Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2005, 23:13
Magican
Magican is offline
Ik weet dat er al een 'zoon van theo van gogh is mishandeld' topic was en dat die uiteindelijk is gesloten 'omdat het allemaal toch niet waar was'. Dan nu dit:

Niks hoax, gewoon bange pliesies
Er komt steeds meer naar buiten over de vermeende mishandeling van Lieuwe van Gogh. Zo heeft Gijs van de Westelaken namens de familie gereageerd op de beschuldiging van de pliesie, dat het 14-jarige jochie erop los zou hoaxen. Volgens de familie probeert de pliesie de zaak te downplayen. Want, zo stelt Van de Westelaken: er zijn wel degelijk twee incidenten geweest. Zo is Lieuwe kort na de dood van zijn vader mishandeld door een paar onverlaten. Kort daarop meldden zich twee knapen in de straat die omzichtig het adres van Lieuwe probeerden te achterhalen. De heren waren in het bezit van een vuurwapen of iets wat daar op leek. Buurtbewoners waarschuwden onmiddellijk de pliesie, maar die kwam vanzelfsprekend te laat. Twee weken daarop werden dezelfde jongens opnieuw gesignaleerd. Weer werd de pliesie gewaarschuwd, maar de surveillancewagen werd halverwege terug geroepen. De verdachten zouden wel eens kunnen gaan schieten en dat vinden pliesies doorgaans niet zo leuk. Toen een in allerijl opgetrommeld arrestatieteam uiteindelijk arriveerde, waren de jongens opnieuw gevlogen. Dat gilt om een verklaring van het hoofdstedelijke korps. En wellicht dat de korpsbeheerder eens een kopje thee kan gaan drinken...

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments

(en trouwens, wat vinden wij van geenstijl.nl?)
Oud 28-07-2005, 23:14
Verwijderd
Ik zie niets wat ik in het andere topic niet gezien heb. En geenstijl zuigt dikke harige piemel.
Oud 28-07-2005, 23:19
Magican
Magican is offline
Ok, ff voor de duidelijkheid dan

lieuwe mishandeld - politie ontkent - familie lieuwe zegt dat lieuwe toch echt mishandeld is en dat de politie liegt.

En waarom zuigt geenstijl dikke harige piemel?
Oud 28-07-2005, 23:22
Verwijderd
Wauw, wat komt dat geenstijl-bericht serieus over zeg. Pliesie die vanzelfsprekend te laat komt en de zaak probeert te downplayen. Taalgebruik dat voor zichzelf spreekt.
Oud 28-07-2005, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 29-07-2005 @ 00:19 :
Ok, ff voor de duidelijkheid dan

lieuwe mishandeld - politie ontkent - familie lieuwe zegt dat lieuwe toch echt mishandeld is en dat de politie liegt.

En waarom zuigt geenstijl dikke harige piemel?
Ach, breek me de bek niet open jongen
Oud 28-07-2005, 23:29
Str0nk
Str0nk is offline
Ik kan hun onverbloemde stijl wel waarderen, niet dat ik het vaak eens met ze ben.
Oud 28-07-2005, 23:31
Floris_22
Floris_22 is offline
Wat over de pliesie gezegd wordt kan alleen maar waar zijn.
Maar door het taalgebruik is het niet bepaald serieus te nemen.
Oud 28-07-2005, 23:31
Str0nk
Str0nk is offline
Kamervragen over Ertan

Beslissingstraject van de PvdaWoef, woef Pavlov! De Tweede-Kamerfractie van de PvdA is wakker geworden en heeft kamervragen gesteld over mohootje.blogspot.com, de site van relturk Ertan Kiliç. De Pvda wil weten hoe het kabinet doodsbedreigingen, bijvoorbeeld aan het adres van Henk Krol van de Gay Krant, kan stoppen. Dankzij wat hersenspinsels van de Turkse toetsenbordheld loopt (of hoopt) Henk Krol ondertussen rond met een stel gespierde bodyguards zodat hij veilig thuis kan blijven. Parool belde nog eens met de professionele uitkeringstrekker en doodsbedreigert Ertan: "Nederlanders zijn eikels zonder normen en waarden" Nee, Ertan, jij bent lekker bezig.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006549.html

Grappig
Oud 28-07-2005, 23:34
Verwijderd
Gaan we het nu over geenstijl hebben? Dan haal ik mijn handen ervan af, aangezien we niet roddelen over andere fora.
Oud 28-07-2005, 23:38
Verwijderd
Citaat:
'Ik denk niet dat dit topic veel discussiewaarde heeft'
aldus mijn vriend Simon Slot
Oud 28-07-2005, 23:41
T_ID
T_ID is offline
Het serieuze nieuws meldde dat een vriend van de familie heeft gezegt dat het 'opgeblazen' is, maar ja opgeblazen =/= onwaar, ik wacht nog op betrouwbare bronnen over wat er nu gebeurd is.
Oud 29-07-2005, 00:21
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 29-07-2005 @ 00:31 :
Kamervragen over Ertan

Beslissingstraject van de PvdaWoef, woef Pavlov! De Tweede-Kamerfractie van de PvdA is wakker geworden en heeft kamervragen gesteld over mohootje.blogspot.com, de site van relturk Ertan Kiliç. De Pvda wil weten hoe het kabinet doodsbedreigingen, bijvoorbeeld aan het adres van Henk Krol van de Gay Krant, kan stoppen. Dankzij wat hersenspinsels van de Turkse toetsenbordheld loopt (of hoopt) Henk Krol ondertussen rond met een stel gespierde bodyguards zodat hij veilig thuis kan blijven. Parool belde nog eens met de professionele uitkeringstrekker en doodsbedreigert Ertan: "Nederlanders zijn eikels zonder normen en waarden" Nee, Ertan, jij bent lekker bezig.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/006549.html

Grappig
pfff
Oud 29-07-2005, 00:22
CobraKing
CobraKing is offline
Hij heet Lieuwe en niet Liewe

En verder zijn er niet genoeg feiten bekend dus wil ik het nog eerst afwachten voordat ik met een reactie kan komen.
Oud 29-07-2005, 00:37
Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 29-07-2005 @ 01:21 :
pfff
Kan je een beetje satire niet waarderen?
Oud 29-07-2005, 00:47
CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 29-07-2005 @ 01:37 :
Ertan is geestelijk gestoord. Je moet geen aandacht aan hem besteden. Hij geilt op alle (media)aandacht en ik durf te wedden dat ie zich aftrekt op jou post (als ie 't leest natuurlijk)
Oud 29-07-2005, 01:05
Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 29-07-2005 @ 01:37 :
Nee ik vind die kamervragen belachelijk natuurlijk.
Oud 29-07-2005, 01:08
CobraKing
CobraKing is offline
De Pvda wil weten hoe het kabinet doodsbedreigingen, bijvoorbeeld aan het adres van Henk Krol van de Gay Krant, kan stoppen.

Kunnen ze dat zelf niet bedenken?
Oud 29-07-2005, 07:28
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Eh, dit is dus waarom sites als fok.nl en geenstijl.nl niet gewaardeerd worden als nieuwsbron. Het nieuws wordt zo bewerkt dat feit en fictie nauwelijks nog van elkaar te onderscheiden zijn en dat er slechts geroddel overblijft. Bovendien was het grootste deel van de discussie al gevoerd in de vorige thread.

Regels voor berichten