Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mocht ik het mis hebben dan zit er niks anders op dan dat het topic gesloten wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het heel fijn dat je er van alles bij hebt gezet want het zijn zeker goede punten. Maar ik zie het een beetje als toch nog een trap onder de gordel om morgan er dan bij te zetten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vampire_esje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Van de eerste ook een hoop positieve dingen, jammer dat je dat soms pas gaat zien nadat het al lang en breed over is.
Hij heeft me uit mn schulp getrokken, wat meer zelfvertrouwen gegeven, me duidelijk gemaakt dat 'alles' niet zo heel boeiend is en dat ik gewoon moet leven ipv alles uitplannen en me niet altijd alles van iedereen aantrekken. Maar hij heeft me ook laten realiseren dat je nooit je vriend tussen de relatie van je moeder en jij mag laten komen, me minder moet laten domineren, ik niet oneindig door moet blijven vechten als er niets van 'de andere' kant komt, ik mn geld voor mezelf moet houden anders gaan ze er gebruik van maken, ik geen genoegen moet nemen met 'Komt wel goed' want dat komt gewoon niet goed als er niets aan gedaan wordt (beetje dubbelop) en ik me niet moet laten leiden door de jaloezie van een ander. Van de tweede heb ik vooral geleerd dat hoe goed het ook lijkt te zijn, ik mn ogen open moet zetten en door 'mooie' leugens heen moet kijken, geen spelletjes met me moet laten spelen en dat dus ook aan moet zien komen. Ook dat bepaalde opvattingen ervoor kunnen zorgen dat alles kapot gaat, en ik vaker moet doordrammen met vragen totdat de waarheid eruit komt. Dat sommige verhaaltjes ook alleen maar verhaaltjes zijn... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 14-07-2005 om 10:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Die heeft mij geleerd, dat ik meer moet praten en rustig moet blijven, hij zal echt niet weg lopen en luisteren als ik ergens mee zit.. Ook leert hij mij ietsje minder naief te zijn, wat niet altijd lukt, (laatst was hij een beetje boos dat ik een lift van een wildvreemde accepteerde, omdat ik er niks slechts in zag en het liep ook goed af) maar met vallen en opstaan kom ik er wel... Vampire_esje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wat heb jij als puber uitgehaald op school? Attention | 56 | 18-01-2013 06:11 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 500 | 21-05-2007 21:12 | |
De Kantine |
wat wil jij weten, ontdekken? Bongalientje | 273 | 16-05-2007 22:41 | |
Flora & Fauna |
wat heb jij je huisdier geleerd? confused | 50 | 20-04-2006 13:09 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb ervan geleerd dat.. Dobomobo | 51 | 11-10-2005 12:32 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Boef | 496 | 18-02-2004 00:32 |