Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2005, 22:46
Gwinnie
Gwinnie is offline
Mijn hond Tara is nu ongeveer 10 maanden oud en is sinds gisteren terug uit het pension waar ze 2,5 week heeft gezeten.
Maar nu laat ze in huis vaak kleine plasjes achter en soms ook gewoon een echte plas. We laten haar wel vaak genoeg uit.

We dachten al aan territorium afbakenen, of dat het misschien iets te maken heeft met dat ze voor het eerst loops moet worden. de vrouw van het pension zei in ieder geval ook dat de reutjes meer aandacht voor haar begonnen te krijgen en wij hadden dat idee ook voordat we haar wegbrachten.

Weet iemand wat het kan zijn? gaat het over of moeten we haar nu echt opnieuw zindelijk maken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2005, 23:29
Verwijderd
Ze is tien maanden, dus dat kan er zeer zeker aan zitten te komen

Kan, gezien ze zo jong is, ook zo zijn dat ze die gewoonten van het pension weer heeft overgenomen zoals je zelf al zegt. Hélemaal opnieuw zindelijk maken is natuurlijk niet nodig, maar wel weer de consequentie met het op tijd de tuin in sturen etcetc. Je had het over 2,5 week? Dan zou ze binnen nu en komende week moeten gaan vloeien...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 07:17
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
dat is denk ik wel de loopsheid.
Hond van mijn tante had dat ook..
en dat merk je aan de reutjes die naar haar toe komen etc.
En misschien het plassen ook, dat weet ik niet heel zeker.
Reutjes doen dat wel, die plassen wel overal voor hun territorium.. Vrouwtjes misschien ook wel

Maar ik denk als je op internet bij een hondensitekijkt dat je het wel zult vinden
Reageren

Regels voor berichten