Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() as in: dit is dé kans van je leven om al je vrienden en familie in de steek te laten?? ik zou echt no way gaan, wat moet je nou in een land waar je de taal niet spreekt en niemand kent behalve je vriend. je zal echt 24/7 aan m gebonden zijn (zeker in het begin) en je doodvervelen aangezien je geen werk krijgt als je geen goed spaans kan. ik denk dat er in nederland voorbeelden te over zijn van geďsoleerde buitenlandse vrouwen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iets kopen is een tweede optie, dat is mijn voorkeur maar eerst zien of een lening mogelijk is. Anderzijds, wat vrienden betreft, zo'n hele hoop vrienden heb ik nou ook weer niet... en wat betreft familie, mijn familie is zot op reizen dus deze kunnen regelmatig afkomen en bij ons logeren. Als ze dat zien zitten. Een nadeel is wel dat hij heel veel zal moeten werken dus dat ik hem niet zo vaak zal zien maar beter dat dan dat ik hem niet zie gedurende weken. Het enige wat me dus tegenhoudt is de aanpassing in een ander land, alles zo nieuw en hier heb ik natuurlijk wel mijn vertrouwd plekje, hoewel niets me erg bindt hier. Maargoed, ik ga er nog eens goed over praten met hem en anderen... bedankt voor de tips ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze heeft toch geen zieke moeder die de dagelijks moet voeren omdat ze anders doodgaat, en de komt na een jaar terug. wat is dat in godsnaam iedereen in de steek laten? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maargoed dat speelt bij de TS dus niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je vriend is er nog niet begonnen, misschien bevalt het hem of jou helemaal niet, dan zeg je de huur op en dan kun je weer terug naar huis gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() de beslissing staat nu ook vast, mijn vriend vertrekt over 20 d. vanaf september ga ik 'n cursus Spaans leren en zeg ik hier de huur af. dan heb ik de tijd om in Spanje een woonst te vinden. tegen november zou ik dan graag verhuizen. wat me motiveert dit te doen is dat ik hier moeilijk werk vind, en dat ik veel liever de manier van leven heb van Spanjaarden. vooral in het zuiden, daar is veel minder stress en mensen zijn ook stukken vriendelijker en minder zelfingenomen. plus ik zal lange ijskoude winters niet meer hoeven meemaken. ik hoop dat het lukt... Laatst gewijzigd op 23-07-2005 om 11:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hopelijk ga je het helemaal te gek vinden daar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |