Ik heb sinds gister (tenminste toen voelde ik het pas) een bultje in m'n hals nek. Het zit meteen onder m'n oorlel. Nou heb ik vorige week oorbellen laten zetten, maar ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft wel?
Het is niet echt een hele harde bult maar ook niet echt zacht. En ik kan het een beetje indrukken en het beweegt een beetje mee. Echt pijn doet het niet, maar het is nu gewoon gevoelig omdat ik er een hele tijd op heb gedrukt. Ik weet niet of dit misschien een verstopt talgkliertje is ofzo. Maar als dat zoiets is, gaat dat dan vanzelf weg of is het toch verstandig om even naar de huisarts te gaan?
Het kan zijn dat je een opgezette lymfeklier hebt. Dit kan heel goed te maken hebben met het gaatjes prikken wat je vorige week hebt laten doen. Dat was een makkelijke manier voor bacteriën om je lichaam binnen te komen (wellicht niet steriel geprikt).
Dit is niet iets om je zorgen over te maken; gaat als het goed is binnen een paar dagen wel over.
Maar ze heeft er wel een bepaald spul op gesmeerd, maar misschien dan niet goed genoeg? Ik vind het gewoon heel erg vreemd dat ik nu opeens dat bultje daar krijg nadat ik die gaatjes heb laten zetten. Dus dat zou het misschien wel kunnen zijn ja! Bedankt. Ik hoop dat het snel weggaat.
heej dat heb ik ook achter mijn oor, maar dat zit er al een tijdje. Denk dat het ook gewoon een vet bultje kan zijn.
22-07-2005, 20:08
Verwijderd
Niet iets om je per se zorgen over te maken. In mijn nek zitten ook 2 knobbeltjes, maar die zitten er al jaren. Maar als je het niet vertrouwt moet je gewoon even naar je huisarts gaan.
iemand of niemand schreef op 22-07-2005 @ 21:08 : Niet iets om je per se zorgen over te maken. In mijn nek zitten ook 2 knobbeltjes, maar die zitten er al jaren. Maar als je het niet vertrouwt moet je gewoon even naar je huisarts gaan.
Jeps, heb hetzelfde... zijn opgezette lymfeklieren (bij mij iig). Als je het niet vertrouwt kan je altijd naar de huisarts gaan voor de zekerheid.