Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 22:26
Estar
Estar is offline
Van je (vorige) partner?

Topicstarter begint:

-Zodra er iets van gevoel dwars zit het meteen te vertellen.
-Met een andere visie naar dingen te kijken.

En nu wil ik graag jullie ervaringen horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2005, 22:28
George
George is offline
Niet alles 'for granted' nemen. Ik ben de Nederlandse uitdrukking kwijt, maar daar gaat het niet om.
Gewoon dingen waarderen, en ook weten dat ik het best waard ben om lief tegen gedaan te worden. Soms. (a)
Oud 13-07-2005, 22:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nou dat waren nogal losse fladders bij mij. Van mijn huidige vriend heb ik het meeste geleerd.
Oud 13-07-2005, 22:29
Antinoniem
Antinoniem is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1221844 ?
Oud 13-07-2005, 22:29
Verwijderd
De vorige? Dat ik nog niet toe was aan zulke dingen. En dat ik soms een gigantische trut kan zijn.

Deze? Oh jee, dat weet ik niet eens. Bepaalde manieren van kijken, misschien. Proefdieren minder zielig vinden. Beter luisteren naar sommige muziek.
En alle relationele dingen, natuurlijk. Hoewel ik die misschien niet zozeer van hem geleerd heb, als wel samen met hem.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:30
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Dat vrouwen veel geld kosten.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
-Geen 'verkering' beginnen als je niet echt verliefd bent
-Uren achter mekaar zoenen is leuk, maar als dat alles is wat je samen doet, zit er ook iets niet goed
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:32
Estar
Estar is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 13-07-2005 @ 23:28 :
Nou dat waren nogal losse fladders bij mij. Van mijn huidige vriend heb ik het meeste geleerd.
Zoals?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:34
Estar
Estar is offline
Ik vind het toch anders omdat het daar puur na de break up gaat, en ik het heb over zowel de positieve dingen als negatieve dingen in en buiten een relatie.

Mocht ik het mis hebben dan zit er niks anders op dan dat het topic gesloten wordt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:35
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik heb heel veel dingen geleerd van mijn ex vriend, maar speciaal voor Morgan zal ik ze hier niet neerzetten, omdat ze dan vreselijk kwaad word..

ok, een greep:

- Niet meer emotioneel afhankelijk zijn
- Niet zomaar geld geven
- Niet je dagboek laten lezen
- Niet meer mezelf wegcijferen
- Niet iedere avond naar hetzelfde toe (in zijn geval: zijn beste vriend)
- Niet het contact met mijn beste vriend laten verwateren
- Niet altijd voor hem klaarstaan, terwijl ik zelf dood kon vallen, want het was midden in de nacht dat ik hem een keertje nodig had

ik denk dat ik het (voor Morgans gezondheid) hier maar even bij laat...

Vampire_esje

PS> niet samen een auto kopen, terwijl ik de belastingen en benzine kon betalen...

Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:37
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Van mijn laatste vriendje heb ik geleerd hoe frustrerend het is als iemand zich niet helemaal bloot durft te geven, terwijl jij dit wel doet. Het was te kort om echt iets geleerd te hebben van die relatie.

Van mijn eerdere vriend heb ik geleerd dat ik soms best egoïstisch kan zijn, hoe ik mijn mond moet opentrekken als ik het ergens niet mee eens ben, hoe ik eerlijk moet zijn, en hoe je echt een hoogtepunt bereikt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 13-07-2005 @ 23:34 :
Ik vind het toch anders omdat het daar puur na de break up gaat, en ik het heb over zowel de positieve dingen als negatieve dingen in en buiten een relatie.

Mocht ik het mis hebben dan zit er niks anders op dan dat het topic gesloten wordt.
Ik zal even zien hoe het loopt en anders voeg ik ze samen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:42
Estar
Estar is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-07-2005 @ 23:39 :
Ik zal even zien hoe het loopt en anders voeg ik ze samen
Is goed
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:44
Estar
Estar is offline
Citaat:
vampire_esje schreef op 13-07-2005 @ 23:35 :
ik heb heel veel dingen geleerd van mijn ex vriend, maar speciaal voor Morgan zal ik ze hier niet neerzetten, omdat ze dan vreselijk kwaad word..

ok, een greep:

- Niet zomaar geld geven
- Niet altijd voor hem klaarstaan, terwijl ik zelf dood kon vallen, want het was midden in de nacht dat ik hem een keertje nodig had

ik denk dat ik het (voor Morgans gezondheid ) hier maar even bij laat...

Vampire_esje

PS> niet samen een auto kopen, terwijl ik de belastingen en benzine kon betalen...

Ik vind het heel fijn dat je er van alles bij hebt gezet want het zijn zeker goede punten.

Maar ik zie het een beetje als toch nog een trap onder de gordel om morgan er dan bij te zetten.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:48
Verwijderd
De vorige? Dat relaties puur om het neuken niets voor mij zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:49
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-07-2005 @ 23:31 :
-Geen 'verkering' beginnen als je niet echt verliefd bent
-Uren achter mekaar zoenen is leuk, maar als dat alles is wat je samen doet, zit er ook iets niet goed
hey die herken ik allebei zelfs, maar dan wel met verschillende mensen
Oud 13-07-2005, 22:53
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Estar schreef op 13-07-2005 @ 23:44 :
Maar ik zie het een beetje als toch nog een trap onder de gordel om morgan er dan bij te zetten.
die snap ik even niet, moet ik eerlijk zeggen, maar ik zal je aan de hand van andere quote's vertellen waarom ik Morgans naam gebruik, ok?

Citaat:
vampire_esje schreef op 10-07-2005 @ 01:01 :
Ik zou mijn ex op het moment keihard uitlachen!
Helemaal omdat ons "sexleven" niet goed was en hij veels te vaak te snel kwam... Daar wilde hij trouwens niks aan doen, het was maar mijn probleem, zei hij..

ff on-topic: vind je jezelf niet iets te goedkoop om zoiets te doen? Ik bedoel: ik zie seks als iets tussen 2 personen om hun liefdesband mee te versterken, niet om makkelijk aan je gerief te komen. Daarvoor kan hij nog altijd naar de hoeren gaan....

Vampire_esje
daarop reageerde Morgan met:

Citaat:
Morgan schreef op 10-07-2005 @ 11:35 :
Jezus, jij had echt een hufter van een ex. Ik hoop dat jij toch tenminste hém gedumpt hebt.
en bij een andere topic had ik:

Citaat:
vampire_esje schreef op 08-07-2005 @ 20:04 :
dat ik lingerie (babydoll) had gekocht en het aantrok waar mijn inmiddels exvriend bij was... toen hij het resultaat bekeek zei hij: "weet je, je buik is best wel te zien, in deze kleding"

kan je begrijpen dat ik in huilen uitbarstte?

Vampire_esje
neergezet en toen had Morgan:

Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2005 @ 23:14 :
Ik had 'm op z'n smoel geramd. Of eens fijntjes een opmerking maken over zijn gevoelige punten.
neergezet. Waarop ik de conclusie trok dat ze erg begaand was met mijn situatie. Daar ik het mensen graag naar de zin wil maken en toch antwoord wilde geven op jou vraag, heb ik haar naam erij gezet. Het is nooit mijn intentie geweest om haar, noch jou te kwetsen met het neerzetten van haar naam. Het was meer in grapjes vorm, neergezet.

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:55
Estar
Estar is offline
Citaat:
vampire_esje schreef op 13-07-2005 @ 23:53 :
die snap ik even niet, moet ik eerlijk zeggen, maar ik zal je aan de hand van andere quote's vertellen waarom ik Morgans naam gebruik, ok?

daarop reageerde Morgan met:

en bij een andere topic had ik:

neergezet en toen had Morgan:

neergezet. Waarop ik de conclusie trok dat ze erg begaand was met mijn situatie. Daar ik het mensen graag naar de zin wil maken en toch antwoord wilde geven op jou vraag, heb ik haar naam erij gezet. Het is nooit mijn intentie geweest om haar, noch jou te kwetsen met het neerzetten van haar naam. Het was meer in grapjes vorm, neergezet.

Vampire_esje
Op die manier, dan is het goed, ik vond dat je overkwam als een ex van haar vriend ofzo omdat je zei anders wordt morgan....... snappie? dan neem ik mijn woorden terug
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:32
Verwijderd
Citaat:
vampire_esje schreef op 13-07-2005 @ 23:35 :

ok, een greep:

- Niet zomaar geld geven

ik denk dat ik het (voor Morgans gezondheid) hier maar even bij laat...

Vampire_esje

Meid, ik heb alleen maar het beste met je voor! (Wat is zijn adres? *verstopt schoffel achter rug* (A))
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 13-07-2005 @ 23:55 :
Op die manier, dan is het goed, ik vond dat je overkwam als een ex van haar vriend ofzo omdat je zei anders wordt morgan....... snappie? dan neem ik mijn woorden terug
*lacht* Mijn vriendje is gelukkig een stuk liever.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 08:07
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Me bij stomme dingen die hij doet niet laten beinvloeden door de goede momenten
Oud 14-07-2005, 08:54
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
* niet met drugsgebruikende persoon nemen
* niet proberen een verslaafde van zijn verslaving af te helpen
* niet iemand te snel vertrouwen, en alles wat hij zegt geloven
* jezelf niet compleet veranderen voor een ander
* dat verslaafde alles zeggen in hun eigen voordeel

bij mn huidige vriend:
* dat 5minuten sex geen sex is!
* dat sex ook plezierig voor een meisje kan zijn en niet alleen voor de jongen
* mezelf goed voelen met wie ik ben
* dat sporten toch wel erg belangrijk is om je lichaam gezond en slank te houden
* dat je in een relatie je vrienden niet minder moet gaan zien
* dat je met weinig geld ook nog veel leuke dingen kan doen
Oud 14-07-2005, 09:01
kenni
kenni is offline
- voor mezelf opkomen,
- niet over me heen laten lopen (figuurlijk dan..)
- mijn eigen grenzen stellen
- bepaalde eisen stellen aan eventuele toekomstige relatie

dit naar aanleiding van mn vorige relatie(s)
Oud 14-07-2005, 09:05
Dop_16
Dop_16 is offline
In ieder geval dat ik beter moet kijken voordat ik ergens aan begin, qua naar die persoon kijken dan.
Oud 14-07-2005, 09:09
Muchacha
Muchacha is offline
- Ik ben iets waard
- Vreemdgaan is uitmaken. Ook al heeft ie spijt en zal ie het nooit meer doen, het wantrouwen blijft en daarmee valt, hoe je het draait of keert, in mijn geval niet mee te leven.
- Relativeer. Maak het bij ruzies niet al erger dan het al is door nog harder te gaan schreeuwen, bijt je tong af en ga ff apart zitten en praat het uit als je beide afgekoeld bent.
- Waar rook is, is vuur
- Knipperlichtrelaties werken niet (in mijn geval)
- Ik heb ook geleerd wat ik belangrijk vind in bed en ik weet door mijn vorige relatie welke eigenschappen een jongen zeker moet hebben (in het algemeen) en welke zeker niet
- Eerste liefdes kunnen overgaan en niet alles blijft duren

Lijken misschien veel negatieve dingen, maar die negatieve dingen zullen er wel voor zorgen dat het in mijn volgende relatie beter zal lopen.

Gelukkig heb ik ook positieve dingen geleerd hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2005, 09:58
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Dop_16 schreef op 14-07-2005 @ 10:05 :
In ieder geval dat ik beter moet kijken voordat ik ergens aan begin, qua naar die persoon kijken dan.
Oud 14-07-2005, 09:59
Vaj
Vaj is offline
Ik heb vooral geleerd:

mijn eigen belang niet uit het oog te verliezen
meer geduld en begrip te hebben
meer te relativeren
niets overhaasten
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 10:02
Verwijderd
Van de eerste ook een hoop positieve dingen, jammer dat je dat soms pas gaat zien nadat het al lang en breed over is.

Hij heeft me uit mn schulp getrokken, wat meer zelfvertrouwen gegeven, me duidelijk gemaakt dat 'alles' niet zo heel boeiend is en dat ik gewoon moet leven ipv alles uitplannen en me niet altijd alles van iedereen aantrekken.

Maar hij heeft me ook laten realiseren dat je nooit je vriend tussen de relatie van je moeder en jij mag laten komen, me minder moet laten domineren, ik niet oneindig door moet blijven vechten als er niets van 'de andere' kant komt, ik mn geld voor mezelf moet houden anders gaan ze er gebruik van maken, ik geen genoegen moet nemen met 'Komt wel goed' want dat komt gewoon niet goed als er niets aan gedaan wordt (beetje dubbelop) en ik me niet moet laten leiden door de jaloezie van een ander.

Van de tweede heb ik vooral geleerd dat hoe goed het ook lijkt te zijn, ik mn ogen open moet zetten en door 'mooie' leugens heen moet kijken, geen spelletjes met me moet laten spelen en dat dus ook aan moet zien komen. Ook dat bepaalde opvattingen ervoor kunnen zorgen dat alles kapot gaat, en ik vaker moet doordrammen met vragen totdat de waarheid eruit komt. Dat sommige verhaaltjes ook alleen maar verhaaltjes zijn...
Citaat:
weakasIam schreef op 14-07-2005 @ 10:01 :
- voor mezelf opkomen,
- niet over me heen laten lopen (figuurlijk dan..)
- mijn eigen grenzen stellen
- bepaalde eisen stellen aan eventuele toekomstige relatie

dit naar aanleiding van mn vorige relatie(s)
precies

Laatst gewijzigd op 14-07-2005 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 10:24
dwight88
dwight88 is offline
* niet alleen van de vorige, maar van "alle" (nee, geen 20 ): ieder mens draagt heeft wel "iets" aparts.

* niks gaat vanzelf

* schoonouders heb je in alle soorten en maten, ben blij dat ik nu eindelijk leuke heb.

* je elkaar niet in 1 dag leert kennen.

* meer begrip voor mensen (eerst voor haar, maar dat dan "Toegepast" op de wereld, zegmaar)

* ik ben een stuk rustiger geworden, omdat ik mee houvast in mijn leven heb

* altijd aandacht blijven geven aan je vrienden. In het begin is het even zoeken naar de balans, maar hoe lief mijn vriendin ook is, ik zal mijn vrienden er (niet meer) door laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 10:29
Verwijderd
Don't make the same mistakes twice..

And I won't..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 11:46
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 13-07-2005 @ 23:30 :
Dat vrouwen veel geld kosten.
, geen last van, mar vind het een droge opmerking.
Oud 14-07-2005, 11:53
lieve
lieve is offline
Mijn vriend heeft me zeer duidelijk geleerd, meer te praten.

Raar maar waar, hoewel ik best een babbelding ben... had ik het moeilijk om te praten met mijn vriend over mijn gevoelens, wat me dwarszat,...
Hoe hij het gedaan heeft weet ik ook niet, maar hij heeft me er bewust van gemaakt dat je partner ieman is die wil weten waar je mee zit. En dat die persoon het niet als iets vervelends vind als je over je gevoelens praat.

ik heb gewoon een schatje van een vriend.
Greets Lieve,xxx
Oud 14-07-2005, 11:58
Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat ik ondertussen al allemaal geleerd heb?
...

** Vooral geduld hebben met mensen. En soms heb je met mensen, zeker als ze heel kort bij je staan, veel geduld nodig.

** Als een meid het inderdaad waard was dat ik er stapelverliefd op ben geworden (en dat was meestal wel het geval) dan verdienen ze in de toekomst ook in alle gevallen het voordeel van de twijfel.

** Geen sokken in de slaapkamer laten rondslingeren, maar die onmiddellijk op de juiste plek deponeren. (ook al laat ze zelf haar sokken wel rondslingeren, dat is géén excuss!)

** De perfectie in een vrouw of in een relatie bestaat niet, en is ook iets dat je niet mag nastreven. Een leuke meid moet absoluut niet perfect zijn, om mijn hard te kunnen stelen.

** Luisteren is heel belangrijk maar ook heel moeilijk. Want ze verwacht best wel dat je je de week nadien nog steeds de kleine details kan herinneren die ze je vertelt heeft.

** Dingen gaan veel leuker als je het spontaan laat gebeuren, dan wanneer je op voorhand altijd plannen en afspraken zit te maken. Veel minder teleurstellingen op basis van spontaniteit.

** Je partner moet je af en toe (en zonder dat daar enige aanleiding toe is) eens heel goed verwennen. En dat kan op Duizendenéén manieren, vaak ook heel kleine maniertjes:
- Haar 's morgens vroeg met croissantjes aan de deur wakkerbellen
- Het bad alvast laten vollopen als ze van een (zware) dag terug thuis komt.
- Als je een avondje niet samen blijft slapen, loop of fiets of ga je toch met haar mee naar huis, ook al moet je daarvoor een uur omlopen/fietsen/rijden. Ook al slaapt ze dan alleen, kan ze tenminste met een goed gemoed het bed in kruipen.
- Kook eens lekker voor haar. Dat is leuk.

** Nog iets dat ik in de loop van de tijd van mijn (ex)partners maar ook van vriendinnen heb geleerd:
Wanneer je als man aan een vrouw vraagt hoe haar dag was, krijg je een verhaal van een half uur te horen, waarin complete dialogen worden overgedaan. "En toen zei mijn collega tegen me: 'zie je die madam daar, die heeft pukkels in haar gezicht' En toen zei ik: 'ja, gelukkig hebben wij daar geen last van' blabla". Wanneer de vrouw hetzelfde aan de man vraagt, zal die eerder geneigd zij om te zeggen "ah, ja, het was best wel een leuke dag. Wat doen we vanavond?". Of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 12:15
Shitonya
Shitonya is offline
Dat ik mijn grenzen moet leren aangeven. Niet dat ik dat nu zo goed kan, maar het gaat al een stuk beter. En dat ik dingen niet moet opkroppen, problemen meteen moet bespreken, geen dingen overhaasten.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 12:33
bindmiddel
bindmiddel is offline
Oew dat is nog al wat al dan niet goed.

maar belangrijkste is toch:
-Mezelf niet voor 200% geven zonder dat ik dat terugkrijg
-Het moet van 2 kanten komen anders is het niet echt.
-Niet altijd hetzelfde doen, dat word saai.
-En ook al zegt ze dat het mijn schuld is, zij was altijd degene die geen zin had, zere voeten had of iets dergelijks.
-Ook mijn eigen zin doen.
-Mezelf zijn, als ze dat niet leuk vind tieft ze maar op.
-en deze las ik net ook, waar rook is, is vuur!
-en ook al heb je net een week, vreemdgaan is uitmaken.
-zonder eerlijkheid heb je geen relatie.
-oh en als een 15jarig pubertje zegt "ik hou van jou" dan, dat met een korrel zout nemen.
-Haten is een nutteloze emotie.
-Niet te lief doen, als het niet verdient is.

ik kan uren doorlullen doet ik maar niet, for your and "her" sake
Oud 14-07-2005, 15:37
Verwijderd
dat je op je zestien geen serieuze relaties moet aangaan. en je ze al zéker niet 2.5 jaar moet laten duren, moest het toch zover komen, en al zéker niet als je na een paar maanden al behoorlijk zeker weet dat 't niemand voor jou is.

zo'n dingen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 16:12
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-07-2005 @ 00:33 :
*lacht* Mijn vriendje is gelukkig een stuk liever.
Mijn huidige vriendje ook!!!

Die heeft mij geleerd, dat ik meer moet praten en rustig moet blijven, hij zal echt niet weg lopen en luisteren als ik ergens mee zit.. Ook leert hij mij ietsje minder naief te zijn, wat niet altijd lukt, (laatst was hij een beetje boos dat ik een lift van een wildvreemde accepteerde, omdat ik er niks slechts in zag en het liep ook goed af) maar met vallen en opstaan kom ik er wel...

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 16:20
Cookie
Cookie is offline
* Mn doppen los doen ook al ben ik blind van verliefdheid.
* Misschien toch iets meer naar mn vriendinnen luisteren als ze zeggen dat hij geen leuke jongen is (Hoeft neit altijd waar te zijn maar ze hadden wel gelijk "toen")
Oud 14-07-2005, 16:31
Kreator
Kreator is offline
goeie sex is lekker

maar dat wist ik eigelijk al
Oud 14-07-2005, 16:47
zoef de haas
zoef de haas is offline
- Dat je vriend ook gewoon een maatje moet kunnen zijn omdat het *bij mij iig* dan veel beter werkt, en dat als je denkt dat er iets is je erover moet praten en het niet zo moet laten want anders gaat het dus fout
Oud 14-07-2005, 17:37
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
- lekkere sex is goed
- een lichaam kan perfekt lijken maar is het nooit helemaal

en ehww...

- nooit ter plekke verzinsels staan improviseren als je in een gestresste bui bent om je partner tot iets te dwingen
- nooit je partner beschuldigen van dingen en dan met onjuist/onrechtmatig verkregen bewijslast komen

van mezelf in mijn vorige relatie heb ik ook wel t een en ander geleerd (en zoo hoort het), maar gezien de vraagstelling is dat gelukkig offtopic
Oud 14-07-2005, 17:51
Verwijderd
Hij heeft me duidelijk gemaakt dat ik ook mag laten weten hoe ik over dingen denk. Dat wat ik zeg ook belangrijk is.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 18:01
Soron
Soron is offline
Niks... want de betreffende persoon is er niet..

Heb dus nog heel wat leren lees ik wel
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 18:10
cam-boy18
cam-boy18 is offline
niet verliefd worden op iemand uit het buitenland die een maand later weer terug gaat voor altijd
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 18:52
Qimm
Qimm is offline
Eigenlijk niks...
Oud 14-07-2005, 20:53
Anaïs
Anaïs is offline
dat ik me nooit meer zo afhankelijk laat maken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 09:28
gurl19
gurl19 is offline
-niet zo snel ruzie maken
-niet zo kinderachtig reageren
-dat het niet goed is voor de relatie als je elke weekend apart uitgaat
-en ook gewoon wat een lange relatie betekend. Hoe je met elkaar omgaat, en met de fam. etc
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 09:29
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
"Als ze een te grote slet is, niet doen."
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 14:29
Multilot
Multilot is offline
minder naief zijn en geloven in mezelf
Oud 15-07-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-07-2005 @ 23:31 :

daar kan ik mezelf heeel goed in herkennen. Mn bijnavriendje van nu en ik kunnen ontzettend goed kletsen en hebben samen superveel plezier. Met mn ex zoende ik alleen maar en voor de rest was het eigenlijk altijd stil. Dat is gewoon vreselijk en wil ik nooit meer meemaken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten