Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2005, 20:11
kalinho
kalinho is offline
en zoja: hoe kan je dan betalen

én, as het dvd is wat je heb besteld, hoe zit het met die regio's?
Oud 22-07-2005, 20:56
Verwijderd
Ja ik ik !
Ik bestel een groot deel van mijn studieboeken via amazon.co.uk, en je moet betalen met credit card. Het is altijd heel goed gegaan en ik ben zeer tevreden met mijn aankopen. Alleen is amazon.com Amerikaans (code 1) en ik weet dat je DVD's die je in Amerika koopt normaal niet in Nederland af kunt spelen. Probeer het maar met een andere amazon, want in Europa hebben ze wel allemaal dezelfde regiocode (code 2).
Bovendien, als je op amazon.com kijkt bij productdetails van de DVD dan staat erbij welke regio het is.

Laatst gewijzigd op 22-07-2005 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 22:00
Balance
Balance is offline
dat staat toch allemaal op de site?
Oud 22-07-2005, 23:17
Verwijderd
Credit-card of via paypal, en regio-codes zijn aangegeven. Via amazon.co.uk kun je vaak dvd's kopen met regio 2, amazon.com heeft die volgens mij minder vaak.
Maar goed, dat staat allemaal op de site.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 09:39
_Moby_
_Moby_ is offline
Ik heb er laatst een gekocht op amazon.com en helaas niet gelet op de regiocode, waardoor ik een dvd kreeg met regiocode 1 in plaats van regiocode 2. Op mijn gewone dvd speler kan ik die dvd dus niet bekijken, maar gelukkig heb ik nog 2 dvd spelers in de computer waarbij ik er eentje van regiocode heb veranderd (veranderen gaat maar 4 of 5 keer).
Over het algemeen ben ik eigenlijk vrij tevreden over amazon.com. Je moet misschien twee weekjes wachten op je DVD, maar dat is vrij logisch, aangezien ze uit de VS komen.
Oud 23-07-2005, 12:33
Vice
Vice is offline
Volgens mij zijn bijna alle dvd-spelers wel regiovrij te maken. Je hebt alleen een bepaalde code van internet nodig.
Oud 23-07-2005, 17:12
Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb wel eens vaker CD's besteld via Amazon, maar LET OP! Er kan besteld worden Op Amazon, maar ook Via Amazon. Want er worden veel goederen rechtstreeks door Amazon zelf aangeboden, maar ook via handelaren! Maar kijk vooral in de feedback, en vraag VOORAF of ze het artikel op voorraad hebben ( In stock).

Wel heb ik ontdekt dat ze hun database op CD gebied nauwelijks tot niet bijwerken, zag op de Amerikaanse Amazon een Japanse CD van Steve Khan ''arrows'' staan die al jaren nergens meer te krijgen is, maar hun beweren deze te kunnen leveren. Maar dat is gewoon onzin, ze kunnen deze CD waar er maar minder dan 300 stuks van gemaakt zijn gewoon niet leveren!

Dit geldt ook voor deze CD op de Duitse Amazon, heb 'm inmiddels via mij vaste leverancier uit prive bezit kunnen krijgen voor 50 €

1 "Special Occasion"
Bargain Hunters; CD; EUR 14,86
Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (Deze CD is al sinds 1999 Out of print.

Amazon...NEE!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten