Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 09:52
ikke22
ikke22 is offline
Ik heb een week of 5 geleden gaatjes in mijn oren genomen. De juwelier had gezegd dat ik ze er na ongeveer 5 weken eruit kon halen. Dus wilde ik ze er net uit gaan halen alleen krijg ik ze er niet meer uit ... Ik kan hem nog wel draaien in mijn oor.. Weet iemand hoe ik dat moet doen of moet ik ze gewoon doorknippen??
Verder wilde ik ff weten of de mensen hier douchen en slapen met hun oorbellen in..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 09:58
Verwijderd
douchen en slapen is geen probleem,maar dat moet je niet doen met neppe oorbellen die roesten of met grote oorbellen.
Met citaat reageren
mcflem
mcflem is offline
Zit hij vast aan je oor of zit het achterkantje gewoon vast aan de oorbel?
Dat eerste lijkt me niet want je kan hem nog draaien.
Dat tweede is mij ook vaak genoeg overkomen met die zweerknopjes, die achterkantjes zitten gewoon veel vaster.. Moet je gewoon even verder proberen, en anders met een spiegel erbij of vraag het aan je moeder.

Ik douche en slaap met oorknopjes (als ze niet irriteren) en grotere oorbellen, hangers ofzo doe ik uit.
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik zou gewoon even goed draaien en voorzichtig toch langzaam proberen. Maar om eerlijk te zijn heb ik hier geen ervaring mee.

doorknippen?

Ik slaap nooit met oorbellen in, omdat ze bij mij dan verbuigen (met zweerknopjes slaap ik wel gewoon maar die verbuigen niet). Douchen doe ik wel gewoon met oorbellen in (hoewel het eigenlijk nooit voorkomt).
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:01
coopergirl
coopergirl is offline
De vleugeltjes van de anti-zweerknopjes zitten relatief vast. Ofwel; hard trekken. Ik slaap/ douche/ zwem met al mijn 17 oorbellen in Het is maar net wat je jezelf aanwent, ik vind het teveel gedoe ze er allemaal uit te halen, vandaar.
Oud 08-08-2005, 10:21
Verwijderd
Hard trekken, beetje draaien. Zit niet vast, lijkt maar zo
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:29
Verwijderd
Ik heb een knopje dat wél muurvast zit, ik ben bang dat die er uiteindelijk afgeknipt moet worden. Dat is een zweerknopje, dus hij kan niet vastgeroest zitten. Maar goed, ik vind dat geen probleem, een op de zeven oorknopjes/ringetjes die er niet uit kan...

Verder slaap en douche ik gewoon met mijn oorbellen in. Ik heb zilveren oorbellen en verzilverde, en er is nog nooit iets gaan roesten. De oorbellen zijn wel klein, dus ik heb er ook geen last van.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:39
ikke22
ikke22 is offline
heel erg bedankt voor de snelle reacties!! Ik begon met rustig draaien en trekken, maar omdat ik een beetje heel erg ongeduldig ben begon ik steeds harder te trekken, totdat ze eindelijk los gingen ... ben zo blij eindelijk leuke oorbellen in
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 19:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg mijn zweerknopjes ook altijd moeilijk in en uit maar tis ewl fijn dat ze zo vast zitten als je ermee wilt slapen enzo. Ik heb nu ringetjes in een daar douche en slaap ik gewoon mee, gaat best goed zolang mijn vriend er maar niet op gaat liggen
Oud 08-08-2005, 22:33
Roos
Roos is offline
Ja dat had ik ook toen ik net gaatjes had: er was een beetje vocht tussen gekomen en ik kreeg hem met geen mogelijkheid los.
Op een gegeven moment gewoon HEEL hard getrokken en toen was hij toch losgegaan

Ik douche en slaap nooit met oorbellen: ik vind het vervelend prikken tijdens het slapen. En douchen kan wel met puur zilveren oorbellen ofzo maar ik heb veel hangoorbellen en die gaan dan sneller kapot.
Oud 09-08-2005, 00:26
Droomz
Droomz is offline
Dat had ik ook. Kreeg hem niet los en heb tot bloedens getrokken. Uiteindelijk heb ik het mijn ma maar laten doen

En ik slaap en douch alleen met knopjes
Oud 09-08-2005, 11:09
woezel
woezel is offline
Ik heb nu een oorring zonder knopje vannachter en tvaltt er niet uit, is wel chill eigenlijk (aangezien ik het achterste niet meer vind)
Oud 10-08-2005, 13:51
meisjke
meisjke is offline
ik heb ook nog maar een poosje oorbellen, maar ik krijg ze dr juist niet meer in ipv dr uit heel irritant, als ik gewoon oorbellen in gehad heb, moet ik savonds mn zweerknopjes dr haast weer egt doorheen drukken nogal pijn
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 15:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Aangezien ik 4x per week zwem en oorbellen daar niet tegen kunnen (ze worden dan echt zwart), doe ik mijn oorbellen (knopjes of ringetjes) altijd uit als ik ga zwemmen. Als ik er aan denk, doe ik ze ook uit als ik ga douchen, maar als ik dat vergeet maakt dat nog niet veel uit. Bij het slapen hou ik ze altijd gewoon in. Ik heb geen grote ringen of hangoorbellen, anders lijkt het me wel vervelend om daar mee te slapen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 17:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
meisjke schreef op 10-08-2005 @ 14:51 :
ik heb ook nog maar een poosje oorbellen, maar ik krijg ze dr juist niet meer in ipv dr uit heel irritant, als ik gewoon oorbellen in gehad heb, moet ik savonds mn zweerknopjes dr haast weer egt doorheen drukken nogal pijn
Dat had ik ook omdat die zweerknopjes dikker zijn. Ook heb ik als ik in mijn oor zit met dat staafje dat ik dan de uitgang van het gat niet meer kan vinden en dan moet je er maar doorheen prikken, ook niet zo fijn

Ik heb nu ringetjes en dat is wel makkelijk, je kan er mee slapen, douchen enzo en dus hoef je nietm ee 's avonds nog andere oorbellen in te doen.
Oud 10-08-2005, 19:47
marrel
marrel is offline
ik douche altijd zonder oorbellen, slapen doe ik eigelijk ook altijd zonder behalve als ze ontstoken zijn ofzo dan houd ik knopjes in.

Zweerknopjes krijg ik al lang niet meer in, zijn veel te dik.

En als je je oorbellen niet meer uit krijgt doe ik altijd warm water en groene zeep over mijn oor wrijven aan allebij de kanten en dan krijg ik hem er meestal zo weer door.
Oud 10-08-2005, 20:19
Skilly
Skilly is offline
Ik douch met me oorbellen. Zijn altijd van goud dus no problems with. Slapen meestal niet.. Het zit dan irritant.

@ TS het zal verstandig zijn om even naar die juwelierzaak te gaan en niet zelf proberen te wurmen om straks je huid eraf te rukken
Oud 15-08-2005, 11:42
Coléoptère
Coléoptère is offline
Ik slaap alleen met mn zweerknopjes of kleine ringetjes in, omdat andere oorbellen in mn huid prikken en soms gewoon heel onhandig zijn. Douchen ook alleen zweerknopjes of kleine ringetjes, denk niet dat mn andere oorbellen daar tegen zouden kunnen en heb geen zin in oorbel-in-haar drama's.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:19
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Skilly schreef op 10-08-2005 @ 21:19 :
@ TS het zal verstandig zijn om even naar die juwelierzaak te gaan en niet zelf proberen te wurmen om straks je huid eraf te rukken
Uhhhm, ze heeft de oorbel er al een week uit
Oud 18-08-2005, 12:25
KiMZz
KiMZz is offline
Bij mij is er weleens een zweerknopje ín mijn oorlel gekomen na het zwemmen.. Heeft mijn vader er nog met een nijptang uitgetrokken en dat deed wél pijn!

Regels voor berichten