Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 08:03
sneakie
sneakie is offline
Ik zit namelijk met een probleem, ik heb nu sinds 3 maanden een kei lieve vriendin en ook op het gebied van sex gaan we steeds verder, ikzelf ben nog maagd(ben16) en mijn vriendin is 14(is geen maagd meer maar heeft maar 1 keer sex gehad) en ze zet meestal de eerste stap op het gebied om verder te gaan, ondertussen zit ze al in mijn broek maar er gebeurd dan verder niks, ik ben toen ook langzaam in haar broek gegaan, alleen weet ik nu niet zo goed wat ik nu moet doen. ik durf haar niet te vingeren, maar ze heeft wel zelf aangegeven dat ze verder wil gaan, alleen ben ik bang dat ik toch misschien te snel ga daarmee?
Oud 13-06-2002, 08:41
Marcade
Marcade is offline
Gewoon rustig proberen verder te gaan, en als het je niet lukt, niet jezelf (of je partner) gaan forceren. Opbouwen is trouwens een heel leuk element van vrijen, dus dat doe je zoiezo al goed.

Vantevoren/achteraf kan je er met je vriendin over praten, over wat er gebeurd is, wat ze fijn vind, wat niet. Dan kan je ook bepalen of je te snel gaat voor haar of niet. En misschien ook voor jezelf.

Handig is ook beetje rond te kijken op dit forum, of op sekssites om te kijken hoe alles nou precies zit. Zodat je een beetje idee hebt, hoe je moet vingeren en/of hoe je met de clitoris moet spelen. (met een natte vinger rondjes langs de clitoris bv.)

Op een gegeven moment komt alles wel, maak je maar geen zorgen. Alles voor het eerst ontdekken qua seks is heel gaaf, maar ga niet forceren.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:21
M@TRIX
M@TRIX is offline
ALS JE het echt wil zou ik het proberen als ik jou was, wil je dit niet zou ik wachten.....

groete

Regels voor berichten