Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar toch bedankt...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Haal je je vulnorm niet omdat je niet hard genoeg doorwerkt kan ik er in komen, maar anders moet die gewoon dokken. En anders stop je gewoon als je werktijd er op zit. Ik heb mijn baas vorige week voor het blok gezet, of een gespiegelde winkel en 3 uur per avonde (of 4) te veel gebruiken of een minder gespiegelde winkel en binnen de uren blijven, de keuze was hem snel gemaakt, binnen de uren blijven nou wij hadden een BIG- deal, als die geen keuze had gemaakt dan had die pech gehad want betaald krijg ik ik stuur er desnoods de FNV op af ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heel vervelend zoiets. Ik snap inderdaad dat je geen zin hebt om je (bij)baantje op het spel te zetten. Ook kan het soms voor wat jongere medewerkers wat moeilijker zijn om dingen (goed) aan te kaarten en je ongenoegen kenbaar te maken. Praat er inderdaad eens goed over met collega's die je vertrouwd. Eventueel zou je het ook eens aan kunnen kaarten bij leden van de Ondernemings Raad (OR) van het bedrijf.
Werk hoort gewoon betaald te worden, dat is een ding wat duidelijk is. Ook het "uitwerk kwartiertje" hoort in mijn ogen te worden betaald. De vergadering die je binnenkort hebt kan ook een gelegenheid zijn om dat soort dingen aan te kaarten. Maar iedereen weet dat sommige werkgevers niet tegen kritiek kunnen dus ben voorzichtig met sommige dingen. Want je kunt nog zo in je recht staan, je hebt er niks aan om je baan(tje) te verliezen daarvoor. Dus mijn advies: - overleg met andere (betrouwbare) collega's - netjes en duidelijk alleen of met meerdere werknemers aankaarten - eventueel met iemand van de OR overleggen - een collega die wel lid is van de vakbond (FNV bijvoorbeeld, www.fnv.nl) dit aan laten kaarten. - blijf netjes en correct maar laat je niet ondersneeuwen. Succes ermee! Er zitten wel wat mensen met goede adviezen en ervaring op dit forum die je wat kunnen uitleggen heb ik wel gezien. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
[Centraal] Belasting topic 2007 dwight88 | 500 | 11-08-2008 18:39 | |
Werk, Geld & Recht |
niet uitbetaald migyur | 10 | 03-09-2005 22:45 | |