Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 17:38
Miracle
Miracle is offline
Hallow!

Ik heb dus een best wel maffe moedervlek. Hij zit op m'n rechteronderbeen, een beetje aan de binnenkant.
Hij net iets donkerder van kleur dan m'n eigen huid, maar er zitten ook allemaal donkere punten in. Hij is +/- 4 bij 1 cm groot en loopt een beetje als een eruugg uitrekt ei.
Nja ik heb hem dus al vanaf me geboorte maar nou wou ik hem eigenlijk weg late hale maar is dat verstandig??
En is dat niet te duur (k ben particulier verzekerd bij de Amicon) en wordt het vergoed??
K heb gehoort dat je er een onwijs litteken aan over houd en dat het daarom niet de moeite is, maar k wil hem eigenlijk toch wel heel erg graag kwijt!!
Reacties graag

Kuzzzzz
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:01
nl2suzy
nl2suzy is offline
Hmm volgens mij word dat gewoon vergoed hoor. Ik heb ook een moedervlek op mijn nek. Die zou ik eigenlijk ook weg moeten halen. (is meestal verstandig om een "grote" moedervlek weg te laten halen). En mijn huisarts zei dat het wel verstandig zou zijn een moedervlek die jij(?) niet vertrouwd weg te laten halen. En het word ook gewoon vergoed Don't worry
Oud 17-06-2002, 19:20
Verwijderd
Ik heb ook een vage moedervlek laten weghalen, dat gaat volgens mij via de ziekte kosten (verzekering, whatever).

Is niet gevaarlijk of zo. Als ze het goed doen blijft er een kuiltje over, bij mij een bobbeltje

Mjah, t ziet ur in ieder geval beter uit.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k weet niet hoe een laser behandeling ofzo werkt...

maar laat een moedervlekje (een kleine dus) nooooit wegsnijden. een vriendin van me heeft dat ook gedaan en die heeft er een heel lelijk litteken aan over gehouden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:23
georgie
georgie is offline
bij mij kwam ie gewoon terug en dat mens begon ook nog es in me te snijden voordat de verdoving werkte
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:04
lake bodom
lake bodom is offline
word t ook vergoed als je het weghaalt omdat ie gewoon lelijk is?

of bijvoorbeeld onder je oksel omdat je er anders altijd in snijd als je scheert.. en datie dan telkes gaat bloeden.. hebk namelijk ook.. dood irritant, der zit nu een halve snee in
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:41
harrydeboer
harrydeboer is offline
Mn zusje heeft ook een paar vreemde vrij grote moedervlekken op dr rug waar ze neit zo blij mee is. Ze is daarmee naar de huisarts geweest en die kon ze wegsnijden of aanstippen (net als wratten zegmaar) Hij vond bij haar het laatste het bestem dus dat laat ze nu doen.
Je kunt voor zoiets btw altijd een afpraak maken met de huisarts en dan kan die je vertellen of het verstandig/mogelijk is om er iets aan te doen. Het hoeft dan niet gelijk te gebeuren, maar dan weet je iig wat er mogelijk is.
Als t bij mn zusje gebeurd is zal ik haar ervaring hier wel ff neerzetten.

Groetjes Harry
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:10
M*girl
M*girl is offline
Voor zover ik weet, hou je er niet echt een litteken aan over. Ze halen de moedervlek heel precies weg, uiteraard zie je er wel iets van, maar het is altijd beter dan een moedervlek toch?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten