|
|
Bekijk resultaten poll: in welk oost-europees land ben je geweest? | |||
Baltische staten |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 4.76% |
Polen |
31 | 36.90% |
Tsjechië |
47 | 55.95% |
Slowakije |
17 | 20.24% |
Hongarije |
24 | 28.57% |
Slovenië |
16 | 19.05% |
Kroatië |
16 | 19.05% |
Roemenië |
5 | 5.95% |
Bulgarije |
3 | 3.57% |
Anders... |
18 | 21.43% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 84. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Tsjechië, met een hele dikke duh erbij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ben vorig jaar in Tsjechie, Slowakije en Hongarije geweest. Jongerenuitwisseling. Met een busje met 10 jongeren uit 10 landen rondgetrokken. Geslapen bij gestgezinnen en in een kerk
![]() Nu ga ik voor 7 maanden naar Slowakije en Hongarije. Vrijwilligerswerk doen. Vertrek op 1 augustus. Heb er veel zin in. Http://members.lycos.nl/merijnnuijten |
![]() |
|
Ik ga ieder jaar wel eens naar Hongarije, dat komt voornamelijk omdat ik daar familie heb wonen. En omdat je nu tickets voor lage prijzen kunt kopen, loont het echt! Ik wil geen reclame maken maar www.skyeurope.nl is echt top (ook al krijg je alleen een kop thee of koffie aan boord, maar dat is ook nog wel te overleven
![]() Ik zit dan meestal in Budapest een aantal dagen waarna we naar het balatonmeer trekken. Vorig najaar was dit een keer anders, we gingen naar Jászapáti. Haast niemand kent het en het viel buiten het toeristenseizoen. Een heel hotel voor ons alleen dus, dat was echt grappig! In die streek zijn een heleboel thermische baden met genezende werking. Het water daarin komt daar uit de grond en is erg warm. Toen wij in oktober daar waren en het zo'n 10 graden buiten was, zat je echt gewoon lekker buiten in de natuur in een stoombad!
|
![]() |
||
Citaat:
|
Allemaal, behalve Bulgarije. Dat lijkt me trouwens wel een gaaf land. Naast de opties hier ook Rusland en Servie aangedaan. Beide zijn gaaf, Servie in de zomer, Rusland is gaver in de winter.
Oost-Europa heeft me altijd al getrokken en ben er vaak geweest, veel vrienden opgedaan, vooral in Servie, Hongarije en Estland. Ik heb kort in Hongarije gewoond en later in Estland gewoond en gestudeerd, volgend jaar weer ![]() Het Balticum heeft absoluut mijn voorkeur, omdat het niet is uitgemolken at all (maar de dreiging ligt op de loer) en qua talen en culturen verschrikkelijk interessant is, vooral de volksmuziek <333 *yay* folk 2005 here I come! edit: Om nog even twee nare opmerkingen te plaatsen: Slowakije vond ik een lelijk en stinkend land, Bratislava het toppunt daarvan. Warschau vind ik zo mogelijk nog lelijker dan Bratislava. Gheez, wat een nare grauwe stad is dat. @ Fruitcake: waar kun je dan Oost-Europese talen en culturen studeren? Ik weet alleen dat je Slavische talen en culturen en Finoegrische talen en culturen (Hongaars, Fins en Estisch) kunt studeren. Lets en Litouws kan uberhaupt niet ![]()
Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 08:30. |
![]() |
||
Citaat:
'Vroeger' kregen we altijd wat te eten aan boord, zowel met KLM als met Malev. Maarja voor '25 euro' moet je dan ook niet veel verwachten tegenwoordig. Van airberlin heb ik nog niet gehoord, bedankt voor de tip! ik zal zeker ff opzoeken wat zij aanbieden. Victor
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() deze zomer ga ik naar Kroatië, lijkt me super ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En waar ligt dat dan? Oost, west, zuid noord??? damn
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Vrijwilligerswerk Oost-Europa Verwijderd | 0 | 02-10-2012 15:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 09-10-2006 08:07 | |
VWO |
Aardrijkskunde Gadje | 500 | 26-05-2005 21:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 |