Advertentie | |
|
![]() |
|
Je zult bij een combinatie altijd een prio. moeten stellen.
Welke vd twee vind je belangrijker. Wat je ook zou kunnen doen is kracht circuit training dit komt een beetje in de buurt van een combinatie. Hier vind je dr wat meer over. http://www.bodybuilding.com/fun/luis11.htm
||
Citaat:
Dan vliegt het er zo weer af. ![]()
||
Citaat:
In het kort trainen wekt microscheurtjes op in het spier weefsel, welke met ongeveer 48 uur zijn hersteld en groeien ze eventueel als er voldoende voedsel binnenkomt. Komt er aangepast voedsel of ook wel supplementen dan kan de groei nog harder gaan. Hoe dan ook je breekt altijd wat af als je een tijd intensief op kracht getrained hebt en er niks meer aan doet zal de spier nier verder groeien en uiteindelijk herstellen in zijn originele vorm (genetisch bepaald doe je zelfs met bcaa's niks aan) Ik hoef geen bewijzen van tegendeel ed. gezien ik het zelf ondervonden heb vorig jaar, ik ging met 98 kg a 12% de Mariniers in in de 1e vier weken ben ik 15 kilo afgevallen en schoot nadertijd mijn vet percentagen omhoog (per pond spieren eraf per dag gemiddeld 50 kcal minder aan verbranden) Je kunt simpelweg niet om en om trainen en verwachten dat je beide behoud of een mix of 1 vd twee.
||
Citaat:
Circuit training is in dat opzicht gewoon bewezen de beste soort van training, hoeft geloof ik weinig over gezegd te worden als je een beetje bekend bent met beide soorten sport. En Z lijnen, ik kan mn boeken dr ook op open slaan en met allerlei namen en termen beginnen te smijten, trainen welke vorm dan ook is het beschadigen van spierweefsel.
|
|