje met analoge joysticks.
Oud 04-01-2006, 07:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Robo schreef op 03-01-2006 @ 22:13 :
Niet Leuk, niet Uber.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 11:48
iRoy
iRoy is offline
Aardige game, al vond ik Gun net iets beter. Helaas nog steeds geen super Western games te koop
Oud 04-01-2006, 15:06
TommytheCat
TommytheCat is offline
die staat nog steeds op mn must-buy lijst
Oud 04-01-2006, 16:48
Twanos
Twanos is offline
Een erg leuk shietspel, maar heeft nou niet echt de diepgang of gameplay om het het beste spel van 2005 te noemen.
Oud 05-01-2006, 23:15
Menahem
Menahem is offline
Leuker/beter dan Gun?
Oud 05-01-2006, 23:41
Captain N
Captain N is offline
Veel slechter kan het iig niet zijn.
Oud 09-01-2006, 21:32
Cola
Cola is offline
Citaat:
Metal schreef op 03-01-2006 @ 22:09 :
Zijn er mensen die die dit fantastische spel kennen?
Ik heb gezocht, maar kon niets vinden.

Het is dus een third person shooter, western stylo, met een ongelofelijk vette gameplay. Was voor mij het spel van 2005.(of was het 2004?)

Het spel ligt nu bij verschillende zaken voor 30 euro in de schappen, dus mensen die het niet kennen en van third person shooters houden, gewoon kopen, je zult er geen spijt van krijgen.
Whahah 30 euro, ik heb hem laatst bij de bijenkorf gekocht voor 8 euro nog wat, ik kende het spel al, ik heb hem een keer geleent van een neef en was er eigenlijk niet naar opzoek. mja er was daar zon 10 euro bak ofzo met ps2 en xbox games en ik keek er ff tussen en daar lag ie, koopje toch

maar het is inderdaad een super vet spel en ook 1 van de weinige schiet spellen met een leuke multiplayer mode, vooral die duels zijn gaaf
Oud 09-01-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 09-01-2006 @ 22:32 :
Whahah 30 euro, ik heb hem laatst bij de bijenkorf gekocht voor 8 euro nog wat, ik kende het spel al, ik heb hem een keer geleent van een neef en was er eigenlijk niet naar opzoek. mja er was daar zon 10 euro bak ofzo met ps2 en xbox games en ik keek er ff tussen en daar lag ie, koopje toch

maar het is inderdaad een super vet spel en ook 1 van de weinige schiet spellen met een leuke multiplayer mode , vooral die duels zijn gaaf
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 07:42
Verwijderd
Citaat:

maar het is inderdaad een super vet spel en ook 1 van de weinige schiet spellen met een leuke multiplayer mode, vooral die duels zijn gaaf
*noteert*
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 16:30
Cola
Cola is offline
Citaat:
Bossen schreef op 09-01-2006 @ 22:38 :
wat?

ooit de multiplayer mode gezien van MoH?
Oud 10-01-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 10-01-2006 @ 17:30 :
wat?

ooit de multiplayer mode gezien van MoH?
Als er een type spel is dat vaak een goede multiplayer heeft dan is het wel een shooter. Als ik hier naast me kijk zie ik zo al heel wat shooters staan die in de multiplayer geweldig zijn. En met de multiplayer van MoH is niets mis.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 15:11
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:

Mja, ik naar de Bijenkorf, lag ie daar voor 54 euro
Oud 11-01-2006, 16:23
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
nick roozeboom heeft stiekem een ander prijskaartje erop geplakt. Of zijn versie was al gebruikt door 4 zwervers in Den Helder.
Oud 16-01-2006, 17:18
Elite!
Elite! is offline
Kheb um uitgespeel maar kon me niet echt boeien (had het spel geleend btw), kheb ook niks met westerns dus misschien ligt ut daaraan. Kvond de tegenstanders voorspelbaar en makkelijk te doden ook de eindbazen waren een eitje en kvind demultiplayer ontzettend zuigen (alleen kaarten systeem is wel geinig). Bestruring (op xbox) is best vaag, 1 lichtpuntje grafisch wel oké
Oud 17-01-2006, 12:38
Cola
Cola is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 11-01-2006 @ 17:23 :
nick roozeboom heeft stiekem een ander prijskaartje erop geplakt. Of zijn versie was al gebruikt door 4 zwervers in Den Helder.
hmm, voor ongeveer 8 euro ga ik daar mee akoord
nee het was zo'n speciale 6 uur uitverkoop zeg maar, ook al was het 2 uur s'middags dat vrouwtje had het spel verkeerd aangeslagen waardoor ik die korting wel kreeg maar het spel lag in zo'n 10/20 euro bak dus...(het was de bijenkorf in enschede)
Reageren

Regels voor berichten