Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2005, 22:01
Carn
Carn is offline
is blijkbaar al langer bekend maar ik kwam er vandaag pas achter

Er bloeit iets moois tussen Karen van K3 en Christian Olde Wolbers, Gitarist (Met Antwerpse Roots) bij Fear Factory. De twee zijn de voorbije weken meermaals zoenend en knuffelend gesignaleerd in de Scheldestad en Christian doet geen moeite om zijn liefde voor nieuwe vlam Karen, te verbergen. "Maar meer moet je me daarover niet vragen. Karen wil niet dat ik er te veel over uitweid. Daar hou ik me aan. Het is allemaal erg pril".

Dat het amoureus niet meer boterde tussen rosse Karen en studio 100-baas Gert Verhulst was al een tijdje bekend. Dat Karen nu in het openbaar zoenend en knuffelend met rockgitarist Christian is gesignaleerd, bevestigd die geruchtenmolen. Toch hoeft het niet echt te verbazen dat Karen na de brave Gert verhulst voor een stoere getatoeërde rocker als Christian OLde Wolbers valt. Rosse Karen heeft zelf een tatoeage op haar arm en een piercing door haar tong. Ze luistert nog altijd graag naar metalgroepen als Metallica, waar ze sinds haar jeugd fan van is.

Het is trouwens uit die tijd dat Karen en Christian elkaar kennen. De twee zouden als tieners samen in een Antwerpse randgemeente op school hebben gezeten. Midden jaren '90 verliet Olde Wolbers Antwerpen toen hij het aanbod kreeg bassist (en later gitarist) te worden bij de Amerikaanse technometalgroep Fear Factory en met hen heel de wereld rond te
touren.

Christian liet alles achter, verhuisde naar Los Angeles, trouwde en speelde in Fear Factory maar ook samen met rapgroepen als Cypress Hili en leden van de metalbands Deftones en Korn.

Hij is in tien jaar uitgegroeid tot een bekend figuur in het Californische rockwereldje. Al die tijd bleven Karen en Christian contact houden. Wolbers is onlangs gescheiden van zijn echtgenote en is al meer dan een maand in Vlaanderen.

Officieel om de nieuwe Fear Factory cd te promoten, maar die ligt pas over twee maanden in de winkels. Tot die tijd besteedt Wolbers al zijn aandacht en tijd aan zijn Karen. De ruige rocker is in Belgie ook op zoek naar een tweede thuis.

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 22:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2005, 22:02
Verwijderd
hahaha grappig, maar die karen is wel stoer met haar tattoo en haar piercing!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 22:09
Verwijderd
De man is een boef.

Hoe lang zou het duren voordat er K3 gecoverd gaat worden?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 22:19
Verwijderd
wtf omg rofl
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 22:36
snoodaard
snoodaard is offline
Een braaf meisje met een piercing voor extra oraal genot die valt voor een prins die dood en verderf preekt. Nu nog een wolf, een boze heks en een orgie met een ophaalbrug en het is een sprookje.

Wat interesseert mij dit weinig, maar ik waardeer de plaatjes wel carn.
Oud 29-07-2005, 23:38
Unique Clone
Unique Clone is offline
Wtf omg roflcopter!!!
Oud 29-07-2005, 23:51
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 29-07-2005 @ 23:02 :
hahaha grappig, maar die karen is wel stoer met haar tattoo en haar piercing!
Die Christian kan er anders ook wat van met zijn lieve zwarte hondje!
Oud 30-07-2005, 06:58
antigone
antigone is offline
hehe
Oud 30-07-2005, 08:54
Uice
Uice is offline
jezus
Reageren

Regels voor berichten