Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2006, 15:58
Verwijderd
Ik ga vanaf begin september een half jaar studeren in Barcelona. Nu is het plan dat ik op 30 augustus vanuit Nederland vertrek.

Ik heb zelf niet zoveel ervaring met het reserveren van een enkel ticket, dus heeft iemand enig idee hoe ver je dat van tevoren moet doen?
Advertentie
Oud 06-07-2006, 16:35
Roxy
Roxy is offline
als je nu boekt is het goedkoper dan twee weken voor tijd, als je toch de datum enzo al weet kun je dat net zo goed meteen doen..
Oud 06-07-2006, 19:39
Solid
Solid is offline
Hoe sneller je het boekt, des te beter volgens mij ja Gewoon naar klm.nl - studenten gaan dus! Gaaf trouwens dat je daar gaat studeren
Oud 06-07-2006, 22:51
Verwijderd
www.vueling.com
www.iberia.com
www.transavia.com
www.ryanair.com

Zijn enkele luchtvaartmaatschappijen die goedkope diensten hebben naar Barcelona of omliggende vliechtvelden (Girona, Reus) Barcelona in de zomer is een populaire bestemming, maarik weet niet hoe het is eind augustus. Boek dus voortaan als je naar huis gaat voor familie ong 2/3 maanden van te voren. Nu zullen de prijzen dus al wel wat hoger liggen. Een enkele reis boeken gaat gewoon hetzelfde als een retour, een creditcard is handig. Check www.wegolo.nl voor de goedkoopste vlucht.
Oud 06-07-2006, 22:56
Verwijderd
Heb nog even gecheckt en op 30 augustus vlieg je met de meest handige tijd om 12 uur 's middags voor 66.85eu (incl. belastingen) met vueling naar het hoogfdvliegveld van Barcelona. Wacht niet te lang met boeken, want de prijzen stijgen snel.
Advertentie

Regels voor berichten