Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2002, 17:49
Verwijderd
Dus echt op de korte termijn, wat wil je graag van je vriend(in)?
Waarom wil je nú zo graag bij hem/haar zijn?

[edit]Ik voeg er even de lange termijn bij:
Waar zie je jezelf en je vriend(in) over een jaar? [/edit]

Ik ben heel benieuwd!
Advertentie
Oud 21-01-2002, 17:58
i love jeffrey
i love jeffrey is offline
nou ik wil heel graag bij mijn vriend zijn omdat ik heel erg veel van hem hou maar ook omdat het afgelopen vrijdag bijna uitgegaan was en ik wil het nu dus goed maken met hem

groetjes imelda
Oud 21-01-2002, 18:00
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik wil nu niets Ik vind het fijn met hem, dus dat is voldoende. Ik wil nu graag bij hem zijn omdat het lekker warm is met hem en gezellig, en we het fijn hebben samen.
Oud 21-01-2002, 18:14
Verwijderd
Goed zo

Ik wil nú bij mijn vriend zijn, omdat ik hem mis en heel veel van hem hou. Ik wil gewoon alles samen doen, ook al is hij op z'n werk en ben ik bij hem thuis, dan doen we toch nog samen iets. Daarnaast wil ik me 100% voelen, en bij hem doe ik dat.
Oud 21-01-2002, 18:14
oneMen
oneMen is offline
belangrijk voor een relatie vind ik vertrouwen en eerlijk tegen elkaar kunnen zijn.. maar ik doe het voor de lol

Carpe Diem
Oud 21-01-2002, 18:19
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
M n M schreef:
belangrijk voor een relatie vind ik vertrouwen en eerlijk tegen elkaar kunnen zijn.. maar ik doe het voor de lol

Carpe Diem
jaa absoluut vrij belangrijke dingen , ofcourse dat je ook van elkaar houd maar dat doe je wel anders heb je geen relatie

Oud 21-01-2002, 18:22
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

Ik ben heel benieuwd!

en uiteraard lees ik de vraag ook weer eens niet goed
ik wil dr eigenlijk NU spreken we hadden afgesproken dat ik nu zou bellen maar is dr niet en ik heb nu net gehoord dat ze pas laat weer thuis is tegen de tijd dat ik waarschijnlijk al slaap (wat naast erg zielig voor mij ook lastig is maja..) en ik wil gewoon bij dr zijn omdat ik vrees dat ik verslaafd aan dr ben
Oud 21-01-2002, 18:28
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Goed zo

Ik wil nú bij mijn vriend zijn, omdat ik hem mis en heel veel van hem hou. Ik wil gewoon alles samen doen, ook al is hij op z'n werk en ben ik bij hem thuis, dan doen we toch nog samen iets. Daarnaast wil ik me 100% voelen, en bij hem doe ik dat.

Weet ik.

Oud 21-01-2002, 18:29
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
En over een jaar is dat nog steeds zo
Oud 21-01-2002, 18:31
Verwijderd

Over een jaar zie ik mezelf bij hem, standaard bij hem. Maar niet als in een sleur Gewoon als in... 'ment-to-be' maar dan wat minder zeikerig en klef
Oud 21-01-2002, 18:49
Verwijderd
Dat ze me vindt.
Oud 21-01-2002, 19:14
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

[edit]Ik voeg er even de lange termijn bij:
Waar zie je jezelf en je vriend(in) over een jaar? [/edit]

Ik ben heel benieuwd!

ik wil nix van hem eigelijk..ik wil graag bij hem zijn omdat ik van hem hou , omdat ik met hem kan lachen en kan vertrouwen . en euh waar ik me vriend en ik over 1 jaar zie ?? euhh nog steeds bij elkaar
Oud 21-01-2002, 19:17
Verwijderd
ik nu,omdat ik gewoon niet meer zonder kan als ie er niet is mis ik een deel, en over een jaar...dan zijn we nog steeds bij elkaar dat weet ik nu al gewoon zeker!
Oud 21-01-2002, 19:22
jenny13
jenny13 is offline
Ik weet niet wat je precies bedoeld maar ik heb op het moment geen vriend maar ik vind lachen,vertrouwen, vertellen en eerlijkheid belangrijk
Oud 21-01-2002, 19:32
Verwijderd
ik heb hem en zijn knuffels nu nodig maar dat gaat niet. kzal nog even moeten wachten
Oud 21-01-2002, 19:33
Verwijderd
en hoe ik ons over een jaar zie, nog steeds samen natuurlijk, lekker genieten van elkaar.
Oud 21-01-2002, 20:16
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik ben dol op hem ben (en hij op mij), hij maakt me vrolijk (is mijn zonnetje), het is vertrouwd en omdat ik gewoon merk dat onze relatie nog heel erg kan groeien zeg maar. Ik leer hem telkens beter kennen en we hebben telkens meer aan elkaar. Tis misschien niet mijn ware maar ik heb het gevoel dat we nu gewoon bij elkaar zijn om een reden, we hebben elkaar nog veel te bieden ofzo.
Hoe ik ons over een jaar zie...ehm...moeilijk te zeggen. Als ik daar teveel over na ga denken maak ik mezelf gek. Het is een aantal weken terug uit geweest omdat ik twijfelde en vanaf dat het weer aan is ben ik gaan denken 'ik leef nu, geniet nu en ik zie wel weer verder' ... dus ik zou t echt even niet weten. Ik leef even in het moment
Oud 22-01-2002, 07:37
chanel
chanel is offline
hij is behalve me vriend-vriend, ook echt me bste maatje.. ik zou zo onderhand niet meer weten wat we nog niet samen hebben gedaan.. en we kunnen gewoon hartstikke lol hebben
maar.. als ik niet bij hem ben, ik kan het niet uitleggen denk ik, t voelt gewoon leeg van binnen, en .. echt een kut gevoel

hoe ik ons samen zie over een jaar? Nou .. ik in de stres van me examen, en samen hebben we dan al héél ( ) veel gespaard (haha grappie) (want we gaan nu beginnen met sparen, ben benieuwd hoe dat ons afgaat, denk wel dat we t kunnen als we willen) dus heeel rijk nee.. nu ff serieus.. gewoon, ik denk nog een beetje hetzelfde, alleen volwassenner, en gewoon.. nog steeds dolgelukkig met elkaar

Chanel
Oud 22-01-2002, 08:02
BOO
BOO is offline
Citaat:
chanel schreef:
hij is behalve me vriend-vriend, ook echt me bste maatje.. ik zou zo onderhand niet meer weten wat we nog niet samen hebben gedaan.. en we kunnen gewoon hartstikke lol hebben
maar.. als ik niet bij hem ben, ik kan het niet uitleggen denk ik, t voelt gewoon leeg van binnen, en .. echt een kut gevoel

hoe ik ons samen zie over een jaar? Nou .. ik in de stres van me examen, en samen hebben we dan al héél ( ) veel gespaard (haha grappie) (want we gaan nu beginnen met sparen, ben benieuwd hoe dat ons afgaat, denk wel dat we t kunnen als we willen) dus heeel rijk nee.. nu ff serieus.. gewoon, ik denk nog een beetje hetzelfde, alleen volwassenner, en gewoon.. nog steeds dolgelukkig met elkaar

Chanel

verhaaltje klopt

BOO

Oud 22-01-2002, 15:23
apart persoontje
apart persoontje is offline
Iedereen is hier hartstikke positief, en ik zou da ook zijn als ik zeker wist dat hij dat ook zo voelde...
Jammer genoeg weet ik da nie zeker (van mijn kant misschien ook wel ff een dipje door onzekerheid). Dus ik wil in eerste instantie da hij laat merken dat hij er ook zo overdenkt en dan ben ik hartstikke happy
Oud 11-08-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 21-01-2002 @ 20:32 :
ik heb hem en zijn knuffels nu nodig maar dat gaat niet. kzal nog even moeten wachten
Toen waren we nog niet zo tough
Oud 11-08-2005, 22:57
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 11-08-2005, 23:07
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 11-08-2005 @ 23:27 :
Up!
Volgens mij solliciteer jij echt naar een ban
Advertentie
Topic gesloten