Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder is onze relatie prima.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Oftewel je stelt je een beetje aan hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat zijn echt mensen van het laagste allooi, wat mij betreft. Het kán natuurlijk zo zijn dat Divinia's vriend er is omdat hij graag gaat wadlopen ofzo... Het kan allemaal. Nee, niet iedereen die daarheen gaat, gaat om te zuipen en te neuken. Wel 95%. Maar misschien behoort jouw vriend tot die 5%, Divinia. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zeg ook altijd heel eerlijk tegen mijn vriend dat ik hem niet 100% vertrouw....de verleiding kan zomaar voor je schoenen geworpen worden en dan zijn er keuzes...soms maakt men een stomme verkeerde keuze...begrijp me goed ik heb een hekel aan vreemdgaan ik vind het zwak en gemeen....maar ik kan niet zeggen dat ik nooit vreemd zou kunnen gaan... vertrouwen moet je wel hebben op zich, maar het hoeft niet 100%...wanneer je iemand 100% vertrouwd en het gebeurt of er gebeurt iets wat je nooit had verwacht van diegene ben je alleen maar meer gekwetst... dus ik vind het niet zo gek/vreemd dat TS haar vriendje niet 100% vertrouwd...het gaat niet om willen vertrouwen bij haar, maar meer om de angst dat er mooiere/leukere meisjes rondlopen en haar vriend imponeren....denk ik....
||
![]() |
Citaat:
![]() Bijna zijn hele vriendenkring is vrijgezel, dus die feesten er daar flink op los, en als je hele vriendengroep op vakantie gaat ga je natuurlijk mee, dat verwijt ik hem ook niet. Een deel van de groep gaat hierna ook naar Salou, maar dit ging hem net iets te ver.
||
![]() |
Citaat:
Blijkbaar ben ik gewoon onzeker, voel ik me te min voor hem ofzo ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 16:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
precies ik kan me helemaal plaatsen in je gevoel..maar je moet het maar zo laten lopen zoals het is...en het met m over hebben gewoon eerlijk zijn over je gevoel...bij ons helpt het goed!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Amen! |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk denk ik dat je deze topic eerder hebt geopend uit onzekerheid dan uit onvertrouwen. Laat je niet gek maken door je gedachtes, af en toe neemt je hoofd een loopje met je. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyhow, voor de rest sluit ik me aan bij Reverend.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hem vanochtend aan de telefoon gehad, ik zou hem donderdag ochtend namelijk bellen. Het was er geweldig, leuke mensen, toffe meiden, ze hadden hun kleine tentje verruild voor een grotere (deze behoorde tot een groep meiden) en hij wenste me alvast een hele fijne vakantie toe. Geweldig.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach, om Jeroen Post te citeren: vreemdgaan hoort bij jong zijn. NOT!!! EDIT: Jeroen Post vind dus dt vreemdgaan moet kunnen als je jong bent. Ik vind van niet. Die NOT!!! is dan ook van mij.... Dacht, ik verduidelijk het maar eventjes... Laatst gewijzigd op 21-07-2005 om 14:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is allemaal niet zo moeilijk! Als je echt trouw wil blijven, doe je dat ook! Ja, ik spreek uit ervaring! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus, ik zit ook niet met een lekker gevoel. Anhoewel, hij heeft nog steeds zoveel spijt en verdriet van zijn fouten, en hij ziet dit als weer een nieuwe kans om zichzelf te bewijzen.. en zn vrienden houden hem zeker in de gaten.. (ook mijn vrienden..) en stel dat hij nog n keer vreemdgaat, dan is het voorgoed over.. ik heb er nu toch geen controle over, dus ik zet het van me af.. voor zover dat mogelijk is.. en daarbij, weet ik en voel ik dat hij niets liever wil dan zich bewijzen en verdergaan met mij.. maargoed, dat verhaal doet er verder niet toe.. .. Misschien helpt het je door je te bedenken dat er nu veel meer meiden zonder hun vriendje zitten, en die ook bang zijn.. je bent niet de enige, en sommige meiden moeten hun vriend misschien nog wel langer missen. Vertrouw hem maar gewoon, je kan nu niets anders.. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-07-2005 om 15:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() on topic: ik heb nog nooit van terschelling of appelhof gehoord, maar er zit niet veel anders op dan je vriend te vertrouwen. En anders, tja, wat kan je er aan veranderen. Dan merk je dat hij niet te vertrouwen is en dus ook niet geschikt voor een goeie relatie. Of je komt nergens achter en alles loopt maar lekker door... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Wat zou je doen als ... Shitonya | 45 | 05-05-2004 20:41 | |
Liefde & Relatie |
Wachtwoorden van elkaar weten => een kwestie van vertrouwen? G.T.C. | 79 | 04-02-2004 00:31 | |
Liefde & Relatie |
Krappe ouders Kleine Tulp | 143 | 14-12-2002 10:19 |