Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2005, 09:44
Rodion
Rodion is offline
Stel, je hebt een gezellige avond/nacht gehad en je komt thuis. Het hele huis is in diepe rust. Maar... je komt er achter dat je geen sleutel mee hebt. Ook de sleutel onder de deurmat/bloempot/in de gieter ligt er niet! Je wilt wel graag slapen. Wat doe je? Tik je een ruitje in of leg je je moede lichaam onder de heg te rusten?

TS gaat OT: Ik sluip in. Via een tuinstoel op de erker, van de erker via een regenpijp het dak op, een stukje lopen en me laten zakken op een ander dakje. Dan mijn hor omhoog en over mijn pc naar binnen klimmen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2005, 09:47
Lunae
Lunae is offline
Ik bel waarschijnlijk dan toch aan, en dan schrikt iedereen zich dood maar dan kan ik wel naar binnen. Ik kan namelijk nergens naar binnen sluipen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 09:50
Spoonie
Spoonie is offline
de garage opklimmen en dan via de steunbalken van de sere mijn kamer in kruipen, alleen hopen dat mijn raam open is. If met een klein tuinschepje kan ik ook via de brievenbus de haak van de deur omlaag doen, alleen dan moet de deur niet op slot zijn
Oud 29-07-2005, 09:54
Verwijderd
Aanbellen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 10:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dan wordt het voor mij aanbellen, aangezien er voor mij geen mogelijkheid is via via het huis binnen te komen.. Want anders zou ik dat wel doen. Maar aangezien nu m'n trailer voor de deur staat geparkeerd, slaap ik daar wel in.
Oud 29-07-2005, 10:16
Verwijderd
Ik heb altijd de sleutel bij me. Mocht dat nu zeer toevallig niet het geval zijn, dan bel ik aan, als m'n vriend thuis is. Als hij niet thuis is, dan bel ik bij een van de buren aan en wacht ik bij de voordeur, binnen, op vriend.
Of ik ga naar m'n schoonzus en vraag haar de reserve sleutel.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 10:22
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
N00dles schreef op 29-07-2005 @ 10:54 :
Aanbellen.
Oud 29-07-2005, 10:24
Lilium
Lilium is offline
Aanbellen
Oud 29-07-2005, 10:28
11568
11568 is offline
Keertje gehad ja. Ik had ook nog 2 vriendinnen bij me. Het vroor 5 graden ofzo. Aangebeld en mijn ma werd helemaal hysterisch en heeft 3 dagen niet meer met me gepraat
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 10:39
dutch gamer
dutch gamer is offline
Ik hoop gewoon dat dat nooit gebeurt, maar als het toch gebeurt zal ik denk ik één van de volgende dingen doen:

- ik bel gewoon aan en heb de dag daarna last van heel chagrijnige ouders en daarom blijf ik maar wat langer in bed liggen .
- ik bel de vrienden met wie ik uit ben geweest op en vraag of ik daar naartoe kan komen (en ja ik ga er dan vanuit dat ik mijn telefoon wel bij me heb, aangezien de kans dat ik die vergeet nog kleiner is dan de kans dat ik mijn sleutels vergeet).
Oud 29-07-2005, 11:01
fractuur
fractuur is offline
Aanbellen, of eigenlijk eerder opbellen. Dat heb ik bij mijn ouders ook een keer gedaan. Ze vonden het nogal achterlijk dat ik de sleutel was vergeten, maar verder no hard feelings.
Oud 29-07-2005, 11:02
Roos
Roos is offline
Aanbellen bij een vriend/vriendin en daar slapen
Oud 29-07-2005, 11:03
Verwijderd
Ik bel aan.. maar ik heb altijd een sleutel bij mij.

weinig kans trouwens dat mijn moeder wakker wordt.. maar je moet toch iets.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 29-07-2005 @ 10:54 :
Aanbellen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 11:31
Verwijderd
Aanbellen of in het trappenhuis gaan liggen. Is ook warm en veilig.

maar heb toch eigenlijk altijd wel een sleutel bij me.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 11:46
Moustache
Moustache is offline
aanbellen

is al wel vaker gebeurd
Oud 29-07-2005, 12:13
Verwijderd
M'n kamerraampje staat vaak een beetje open aan de galerijzijde (moeiijk te zien), en lichtgebouwd als ik ben kan ik me daar makkelijk doorheen persen. Als 'ie dicht is aanbellen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 12:41
Verwijderd
Ik bel mijn zusje op, zodat niet het hele huis wakker wordt en als die niet te bereiken is dan bel ik aan of bel ik naar de huistelefoon
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 12:51
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Wij hebben geen bel.
Oud 29-07-2005, 12:52
Lente
Lente is offline
ik bel een van mijn huisgenoten wakker of ik slaap bij een vriendin
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 12:53
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik bel op. de telefoon-bel maakt zo'n ongelofelijke teringherrie dat iedereen wakker is, en dan doet-er vast wel ff iemand open.
Oud 29-07-2005, 13:29
Verwijderd
Mijn zus vergat vroeger de sleutel wel eens, dan ging ze altijd onder mijn slaapkamerraam mijn naam zeggen Steeds ietsjes harder Als ik daar niet wakker van werd, dan ging ze aanbellen (maar die bel maakte een vreselijk lawaai, dus werden de buren er ook wel eens wakker van). Vreselijk. Ik heb haar uit boosheid een keer een paar uur buiten laten staan, daarna is ze de sleutel nooit meer vergeten
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:39
Sjoerd
Sjoerd is offline
aanbellen, als er dan niks gebeurd iemand wakker bellen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:40
PV
PV is offline
Citaat:
fractuur schreef op 29-07-2005 @ 12:01 :
Aanbellen, of eigenlijk eerder opbellen. Dat heb ik bij mijn ouders ook een keer gedaan. Ze vonden het nogal achterlijk dat ik de sleutel was vergeten, maar verder no hard feelings.
Dat is wel een goeie ja, opbellen. Dan schrikken ze ook wel wakker, maar ze zullen eerder de telefoon opnemen dan middenin de nacht de voordeur opendoen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:42
MTpower
MTpower is offline
ik ben dan toch altijd pas rond een uur of 6 thuis, om half 7 komt m'n ma d'r bed altijd uit, dus dan wacht ik gewoon even
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2005, 13:45
matmuis
matmuis is offline
Als ik zo'n tringbel heb zou ik hem zodanig lang indrukken totdat mijn moeder hem opendoet
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:51
Verwijderd
Ik trap natuurlijk de deur in
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 14:41
Skilly
Skilly is offline
Ik bel aan. Bel met de mobiel bonk op de deur. Ik ga toch niet in de portiek liggen
Oud 29-07-2005, 14:41
Chronocide
Chronocide is offline
Haha, dat is heel simpel! Eerst haal ik een koevoet uit de schuur, en ram ik door het kattenluikje in de achterdeur. Dan gebruik ik diezelfde koevoet om het anti-inbraak haakgeval open te doen en steek ik mijn arm door het luik om de sleutel uit de binnenkant van de deur te trekken. En voila deze jongen is binnen!

Je begrijpt natuurlijk dat ik uit ervaring spreek...
Oud 29-07-2005, 15:16
Tofke_H
Tofke_H is offline
Pfff... Veel kans dat ik ergens anders kan gaan slapen, maar als het echt moet bel ik gewoon aan (of ga op de raam van mijn ouders kloppen)
Oud 29-07-2005, 16:10
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik slaap wel buiten.
Oud 29-07-2005, 16:16
Verwijderd
Stad weer in en aan de bar hangen tot de volgende ochtend. Evt. in de tuin slapen wanneer de kroeg dicht gaat.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 16:18
Verwijderd
Shit man, durven jullie thuis niet gewoon aan te bellen ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 16:19
Shock
Shock is offline
Als er mensen thuis zijn bel ik gewoon aan, doe ik niet moeilijk over. Alleen als er geen mensen thuis zijn... dan wordt het kijken of er aan de achterkant een raam open is, dan kan ik via het platte dak wel naar binnen.
Of ik bel bij de buren nog even aan, maar dat doe ik niet snel dnek ik
Oud 29-07-2005, 16:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-07-2005 @ 17:18 :
Dat wilde ik ook zeggen maar toen realiseerde ik me dat ik eigenlijk nooit uit ging en dus niet wist of ik misschien gewoon iets miste.
Oud 29-07-2005, 16:45
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
dus maar aanbellen dan he
Oud 29-07-2005, 16:51
Pierreke
Pierreke is offline
Ik heb ooit op wat tuinstoelkussens in de garage geslapen..
Kwam laat thuis en had de sleutel van de garage bij, maar dan volgt nog een tussendeur die dus van de andere kant op slot zat! Het sliep best goed, maar was toch blij toen pap naar beneden kwam om een uur of 6.

Ook heb ik ook kleine kiezeltjes tegen het slaapkamerraam gegooid van mijn ouders. Pap werd niet wakker, mams echter wel! handige truck hoor (alleen niet te hard gooien en het gewicht steen goed meten )

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:11
van Heutsz
van Heutsz is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-07-2005 @ 17:18 :
Niet elke ouder zal blij zijn om zondagochtend om zes uur uit bed te moeten om dat zatte zoon/dochter de sleutel niet bij zich heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:46
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Over de schutting klimmen en dan hopen dat mijn vader weer eens is vergeten de achterdeur op slot te doen.
Oud 29-07-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
van Heutsz schreef op 29-07-2005 @ 18:11 :
Niet elke ouder zal blij zijn om zondagochtend om zes uur uit bed te moeten om dat zatte zoon/dochter de sleutel niet bij zich heeft.
Ja en? Ze doen heus wel de deur open voor hun kind en hebben er ook vast wel begrip voor dat je eens je sleutel kan vergeten. Ik vind het ronduit kinderachtig als mensen thuis niet aan de bel durven te trekken als er zoiets is.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:02
van Heutsz
van Heutsz is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-07-2005 @ 18:48 :
Ja en? Ze doen heus wel de deur open voor hun kind en hebben er ook vast wel begrip voor dat je eens je sleutel kan vergeten. Ik vind het ronduit kinderachtig als mensen thuis niet aan de bel durven te trekken als er zoiets is.
Ik twijfel er ook niet aan dat ze de deur open doen. Echter, ik twijfel er evenmin aan dat mijn vader a: niet zo vrolijk is als hij zijn bed uitgehaalt wordt voor zoiets en b: dat ik de weken erna er regelmatig opmerkingen over hoor. (Die mijn vader waarschijnlijk erg grappig vind.) Daarnaast bel ik liever mijn broertje even dan mijn ouders voor zoiets onnozels te storen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:26
Loezzel
Loezzel is offline
Oeh... ik zou niet moeten proberen de sleutel te vergeten en 's nachts pas thuis te komen. Daarom zou ik liever mijn vriend opbellen en daar dan maar een nachtje slapen, dan dat ik mijn vader woedend maak...
Oud 29-07-2005, 18:55
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
Lunae schreef op 29-07-2005 @ 10:47 :
Ik bel waarschijnlijk dan toch aan, en dan schrikt iedereen zich dood maar dan kan ik wel naar binnen. Ik kan namelijk nergens naar binnen sluipen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:57
Whateverrr
Whateverrr is offline
Dat is me wel eens overkomen, meestal hoop ik dan dat de achterdeur niet op slot is, daar kan ik heen via de schuur (die nooit op slot is.. ) Tot slot de regenpijp naar mn balkon, wat de laatste keer nogal pijnlijk was.. Dus word het maar aanbellen.
Oud 29-07-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
van Heutsz schreef op 29-07-2005 @ 19:02 :
Ik twijfel er ook niet aan dat ze de deur open doen. Echter, ik twijfel er evenmin aan dat mijn vader a: niet zo vrolijk is als hij zijn bed uitgehaalt wordt voor zoiets en b: dat ik de weken erna er regelmatig opmerkingen over hoor. (Die mijn vader waarschijnlijk erg grappig vind.) Daarnaast bel ik liever mijn broertje even dan mijn ouders voor zoiets onnozels te storen.
Dat hoort erbij, als je voor de deur in het portiek gaat zitten slapen doet je vader precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 19:09
Ymir
Ymir is offline
Aanbellen
Oud 29-07-2005, 19:10
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
grl schreef op 29-07-2005 @ 17:20 :
Dat wilde ik ook zeggen maar toen realiseerde ik me dat ik eigenlijk nooit uit ging en dus niet wist of ik misschien gewoon iets miste.
Als je bij jou overdag aanbelt doe je niet eens open, laat staan 's nachts.

*flauw*
Oud 29-07-2005, 20:41
Verwijderd
Ik heb dat al eens gedaan.. De garage heeft bij ons geen deur naar het huis. Dus moet je met je huissleutel zowel de garage als de deur openmaken. Ik zet met mn benevelde harsens mn fiets in de garage, zet het schakelaartje om, gooi de garagedeur dicht.

en vergeet vervolgens mijn sleutels uit mijn fiets te halen. Terug de garage in kan niet, sleutels in de garage.. en de keuze: aanbellen bij de buurvrouw van 80, of thuis.

Thuis dan maar. Ze waren not amused.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 21:09
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Nou, mocht het ooit zover komen... voordat ik een sluiproute heb uitgestippeld om ergens naar binnen te komen, staat me pa al in z'n onderbroek bij de achterdeur
Oud 29-07-2005, 21:10
neardo
neardo is offline
Dan bel ik aan. Als ik helemaal niet thuis kom, of iig dat mijn ouders denken dat ik niet thuis ben gekomen, dan worden ze echt razend. Ze zullen het waarschijnlijk niet zo op prijs stellen als ik om 5 uur 's nachts aanbel, maar echt boos worden ze niet.
Reageren

Regels voor berichten