Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 11:07
evanescence
evanescence is offline
Ik vertrek zaterdag...
Ik heb afgelopen donderdag geboekt samen met mijn vriend, hij had een mazzeltje met geld en we besloten toch maar op vakantie te gaan. Dit scheen het goedkoopste nog te zijn op het reisbureau (1100 nog!! excl eten enzo)...
In de reisgids staat er dat ons appartement rustig gelegen is, maar nu lees ik op internet dat het een groot uitgaanscentrum is en de buurman van mn vriend zei dat er veel (britse) dronken jongeren rondlopen...echt een typisch loret de mar gevoel krijg ik hierbij...

is iemand hier wel eens op gran canaria geweest en vooral de plek Playa des Ingles en wat zijn jou ervaringen?
Oud 18-07-2005, 11:38
cyntha
cyntha is offline
Ik ben drie jaar geleden op vakantie geweest naar Gran Canaria. Ik zat in hotel Sahara Playa in Playa del Ingles. Ik weet er niet zoveel meer van maar het is niet te vergelijken met Lloret de Mar. Lloret is veel groter en drukker en ook waren er toen niet overdreven veel britten. Maar het kan veranderd zijn..
Oud 18-07-2005, 14:00
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
evanescence schreef op 18-07-2005 @ 12:07 :
Ik vertrek zaterdag...
Ik heb afgelopen donderdag geboekt samen met mijn vriend, hij had een mazzeltje met geld en we besloten toch maar op vakantie te gaan. Dit scheen het goedkoopste nog te zijn op het reisbureau (1100 nog!! excl eten enzo)...
In de reisgids staat er dat ons appartement rustig gelegen is, maar nu lees ik op internet dat het een groot uitgaanscentrum is en de buurman van mn vriend zei dat er veel (britse) dronken jongeren rondlopen...echt een typisch loret de mar gevoel krijg ik hierbij...

is iemand hier wel eens op gran canaria geweest en vooral de plek Playa des Ingles en wat zijn jou ervaringen?
playa des ingles valt allemaal best mee

er zijn veel winkelcentrums en dat zijn ook de uitgaansgelegenheden! een echte boulevard is er niet, wat wel jammer is.
Oud 19-07-2005, 05:57
Verwijderd
ik ben er ook geweest en ik denk dat het wel meevalt, je appartement zal waarschijnlijk niet aan zee liggen want de kuststrook bij playa des ingles is maar kort en de meeste appartementen liggen in de stad

maarrr, playa des ingles zelf is best druk, ik weet nu niet waar je appartement ligt maar de kans is klein dat je elke nacht wakker wordt door het gewauwel van britten hoor

misschien is het een idee om zelf ook eens uit te gaan?
Oud 19-07-2005, 12:43
Verwijderd
-> Europa
Advertentie

Regels voor berichten