Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2005, 09:11
Rodion
Rodion is offline
Twee pagina's die ik vaak bezoek kunnen 'niet worden weergegeven'. Dit zijn mijn email op hotmail (de startpagina van hotmail opent hij wel gewoon) en als ik iets wil posten op DK en op het knopje 'plaats bericht' druk geeft hij hetzelfde probleem. Overigens word mijn bericht wel gewoon geplaatst. Ik heb Win 2000, dit is de melding die hij geeft:

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. enz

Heeft iemand enig idee in welke richting ik de oplossing hiervoor moet zoeken?

bvd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2005, 09:36
freyk
freyk is offline
Nou kwibus, er zijn geen externe problemen problemen met de sites dus, je browser zegt het zelf al:
Citaat:
kwibus schreef op 24-07-2005 @ 10:11 :
u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. enz
Citaat:
kwibus schreef op 24-07-2005 @ 10:11 :
Heeft iemand enig idee in welke richting ik de oplossing hiervoor moet zoeken?
Richting de cookies en/of beveiliging.

Doe maar eerst het volgende:
  1. Leeg je tijdelijke internet bestanden
    (Rechtermuisknop op internet explorer ikoon -> eigenschappen -> tabblad algemeen -> tijdelijke bestanden verwijderen -> bestanden verwijderen -> "alle offline items verwijderen aanvinken en selecteer dan op ok)
  2. Leeg daar ook je cookies.
Kijk dan maar eens of het gelukt is.
Oud 24-07-2005, 11:15
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
freyk schreef op 24-07-2005 @ 10:36 :
Nou kwibus, er zijn geen externe problemen problemen met de sites dus, je browser zegt het zelf al:

Richting de cookies en/of beveiliging.

Doe maar eerst het volgende:
  1. Leeg je tijdelijke internet bestanden
    (Rechtermuisknop op internet explorer ikoon -> eigenschappen -> tabblad algemeen -> tijdelijke bestanden verwijderen -> bestanden verwijderen -> "alle offline items verwijderen aanvinken en selecteer dan op ok)
  2. Leeg daar ook je cookies.
Kijk dan maar eens of het gelukt is.
Nee, aan de sites ligt het inderdaad niet. Mijn cookies had ik al verwijderd, ik heb nu alle tijdelijke internet bestanden gewist. Ook heb ik de beveiliging gecontroleerd en alles nagelopen met een virus scanner. Tot op heden zonder resultaat.

Toch bedankt voor de moeite, freyk.

Ik weet niet of het standaard is, maar onderaan 'de pagina kan niet worden weergegeven'-pagina staat:

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 12:00
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Het lijkt me precies dat je internet-verbinding soms eventjes uitvalt of niet erg goed alles doorkrijgt...

Misschien moet je eens eventjes met een andere browser proberen om te zien of je het probleem enkel met IE hebt; Mozilla Firefox of Opera of zo...

Of heb je misschien een draadloos netwerk?
Oud 24-07-2005, 21:22
Rodion
Rodion is offline
Wat het reageren op DK betreft blijkt er niets ernstigs aan de hand te zijn, op andere pc's werkt dat wel gewoon. En mijn hotmail-probleem kan in het andere topic (hotmail o.i.d.).

Allemaal bedankt voor de moeite, dit topic kan als gesloten worden beschouwd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten