Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar hoe wordt de PO minder kansloos als GS de boel komt "verlichten"? Ik snap het geloof ik nog niet helemaal. Willen ze het laatste restje niveau ook nog wegpoetsen door met goedkope, inspiratieloze programma's te komen? Hmm.
|
Verwijderd
|
Ik vind het zorgelijk dat GS al als afkorting wordt gebruikt kennelijk.
Maar, het programma vind ik iig prima op Veronica, dus ben benieuwd. ![]() Ik erger me wel aan de verschillende uitspraken van de naam; dat de naam een acroniem is; en tsja sowieso een beetje kansloze naam. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() en nee, gratis doe ik er ook niet aan mee. trouwens, dat een gratis iets in Nederland niet sneller 50.000 leden heeft, zegt ook iets over het draagvlak. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Nou misschien komen ze wel met een actualiteitenprogramma of iets dergelijks, zie je het nieuws ook een keer van de andere kant.
Maar ik moet toegeven het is even afwachten. Gelukkig is de Telegraaf er ook al doorheen dus rechtser wordt het bestel sowieso al.
|
Ik zag mezelf altijd wel als een vrij rechts type, maar Geen Stijl heb ik altijd een abnormaal mongool iets gevonden. Allemaal blaaskaken met Rutger als hun leider.
Het controversiele van dat Powned valt trouwens vies tegen, zo gingen ze bijvoorbeeld Standpunt.NL bellen met 4 'meningen', waarvan er 3 van het niveau 'ja die tering werklozen zijn gewoon een stelletje luie flikkers' hadden en er 1 was die gewoon netjes een mening verkondigde. Nou was het natuurlijk heeeeeeeeeel raar dat alleen die laatste persoon werd teruggebeld door de redactie, 'want dan is het niet het standpunt van de Nederlander. Noem het dan Standpunt.Redactie'... BLAAT! Het is toch logisch dat ze mensen op de radio willen die niet om de 5 seconden kanker, tering of pleuris roepen. Rutger had lekker op TV-Rijnmond moeten blijven en door moeten gaan met 'Rutger leert stappen' en de verkeerde grapjes maken tegen een stel hoolies en keihard in mekaar gerost worden.
||
Citaat:
Daarbij, de Telegraaf heeft alleen nog de 50.000 leden. Ze moeten ook nog toestemming krijgen van het ministerie, waarbij ze wel hard moeten maken wat hun omroep nu gaat onderscheiden, en dat ze voldoende los staan van de TMG e.d., aangezien publieke omroepen niet verbonden mogen zijn aan een commercieel bedrijf. Ze zijn er dus nog niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
hmm, ik vermoed dat mensen denken dat "verrechtsen" en "ontlinksen" hetzelfde is.
persoonlijk ga ik liever voor kwaliteit, dus ik zie niet in hoe rechtse prutprogramma's de PO kunnen verbeteren, alleen maar omdat ze "rechts" zijn. wat is "links" en "rechts" in deze eigenlijk?
|
Dat de publieke omroep te links is vind ik echt een enorm non-argument. Het is bekend dat de Vara aan de linkerkant staat, daartegenover staat dat de meeste omroepen in het midden zitten, en bij omroepen zoals de Tros, EO en NCRV zit je al meer naar de populistische en/of rechterkant. Daarbij zie ik juist in DWDD, Pauw en Witteman en Nova (allemaal Vara) veel gasten uit alle hoeken van de samenleving, en niet alleen de linkerkant.
Natuurlijk zie je de kleur van de omroep af en toe terug in de programma's, maar zeker de actualiteiten blijven in mijn ogen objectief. Het probleem is vooral dat sommige mensen een kritische journalist vaak liever zien als een subjectieve journalist.
|
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Wakker Nederland en PowNed, want ze zijn toch allebei verbonden aan de Telegraaf (Geenstijl hoorde daar toch ook bij)? Dus ik vind het grote onzin, één zo'n hysterische 'meer rechts op de tv' omroep lijkt me meer dan genoeg. Maar ik vind het sowieso wel gek, al die omroepen die nu ineens zo panisch nieuwe leden aan het zoeken zijn, volgens mij kunnen we het prima af met de bestaande omroepen, zijn er genoeg mogelijkheden om daar nieuwe programma's te ontwikkelen die wellicht wat beter tegemoet komen aan de wens van het publiek.
||
Citaat:
|
Onderzoeksresultaten van STIR:
http://www.stir.nl/downloads/webmeter/januari_2009.xls Als je even naar lijn 210 scrollt zie je dat circa 75% van de bezoekers hoog opgeleid is.
||
Citaat:
![]() Desalniettemin verrassend.
|||
Citaat:
Ik vind het niet zo heel erg verrassend dat de bezoekers van GeenStijl hoger opgeleid zijn dan lezers van de Telegraaf (al had ik 75% niet verwacht, maar ik denk dat dit komt omdat veel GeenStijl lezers studenten zijn). GeenStijl heeft een wat meer vrijzinnigere, ludieke en rebelse stijl en nodigt de lezer meer uit tot nadenken en het uiten van zijn mening, en brengt de berichten meer met humor, terwijl de Telegraaf als krant per definitie een geheel ander publiek heeft, daardoor sowieso al minder interactief is dan een website, en de onderwerpen op een lager niveau worden besproken in simpele bewoordingen met een subjectievere ondertoon, waardoor meer op het onderbuikgevoel wordt ingespeeld. De grootste overeenkomst van de Telegraaf en GeenStijl blijft dat ze beide irritante, schreeuwerige rechts-populistische moraalridders zijn. Citaat:
|
Kijk, aan Martiño's antwoord heb ik tenminste iets
![]() En wat dat laatste betreft, dat heb ik natuurlijk wel meegekregen dus in dat opzicht snap ik het wel, maar vind ik het gewoon onzin en ben ik van mening dat al die nieuwe omroepjes totaal niets kunnen toevoegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op GeenStijl zitten vooral anonieme nerds die woorden als "deaud", "heaumeau" en "neqschot" gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
|
|