Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(los van het feit dat trots zijn in het algemeen ontzettend gay is)
||
Citaat:
![]() Ik ben er trots op dat ik niks meer gebruik, omdat: - Ik evenveel lol kan maken als mensen die veel te veel hebben gedronken (of whatever ze hebben gebruikt.) - Ik het goed van mezelf vind dat ik mijn lichaam niet meer vol gooi met troep. En tja, misschien was het woord 'trots' niet het goede woord om te gebruiken, maar ik voel me gewoon een stuk frisser, levendiger en sterker nu ik niks meer gebruik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet heus wel hoe tof ook nuchterheid kan zijn. Ik heb het ook wel moeilijk mogen hebben met af en toe wat shit links laten liggen, maar echt trots kan ik er niet op zijn. Ik doe het niet voor anderen. |
![]() |
||
Citaat:
Een beetje moeilijk voor te stellen dat niet iedereen met zijn hoofd in de wolken loopt als-ie eindelijk van die 'verslaving' (van hoe lang? Ik meen me te herinneren dat Kid Morbid een leeftijd van 16 had ingevuld aan het begin?) af is, is het niet? Dan zou ik dit soort gevoelsmatige opmerkingen voor me houden, gezien die totaal niet voort zijn gekomen uit enig logisch dan wel objectief standpunt.
||
Citaat:
En voor de rest, ik had niet echt een verslaving, maar zat vroeger heel erg met mezelf in de knoop en was belachelijk verlegen etc. Daarom ging ik altijd veel drinken/blowen, xtc slikken om meer zelfvertrouwen te krijgen, onder invloed durfde ik namenlijk te praten tegen anderen. Eigelijk zou je kunnen zeggen dat ik mede door drugs normaal ben gaan functioneren (omg), want tegenwoordig ben ik een spontaan iemand die geen problemen meer heeft met eerder genoemde dingen. En dat was de reden waarom ik ''trots'' op mezelf was. Nu weer ontopic. ![]()
||
Citaat:
En wat betreft Kid Morbid. Mooi dat je via die manier jezelf hebt terug gevonden. Je bent dus wel degelijk toen trots op jezelf geweest omdat je ergens vanaf bent gekomen. Dat is alles wat ik wilde zeggen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Boehoehoe, respect, jank jank ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Nu nog wel ja, maar na een maand kom je er weer achter dat het toch wel saai is, en als je dan weer aan't blowen bent vind je dat je tot veel heldere conclusie's komt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had besloten dat ik geen parranoia wilde, geen opgefokte blik in mn ogen, niet doordeweeks compleet energieloos zijn enz enz enz dat maakte het voor mij heel makkelijk ermee te stoppen. het is me nog regelmatig aangeboden maar ik kan het afwijzen zonder enig probleem ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Crystal clean skin System? Apomes | 3 | 28-04-2005 22:22 | |
Software & Hardware |
[Videocamera] "Insert cleaning disc" Snufje | 3 | 01-01-2004 18:26 | |
Muziek |
Good clean fun misschien @ volta Tolchok | 25 | 24-12-2003 19:49 | |
Muziek |
Ilse DeLange - clean up Verwijderd | 6 | 22-04-2003 14:50 | |
Muziek |
nieuwe album Ilse Delange ---> Clean out rickert | 0 | 20-03-2003 18:49 |