![]() |
|
China dreigt met raketaanval tegen VS
Uitgegeven: 15 juli 2005 07:24 Laatst gewijzigd: 15 juli 2005 09:25 PEKING - China kan kernwapens inzetten als vergelding tegen de Verenigde Staten, als die een aanval zouden wagen in een conflict over Taiwan. Dat meldden verscheidene media vrijdag bij monde van een Chinese generaal. "Als de Amerikanen hun raketten en geleide wapens op Chinees grondgebied inzetten, denk ik dat we moeten reageren met kernwapens", zei generaal Zhu Chenghu. Zowel de Britse krant The Financial Times als de Asian Wall Street Journal citeren de generaal, die professor is aan de Chinese Universiteit voor Defensie. "We zullen ons voorbereiden op de vernietiging van alle steden ten oosten van Xian", dat in centraal-China ligt. "Uiteraard moeten de Amerikanen voorbereid zijn op de vernietiging van honderden steden door de Chinezen." China beschouwt Taiwan als afvallige provincies. http://www.nu.nl/news/557996/24/Chin..._tegen_VS.html Een loos dreigement of toch niet?
|
![]() |
|
Laten we dan maar hopen dat de VS ook inzien dat dit de mening is van een enkel persoon en niet van de chinese macht.
Mogelijk banden tussen Al Qaeda en Chinese communistische partij
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
neemt niet weg dat ik dit verhaal niet helemaal geloof
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik doelde eigenlijk meer op een ander onderdeel van het schild, namelijk de supersnelle HyperSoar, bewapend met een sterke laser en tientallen raketten, die vijandelijke raketten kort na de lancering kan uitschakelen. Maar het duurt nog wel een tijdje voordat die operationeel is. http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/hypersoar.htm
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar waarom Taiwan wel en al die andere 'staten' niet?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
iets dat voor alle andere genoemde landen/provincies niet geld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-07-2005 om 12:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mischien zegt het wel iets over de denkwijze waar je zo verschrikkelijk tegen bent, als de mensen die het proberen te bestrijden stuk voor stuk vervallen tot misdaden, oorlog en terreur.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet niet of je weet hoe Taiwan zich afscheidde van China.... Ik zou maar niet al te veel opscheppen met je geschiedkundige kennis ![]() We handelen ermee, is ook fout, de VS handelden ook met de Taliban maar weigerden het regime te herkennen. En ik weet ook niet waar je de rest vandaan haalt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De geschiedenis zegt genoeg over de oorzaak van de armoede in Afrika de oorlogen, enz. wat telkens weer terug komt daarin is het Westen. Hitler was een Westerling. Slavendrijvers waren blanke westerlingen. De uitvinder van de atoombom was een westerling. Het was een westerse staat dat atoombommen liet vallen om Hiroshima en Nagasaki, enz. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ok zo ken ik er ook wel een paar, check it out: Pol Pot was geen westerling Euh Stalin ook niet dacht ik zo De Chinezen hebben het buskruit uitgevonden met miljarden doden als gevolg ![]() De Chinese regering heeft tevens miljoenen eigen burgers de dood ingejaagd. Mario is een Japanse videogame-figuur (vraag me ook niet wat ie daarmee te maken heeft). En nu je toch begint over slaven, was dat zonder Afrikanen die hun eigen mensen verkochten niet mogelijk geweest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Chinezen hadden buiskruit uitgevonden voor vuurwerk. Het waren blanke westerlingen die het voor wapens gingen gebruiken. die eigen mensen die slaven verkochten waren alleen tussen personen. zonder die mensen hadden de blanke westerlingen die slaven ook wel gevonden. dan zouden ze zelfs die verkopers meenemen. Mischien was het ook wel eigen hachje redden van die verkopers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die chocola die je eet is o.a vervaardigd door slavernij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het Westen =/= de orthodoxe beschaving. Maar laat dat maar achterwege, het zou je fantaisistische wereldje nog in de war kunnen gooien. Nu ben je werkelijk al je geloofwaardigheid (mocht je die uberhaupt hebben) kwijt ![]()
||
Citaat:
![]() Elke keer als ik een mars eet, moet ik denken aan die arme slaven ![]() Heeft je moeder je niet verteld, dat je sommige tv-programma's met een korreltje zout moet nemen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar denk je dat we de mileiuvervuiling, broeikaseffect en klimaatveranderingen aan te danken hebben? aan de industrie die door het westen is op gezet en aan de westerse manier van "consumeren" het is gewoon zo dat blanke europeanen ( en van origine blanke europeanen zoals de VS) de meest destructieve wezens op aarde zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|